zijn jouw muren ook van papier-maché?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef Devlinsect het volgende:
Das al zo 2005.
Kheb het ook gehad. Mijn eerste speelervaring leverde gelijk een bezoekje van de buren op: wat is hier toch aan de hand?![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef immortalsean het volgende:
hardstikke leuk voor 'm dat 'ie zo'n gamecube met zo'n donkeykong spel heeft, m'n broertje, 't houdt 'm van de straat.
maar daar horen dus deze trommels bij:
[afbeelding]
echt leuk hoor dat nintendo nieuwe spelconcepten ontwerpt ... maar ontwerp dan de volgende keer iets waarbij 'gamers' () niet als een kwijlende mongool op van die trommels moeten rammen.
echt af en toe als ik m'n broertje zie rammen op die twee mislukte plastic-afgietsels, vraag ik me af waarom hij nooit te vondeling is gelegd bij groot schuylenburg (de plaatselijke mongolen opvang).
en nu heb ik er last van door dat kut-ge'[BOEMBOEMBOEMBOEM....BOEMBOEM...KLAP...BOEM] dat dus door de muren heen te horen is. ik gaat denk ik maar eens met de volume knop van m'n stereo draaien onderwijl klassieke muziek draaiend! dat zal die vlegel leren!!!1
Doe eens normaal klapmongoolquote:groot schuylenburg (de plaatselijke mongolen opvang).
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:38 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Doe eens normaal klapmongool![]()
Het niveau daar ligt veel hoger als bij jou in de familie voorkomt.....
En ja dat weet ik, ik werkwoon er![]()
van kwijlbakjes tot driewielers...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ach op zich, tis net een vakantiepark. Alles hebben ze er.![]()
ga geestelijk gehandicapte bipsen afdrogen ofzo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:53 schreef Der_Rudi het volgende:
Ok ok ik snap dat jou persoonlijke kwijlbakken hoofd het niet begrijpt maar toch.
Een winkel, een zwembad, sporthallen. Begint het al te klinken als jou normale vakantiebestemming?
Een hele zooi aan groen, een kinderboerderij. Word al steeds leuker voor je he?
Tip; laat je broertje op jou kop rammen in plaats van die mislukte plastic-afgietsels en je kunt er altijd blijven![]()
Nee, gare jaren 50 appartementen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zijn jouw muren ook van papier-maché?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |