quote:wow, je ziet er echt leuk uit![]()
![]()
*kijkt*quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Moet je eens in KPD kijken bij de "show je tieten/kont" topics
Kansloos
waar?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Moet je eens in KPD kijken bij de "show je tieten/kont" topics
Kansloos
http://forum.fok.nl/topic/1049265quote:
Duh, dat is alleen voor super1337 gangster ubermenschen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef appelsjap het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja die topics op KPD slaan echt alles.
Waarom zou je in godsnaam je leuter op het internet zetten, stelletje relnichten daar.
Mij ook welquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oh, het is mij toch wel gelukt.
En nu?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jij roept tegen die van jou die je uit de kroeg kent ook de hele dag "BIER!"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
En nu?
Kan je lekker heel de dag door tegen je nerd-chickie "OMFG WTF!!" en "ORLY? YARLY!!" roepen?
Nu ik erover nadenk..... dat is eigenlijk wel het hoofdonderwerp van de dag jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij roept tegen die van jou die je uit de kroeg kent ook de hele dag "BIER!"?
ijsmeis.zip?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef T1M het volgende:
Ik heb nog nooit een lekkere chick gezien hier.
Behalve dat ene modje dan.![]()
Dat vind ik zo gay, mensen die alles showen wat ze gekocht hebben, ja gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Yankee_One het volgende:
Meer dit werk
Een chick laat een beetje van haar tieten zien...
Zeg hier wat je gekocht hebt #11
Je zat gewoon continu te F5-en totdat iemand het zei, hè?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
HaHa.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Je zat gewoon continu te F5-en totdat iemand het zei, hè?![]()
How about ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja die topics op KPD slaan echt alles.
Waarom zou je in godsnaam je leuter op het internet zetten, stelletje relnichten daar.
Wíe?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
*Meldt ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis mij ook gelukt
Welke PUB user heb je aan de haak geslagen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis mij ook gelukt
Zelfkennis is okayquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef cerror het volgende:
Pffrt. Mensen. Via internet. Pffrt. Neurotische schaamluizen zijn 't. Allemaal.
Ach gut, de "wat je zegt ben je zelf"-tactiek. Bijster origineel. Bravo.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach gut, de "wat je zegt ben je zelf"-tactiek. Bijster origineel. Bravo.
Neuken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef MUUS het volgende:
Ze zeggen alleen dat een meisje er leuk uitziet en dan is het meteen versieren?. Ben jij nou zo weinig gewend of ligt het aan mij?
En er zitten toch ook leuke meiden tussen..
Sandstorm is geen idiootquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ach en geef maar toe. Als wij mannen zeggen tegen een meid: "Je ziet er lekker uit" is het een verkapte "ik wil je neuken" opmerking.
Ik zou je eigen posthistorie en je reacties die je in de fotoboeken plaatst eens doorlezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef technojunk het volgende:
voorla http://fotoboek.fok.nl/Sebastian_Rook die gast si egt erg
nee idd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |