Bij Theo Maassen was het tenminste waar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:09 schreef SpuitK0p het volgende:
'Heb je mss wat geld?'
'Dat kun je wel zeggen ja..' --> loop door
Dan vraagt je of ze ook doorslikt debiel!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef broodmonkeh het volgende:
op rotterdam centraal ben ik al 2x een vrouwelijke zwerver tegengekomen die continu jankte![]()
![]()
![]()
eerste keer had ik nog zoiets van , hmm best zielig, maar toen ik haar 2 maanden later in precies dezelfde pose weer zag staan lach ik der maar gewoon uit.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een zwerver probeerde eens de psychologische aanpak met me.
"Hallo meneer, hebbu een baan?"
"Ja ik heb een baan"
"Wat gaat u doen als u een miljoen gulden hebt verdiend meneer?"
"Dan ga ik me afvragen waar de rest gebleven is"
Als ik Finkers heette betaalde jij geld om mijn posts te mogen lezen. Dus niet zeiken, ik ben tenminste gratis.quote:
en dat soort figuren zijn vrienden van jouquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Een vriend van me kocht een keer zo'n daklozenkrantje van zo'n gast
alleen om hem daarmee op zijn hoofd te slaan...
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Hijacking het volgende:
[..]
en dat soort figuren zijn vrienden van jou![]()
M'n daklozenkrant, wat doe je???quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Een vriend van me kocht een keer zo'n daklozenkrantje van zo'n gast
alleen om hem daarmee op zijn hoofd te slaan...
Rare zwerver, wie eet er nou een terras op ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef Guncta het volgende:
Zo was ik vorig jaar een keer op het terras en daar kwam een zwerver langs om te vragen of we dat nog op aten.
hoe gaat het met sjieke sjaak en dirty diana?quote:
Probeer je nou erg scherp over te komen of heb je concentratieproblemen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Rare zwerver, wie eet er nou een terras op ?
jaloers?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef Hijacking het volgende:
[..]
en dat soort figuren zijn vrienden van jou![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hoe gaat het met sjieke sjaak en dirty diana?
WAT? ik heb hem toch gekocht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
M'n daklozenkrant, wat doe je???![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:26 schreef B_BOY het volgende:
bij een pubmeet in eindhoven had ulreazj de volgende conversatie met een zwerver:
zwerver: "heb je miss wat geld voor me"
Ulreazj: "in ut gronings"Neej maar we hebben wel honden en grote"
Zwerver weetniet hoe snel hij weg moet komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |