Dan ziet ie er slechter uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:12 schreef jpg97 het volgende:
Waarom heeft Megatron trouwens van die scherpe tanden?
Overlast had in het vorige topic al een link gezet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:13 schreef Deetch het volgende:
Ik ga zondag heen. Ik ben trouwens op zoek naar het geluid dat de transformers in de eerste series maakten als ze transformden en op google vind ik alleen maar dooie links.
Het klinkt een beetje zo: "tsjie choe choe tsj" hey niet lachen
Ik was een beetje lui maar thxquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef chatter het volgende:
[..]
Overlast had in het vorige topic al een link gezet.
http://www.yomedia.com/search?q=transform&search_type=Audio
Welke heb je nu als ringtone staan ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef Deetch het volgende:
hehe ringtones aangepast, ik denk dat het wel 20 jaar geleden is dat ik zo blij was
Ik denk dat mijn collega's me met een mengeling van verbazing en meelij aan zullen kijken als ik die ringtone ga gebruikenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef Deetch het volgende:
hehe ringtones aangepast, ik denk dat het wel 20 jaar geleden is dat ik zo blij was
Laat ons dan ook eens ff meegenieten!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn collega's me met een mengeling van verbazing en meelij aan zullen kijken als ik die ringtone ga gebruiken.
Jar Jar is gewoon dom en heeft geen mental issue's zoals Frenzyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook mijn associatie inderdaad: Gremlins.quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:09 schreef helldeskr het volgende:
Frenzy leek wat karakter betreft een beetje teveel op een Gremlin![]()
Serieuze kranten vinden alleen serieuze arthouse films goed...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
Toch raar dat de film in de serieuze kranten ontzettend de grond in geboord werd. terwijl van de bezoekers de meeste positief waren. Tenminste bij ons in de zaal waren weinig negatieve geluiden?
Volgens mij was het "Disgusting!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Lol idd, wat zei hij ook alweer voordat hij dat mensje wegpiekte ?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
David Letterman is ook helemaal into Transformers:
http://www.liveleak.com/view?i=77d_1184141336
BumbleB is de enige die ze levens groot hebben nagebouwd, en volgens mij ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:37 schreef mike4141 het volgende:
Volgens mij hebben ze niet alles met de computer gerendered hoor..
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel ergens te achterhalen al die info,
want in Nederland draaien ze altijd dezelfde trailers als in Amerika. Jij hebt ze soms echt niet allemaal op een rijtje eh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef 7eVeNL het volgende:
OH!! en die Trailer van J.J Abrams nieuwe film werd niet eens vertoont!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Er zaten trouwens wel aardig wat knipoogjes in naar andere filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de knipogen, de knipogen
[ Bericht 1% gewijzigd door Herald op 13-07-2007 10:34:21 ]*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Beste grap vond ik nog dat Prime vs Megatron hetzelfde begon als in 'The Movie'.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef Herald het volgende:
[..]En de eerste helft is een knipoog naar Herbie natuurlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de knipogen, de knipogen![]()
Dat verwacht ik eigenlijk pas over een paar jaar, als de trilogie compleet is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:25 schreef Raenius het volgende:
Gisteren voor de 2e keer geweest en de film blijft fantastisch
Ik verwacht natuurlijk wel over een paar maanden een mooie metal "cube" special Edition DVD box
Trilogyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk pas over een paar jaar, als de trilogie compleet is.
Misschien van die LotR dingen, Bumblebee beeldje, Prime en Megatron boekensteunen en dan de Cube ipv Minas Tirith (of hoe die stad ook mag heten)
een sequel maken voor de poen is vies tegenwoordig, maar als je zegt dat je een trilogy gaat maken lijkt het net alsof je het vanwege het verhaal doet. Kunnen ze beweren "het was altijd de bedoeling dat het een trilogy was, en dat de film verkooprecords heeft gebroken was een leuke bijzaakquote:
Of ze het voor de poen doen, dat interesseert me geen rukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef Herald het volgende:
[..]
een sequel maken voor de poen is vies tegenwoordig, maar als je zegt dat je een trilogy gaat maken lijkt het net alsof je het vanwege het verhaal doet. Kunnen ze beweren "het was altijd de bedoeling dat het een trilogy was, en dat de film verkooprecords heeft gebroken was een leuke bijzaak"
Ik ben er al geweest ja, maar deze film wil ik nog minimaal 2x zien in de biosquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Diz! We moeten nog heen hč
of ben je al geweest?
Superion en Devastator. Show me. Show me!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of ze het voor de poen doen, dat interesseert me geen rukals het er maar komt. Ik wil Unicron, Metroplex, Trypticon, de Quintessons, Cybertron, Omega Supreme, Soundwave
, Scourge, de Combaticons, de Aerialbots, de Constructicons, Dinobots, Seacons, Blitzwing, Astrotrain.....
Gimme gimme gimme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook een toffe scene vond ik :Dan zou ik die scene nog maar eens goed bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Oh jee, heb ik wat gemist ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan zou ik die scene nog maar eens goed bekijken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook een toffe scene vond ik :Bijna!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef mij maar Amsterdam
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mierenneuk off.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]Weet ik dat ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mierenneuk off.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dat vond ik ook gaaf, de orginele stem van Optimus Prime.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef DaFrenk het volgende:
Fijn dat Optimus Prime nog steeds zijn originele stem heeft![]()
Bumblebees was in de tekenfilm een VW Keverquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Dat vond ik ook gaaf, de orginele stem van Optimus Prime.![]()
Echt een geweldige film. Je moet hem echt in de bios zien, anders mis je gewoon heel veel.
Ik ben gisteren geweest (gratis bioscoopkaartjes) en ik dacht ook, weer zo een tekenfilm heldje dat op het witte doek moet, zal wel tegenvallen. Het verhaal is leuk geschreven, en de special effects zijn geweldig. Leuke combinatie van actie en humor. Toppie!
![]()
Alleen zit ik met een vraagje.. en op google kan ik t niet vinden. Was Bumblebee in de tekenfilm geen eend (de auto dan he)?
Waar zullen ze zulke auto's verkopen? Ik wil ook wel een auto die in een grote stoere robot veranderd.![]()
Zat ik toch in de goede richting(een kever is ook een beest).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Bumblebees was in de tekenfilm een VW Kever
nep! motor klopt niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef jpg97 het volgende:
iemand nog interesse in de originele auto uit de film?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200126643267
Dat dacht ik ookquote:
Dacht je dat die 'voice-actor' niet ouder is geworden?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef jpg97 het volgende:
Ben ik de enige die de stem van Optimus "oud" vond klinken?
Ik bedoel, het klonk als een ouwe vent in vergelijking met de cartoon-versie.
en ja, ik weet dat het dezelfde acteur is die het heeft ingesproken
nou, ik ben blij dat het er op leek en dat het geen homo stemmetje was, dat had natuurlijk ook gekund....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef Stinger__ het volgende:
Maar idd, het is het nét niet, helaas.
Elijah wood als Optimus Prime bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik ben blij dat het er op leek en dat het geen homo stemmetje was, dat had natuurlijk ook gekund....
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Elijah wood als Optimus Prime bijvoorbeeld?
Ik moest trouwens wel denken aan die pratende Ent uit LOTR3, Treebeard, toen ik voor het eerst de stem van Optimus prime hoorde in de film...
'Young master Sam'![]()
klopt inderdaad.. maar de special effects waren te vetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:15 schreef Wouter2006 het volgende:
gister naar de bios geweest met paar vrienden, en we vonden hem allemaal super vet,
alleen jammer dat het af en toe iets te snel ging met gevechten.
quote:Transformers
Vooraf, voor dat de trailers te zien waren en alleen pas het artwork bekend was, had ik m`n twijfels. Zou dit wat worden? Zou Bay het weer vakkundig om zeep weten te helpen? Toen kwamen de trailers en de tv spots en almaar groeide m`n enthousiasme. En dat enthousiasme bereikte vanavond een hoogtepunt. DAMN!!! wat heeft een Bay ons een geweldige actie film gegeven. Zeer waarschijnlijk de beste van dit jaar.
Een 2 uur durende trip down memory lane, dat is hoe je deze film het beste kunt omschrijven. De nostalgie viert hoogtij. Alle bekende figuren uit de tekenfilm serie zijn aanwezig (al vind ik het nog steeds jammer dat Soundwave er niet in zit), de stemmen zijn geweldig als van ouds en de special effects zijn om van te watertanden. DAMN wat zijn die special effects stoer! Dat is natuurlijk ook waar Bay zijn geld op heeft gezet. Dat er een verhaaltje omheen is verzonnen doet eigenlijk niet echt terzake. Het gaat om de actie en die krijgen we volop.
Dit is alles wat ik er van had verwacht en nog veel meer. Ik ga nog even nagenieten.
Thank you, Mr. Bay!!
8,5/10
de special effects waren super, als je dan de CGI van fantastic four 2 kijkt datquote:Op zondag 15 juli 2007 00:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
klopt inderdaad.. maar de special effects waren te vet
ILM natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 01:21 schreef Wouter2006 het volgende:
pluimpje af voor special effects bedrijf die achter transformers zit!
Ja "natuurlijk" inderdaad, tegenwoordig kan je haast geen film maken zonder ILM.. die hebben zich toch goed weten te plaatsen in de filmwereld. Alles dankzij die George -onderkin- Lucas.. raar mannetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer leuke muziek.. en het leukste van allemaal is dat alles zo heerlijk simpel kapot gaat. Huizen, auto's, etc.. lijkt net of het gewoon van glas gemaakt is... heerlijk gevoel geeft dat!
[edit]
oeps.. kom pas na een halve dag d'r achter dat de spoilertags niet juist waren
[ Bericht 28% gewijzigd door Ericjuh op 15-07-2007 19:28:46 ]Dit keer zonder signature
dat vind ik juist tof eigenlijk! snap niet wat mensen erg vinden aan de shakycam.. dit maakt het allemaal wat wilder!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef doppelgänger het volgende:
Echt verschrikkelijk slecht, vooral de shakycam actie en de "humor"..
kom op zeg, de 'ware' transformerfan van het eerste uur heeft eerst 6 maanden zitten janken omdat de film niet exact een kopie van G1 was en dat Michael Bay de regisseur zou zijn en riepen elkaar op om de film te boycotten en vlaggen van Michael Bay te verbranden. En nu hoort de 'ware' transformerfan van het eerste uur de film ineens te aanbidden.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:13 schreef backontrack het volgende:
Als je als transformer fan zoals ik van het eerste uur deze film waardeloos vind vind ik het jammer voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |