Ja leuk, zo'n speler die z'n man niet eens voorbij komt. Wel schiet hij ze er goed in, als hij ze goed krijgt. Leuke speler voor Feyenoord nu, maar voor PSV niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daarom had N'kufo ook gehaald moeten worden en geen spits van bijna 7 miljoen euro die niet wil banken en Perez van Ajax die alles wil spelen.
reken maar dat ie die garantie gehad heeft. dat ie alsnog op de bank beland als ie niet presteerd lijkt me logisch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Cliche, maar d'r bestaan geen garanties in het voetbal. Ook niet voor Perez.
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je 11 goede spelers hebt, en je bank flut. Daarom is inversteren in de beerdte zo belangrijk. Genoeg wedstrijden in een jaar, je kan te maken krijgen met blessures, dus iedereen krijgt zijn minuten wel.
Prima pinchitter. Het is echt achterlijk om bijna 7 miljoen euro voor een reservespeler te betalen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja leuk, zo'n speler die z'n man niet eens voorbij komt. Wel schiet hij ze er goed in, als hij ze goed krijgt. Leuke speler voor Feyenoord nu, maar voor PSV niet.
Het is inderdaad wel veel wat PSV uitgeeft aan die spelers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Prima pinchitter. Het is echt achterlijk om bijna 7 miljoen euro voor een reservespeler te betalen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, wordt nog leuk met Perez tussen al die negers.
En jij bent een kloon van???quote:
20 Miljoen dan ook maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:40 schreef AminBen het volgende:
Manchester City volgt Koné
www.voetbalonline.nl, 11 juli 2007 16:25 - Mogelijk dat het één niets te maken heeft met het ander, maar het feit dat Koné later terug is gekomen van vakantie en de interesse van Manchester City en Liverpool zouden wel eens met elkaar in verband kunnen staan. Hij zou niet de eerste speler zijn die door een conflict te creëren weg mag/moet. Beide clubs is het niet ontgaan dat er, op zijn minst, sprake is van irritatie tussen Ronald Koeman en zijn aanvaller.
Jammer dat het niet zo werktquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Als Babel dat al op moet brengen doe er dan nog maar 5 tot 10 miljoen bij.
Dat kan, goed de Primera Division in de gaten houden het komend seizoenquote:
Koeman voelt zich wel snel op zijn pik getrapt. Zelf van alles roepen over je spelers in de media (Kluivert, Afellay, Beerens) maar zodra er op kritiek op hem komt is het "onfatsoenlijk". Geen wonder dat hij de naam heeft niet met vedettes om te kunnen gaan, die pikken dat soort stront namelijk niet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Lijkt me een onzin berichtje. Kone heeft zich altijd goed gedragen. Dat er nu een keer een misverstand is, lijkt me niks te betekenen. Maar waarschijnlijk voelt Koeman zich dan al op zijn gouden pik getrapt.
quote:
Wij spelen nooit met echte buitenspelers. Je hebt PSV toch wel ooit zien spelen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:42 schreef koningdavid het volgende:
Perez is als linksbuiten niet zo bijzonder.
Merkwaardige aankoop.
http://frontpage.fok.nl/video/16323quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef AminBen het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij zal er niet van opkijken![]()
Koné weet er nog niks van denk ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef cultheld het volgende:
Hoe zullen Aissati en Koné zich nu voelen?
Uhm ja. Ik ben al veel langer user hier, maar post hier pas sinds kort? Op voetbal.fok.nl post ik al veel vaker. Ik ben btw. de winnaar van die voetbal manager 04/05 daar, om mezelf even op de borst te kloppenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Of ga je vertellen dat je een nieuwe user bent die 4 dagen geleden voor het eerst is begonnen met posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |