Vd leegte is gewoon gehaald voor de breedte, is hierzelf ook van op de hoogte en vindt het een eer om terug te mogen keren bij zijn oude cluppie. Dat VDL group is gewoon bullshitquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef jpg97 het volgende:
[..]
- Van der Leeghoofd ( gratis, onder dwang van de DVL group, en als ze toch daar waren hadden ze meteen Hofland mee kunnen pikken )
dat dat nu pas officieel is geworden zegquote:
Toch vind ik het niet zo geweldig, het is maar een talentje en als hij straks eindelijk gewend is aan het niveau gaat hij weer terugquote:
En dat keer op keer op keer. Het begon deze winter met Luque, dat was allemaal bijna rond en zelfs als het mis ging was er een vervanger achter de hand waarmee het allemaal rond was! Dat het met Luque dan misgaat is tot daar aan toe, maar dat dan ook nog eens blijkt dat het met die vervanger helemáál nog niet rond is vind ik toch wel erg amateuristisch, houd dan idd gewoon je bek, dan straalt het gepruts er iig niet zo vanaf...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mijn bericht is natuurlijk schertsend bedoeld. Dat de transfer afketst vind ik nog niet eens het kwalijkst, wat ik wel onbegrijpelijk vind is dat er al gezegd wordt dat het ongeveer rond is.
Precies. Gewoon mond houden en pas bekend maken als het rond is, klaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat keer op keer op keer. Het begon deze winter met Luque, dat was allemaal bijna rond en zelfs als het mis ging was er een vervanger achter de hand waarmee het allemaal rond was! Dat het met Luque dan misgaat is tot daar aan toe, maar dat dan ook nog eens blijkt dat het met die vervanger helemáál nog niet rond is vind ik toch wel erg amateuristisch, houd dan idd gewoon je bek, dan straalt het gepruts er iig niet zo vanaf...
Dat was volgens mij ook heel lang het geval bij PSV. Maar de laatste tijd kan je de onderhandelingen nog net niet via een live-stream volgen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Precies. Gewoon mond houden en pas bekend maken als het rond is, klaar.
Ik snap ook niet waarom. Horen ze zichzelf graag praten, of moet Pedro ze nog op mediatraining sturen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook heel lang het geval bij PSV. Maar de laatste tijd kan je de onderhandelingen nog net niet via een live-stream volgen...![]()
Arnesen -> Valcxquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ook heel lang het geval bij PSV. Maar de laatste tijd kan je de onderhandelingen nog net niet via een live-stream volgen...![]()
Breng ze nou niet op ideeën...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij die link niet dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Alles sal reg kom!
Vind ik niet eens zo'n heel slecht planquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Whehehehehehe!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heb jij die link niet dan?
Check: Live stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |