Beter heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Eentje waar kimi mooi op staat in highres zou ik wel kunnen waarderen
Wij zijn gisteren (zonder het zelf te weten) langs deze controlepost gesneakt en konden zo het hele circuit rond. Pas achteraf zagen we dat er een controlepost was, al vonden we 't al opmerkelijk dat 't zo rustig was op dat deel van het circuit.quote:Halverwege de chicane en Blanchimont wordt echter de weg versperd door een beveiligingsbeambte met hond. In slecht Frans verstaan we dat er dinsdag iets is voorgevallen waardoor we er nu niet meer door mogen, is dat even een tegenvaller!
Dit is de beste (en enige) Kimi close-up die ik heb:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Eentje waar kimi mooi op staat in highres zou ik wel kunnen waarderen
Tof.quote:
Ik wens hem.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:13 schreef Devil_N het volgende:
Crosspostje van de FOK!sport frontpage (het publiek is wat groter hier):
[..]
Dit is de beste (en enige) Kimi close-up die ik heb:
Klik!
Als je wilt, heb ik 'm ook nog in 2048x1536 resolutie. Roept u maar indien gij 'm wenst.
Alstu en dankquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wens hem.Je andere foto's zien er ook goed uit.
Weet iemand wat er daar nou dinsdag gebeurd zou moeten zijn dat ze het woensdag en donderdag min of meer afgesloten hadden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:13 schreef Devil_N het volgende:
Crosspostje van de FOK!sport frontpage (het publiek is wat groter hier):
[..]
Wij zijn gisteren (zonder het zelf te weten) langs deze controlepost gesneakt en konden zo het hele circuit rond. Pas achteraf zagen we dat er een controlepost was, al vonden we 't al opmerkelijk dat 't zo rustig was op dat deel van het circuit.
nee daar heb ik geen last van.quote:
Die energie die ik daar woensdag gebruikt heb....... volgens mij kan ik daar een jaar lang van op de bank hangenquote:
Dat klinkt dan niet echt geod.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Die energie die ik daar woensdag gebruikt heb....... volgens mij kan ik daar een jaar lang van op de bank hangen
De ferrari rechtsboven had je toch al???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:12 schreef X-fi het volgende:
Nog vier van mij...
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07286/040404044.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs217.xs.to/xs217/07286/040404045.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07286/040404046.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs217.xs.to/xs217/07286/040404047.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:21 schreef Sally het volgende:
[..]
De ferrari rechtsboven had je toch al???
btw: fijn, al die reclame van xs.to, ik kwam niet eens bij de foto's...
* Sally voelt zich niet aangesproken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Misschien moeten sommige mensen toch maar eerst een conditietestje doen voor ze weer mee gaan.![]()
Nee, jij hebt gedurende de dag voldoende kunnen rustenquote:
Welke dag?? Toch niet de vrijdag??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gedurende de dag voldoende kunnen rusten![]()
ik doelde meer op de vele rustmomenten die je pakte waarop wij weer moesten wachten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke dag?? Toch niet de vrijdag??
Ik zat flink in de kreukels na die autorit, dat bedoelde ik.
Maar met mijn conditie is niks mis!
ik sport altijd 3 avonden en een zaterdag in de week meneer hassanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:33 schreef 4-elements het volgende:
Misschien moeten sommige mensen toch maar eerst een conditietestje doen voor ze weer mee gaan.![]()
Tss, ik dacht "Ik haal jullie wel in!"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:58 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
ik doelde meer op de vele rustmomenten die je pakte waarop wij weer moesten wachten.
quote:
Dank u... De lens die ik had gezien is maar 55-200mm. Ik ga eens kijken wat er nog meer is voor mijn camera. Maar de nikonsite is vreselijk traag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:53 schreef Spooky4u het volgende:
70-300
als dat jou 4daagse tempo was.., deed je wel 7 dagen over 40 kmquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Tss, ik dacht "Ik haal jullie wel in!"Was toch gewoon door gelopen!
Ik ben toch geen klein kind meer?? Oppas heb ik niet nodig, hoor.
![]()
Ik wilde nog effe wat plaatjes schieten op die momenten. En omdat jullie toch al zo aan het slenteren waren, dacht ik dat ik met mijn Vierdaagse tempo jullie makkelijk weer in kon halen...![]()
so did iquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:53 schreef Spooky4u het volgende:
70-300
Heerlijk dat jullie er zo serieus op ingaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:00 schreef WEST het volgende:
[..]
ik sport altijd 3 avonden en een zaterdag in de week meneer hassanik heb ook nergens last van.., enige waar ik last van heb is van zere kuiten door stijf in de auto te zitten dan wil er een soort kramp in schieten.
* geeft maar geen commentaar... Stelletje slakken, zei ik nog.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:02 schreef WEST het volgende:
[..]
als dat jou 4daagse tempo was.., deed je wel 7 dagen over 40 km![]()
Linkje?? dan hoef ik niet te zoeken als je m al genoemd hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:13 schreef 4-elements het volgende:
Oh ja, dat was ik nog vergeten te melden. Een selectie van mijn foto's staat op mijn site.
Naast mijn naam staat zo'n leuk huisje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Linkje?? dan hoef ik niet te zoeken als je m al genoemd hebt
Dank...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Naast mijn naam staat zo'n leuk huisje.![]()
Wil 'm ook wel ff spammen hoor: http://rippie.mine.nu
heb je het linkje wat ik in je pm stuurde gedownload?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef sanger het volgende:
Ik ben er ook weer
Alleen last van schouder, van de tas met spullen.
Iedereen, hele mooie foto's
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:30 schreef J.J.McKay het volgende:
*meldt zich ook ff.
Dame en heertjes, t was best gezellig.
Lekker weertje, irritante Spooky (en dat was wederzijds) en de rest was gezellig.
Ik hou me aanbevolen voor een volgende keer.
Doe ik morgen, dan ga ik ook de DVD's brandenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef WEST het volgende:
[..]
heb je het linkje wat ik in je pm stuurde gedownload?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |