Galatasaray heeft interesse in Kluivert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:53 schreef Longmen het volgende:
Kluivert als pinchitter?
Wat doet die nu eigenlijk? weg bij de gloeilampen?
Onhaalbaar voor die Serie B-club van je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
Niet echt realistischquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:00 schreef DIGGER het volgende:
Maduro zou in de belangstellign staan van Napoli (Diverse Napolitaanse media)
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Niet echt realistisch![]()
Dit krijgen we dus te horen dit jaar in de Arena
http://www.youtube.com/watch?v=QVDmrC7Efa0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De eerste die dat deuntje probeert uit te kramen sla ik meteen op z'n bek.
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?quote:
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aan wie heeft hij die handtekening gevraagd?
Ik denk dat het andersom is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn grote idool, Kuyt natuurlijk.
Waarom onderschat iedereen Babel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:38 schreef Sybesma het volgende:
Babel weg... geen probleem zoveel geld voor een matige speler... prima
Dat deed hij ook richting az ja. Voetballend vind ik het jammer dat hij weg is, maar al met al ben ik blij dat die tyfuslijer opgerot is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tja Kenneth Perez...loyaliteit bestaat niet schijnbaar. Ik verwacht ook nog wel het een en ander aan interviews waarin hij ongetwijfeld flink zal natrappen.
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Waarom onderschat iedereen Babel toch?
Daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het tever gaan om Babel een matige speler te noemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij goed en heeft hij veel toekomst, maar 20 miljoen euro is teveel.
Ik kan dat echt niet uitstaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |