Is voor m`n kitten lieverd...quote:
lol, nooit. en ja beetje koopziek ben ik wel ben ik bangquote:Op maandag 9 juli 2007 19:50 schreef Quara het volgende:
Waarom sta je niet met die bikini op de foto?
Je koopt wel vaak kleding denk ik?
die wil ik ook! waar heb je 'm gekocht?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
voor skype!
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent officiëel gepromoveerd tot chickie. gefeliciteerd. ga je door voor de koelkast? oh, én:quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog wat grijze en groene panty's en nog meer dode zeezout.
gekocht via www.lucky-strike-trendshop.de weet niet of je ook naar nederland kan laten leveren! Woon zelf in duitsland!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:04 schreef superworm het volgende:
[..]
die wil ik ook! waar heb je 'm gekocht?
dit topic is toch bedoeld om te laten zien wat je gekocht hebtquote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef superworm het volgende:
[..]
je bent officiëel gepromoveerd tot chickie. gefeliciteerd. ga je door voor de koelkast? oh, én:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef superworm het volgende:
[..]
je bent officiëel gepromoveerd tot chickie. gefeliciteerd. ga je door voor de koelkast? oh, én:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef superworm het volgende:
[..]
[afbeelding]
Smaken ze zo lekker?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef Guerra het volgende:
iPod Nano 4gb. De tweede binnen een maand.
Wat een schattige vogelquote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog wat grijze en groene panty's en nog meer dode zeezout.
Nee man, mn moeder heeft hem gewassenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:46 schreef Quara het volgende:
[..]
Smaken ze zo lekker?Ik heb m'n Sony 1gb met radio al bijna 2-3 jaar ofzo... en gaat nog steeds 50 uur mee op 1x opladen
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef Gierigesloeber het volgende:
Landser t-shirt zoals deze:
[afbeelding]
Deze cd net besteld
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:27 schreef Andyy het volgende:
pot appelmoes & hagelslag voor iemands verjaardag
energydrink voor mezelf
kankernazi... en nog trots zijn ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef Gierigesloeber het volgende:
Landser t-shirt zoals deze:
[afbeelding]
Deze cd net besteld
[afbeelding]
eensch. awesome deck.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Magereheinus het volgende:
vind t geen mooie pet om eerlijk te zijn, wel gaaf deck
Heb net 3 kratjes bier, 3 zakken chips en een pizza gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |