Ten eerst kom ik niet uit een tokkiefamilie en ten tweede zijn dat onze problemen. Deze lui zijn importproblemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:43 schreef gelly het volgende:
[..]
En dan graag jij en je tokkiefamilie d'r achteraan.
En dat heb ik gedaan maar ik zag het onderwerp niet staan, nadat ik het plaatste zag ik het pas en toen dus de vraag in het topic gezet of het anders naar klb of pol kon oid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:08 schreef moussie het volgende:
[..]
dat is wat jij had moeten doen voor het openen van dit topic .. toch ?
Op het nieuws zag ik anders een getinte vrouw als voorbeeld bij het expiriment, zouden ze dat ook een vieze kaas vinden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef BaajGuardian het volgende:
"van de FP.
[..]
[afbeelding]
De oplossing.
Voor het gemiddelde mocro flavor straatvolk zijn wij nederlanders niets meer dan kk kazen,
blabla ik haat alle buitenlanders omdat ik zelf iets tekort kom blablabla
Waar heb je het over man?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Alle buitenlanders?
struisvogel no.2 ben je dus. Je wilt het probleem niet zien en daarom val je mij aan met bullshit.
"blabla ik haat alle buitenlanders omdat ik zelf iets tekort kom blablabla"quote:
?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:59 schreef Djep het volgende:
dislect dat je dr bent
Moet jij nodig zeggen stuk verdriet. Het enige wat je doet op fok is trollen en oneliners plaatsen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef Skic. het volgende:
Je brabbelt onzin.
Nee jij wilt niet zien dat het hier niet gaat om een strijd tussen Nederland en Marokko, maar om een strijd tussen goed fatsoen en een groepje smeerlappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Alle buitenlanders?
struisvogel no.2 ben je dus. Je wilt het probleem niet zien en daarom val je mij aan met bullshit.
Je pillen zijn op?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen stuk verdriet. Het enige wat je doet op fok is trollen en oneliners plaatsen.
Doe ik ook wel hoor, in ONZ.
Ik noem het zoals het heet, en de marokkanen in nederland hebben niks met marokko te maken maar het blijven marokkanen zolang ze nederland verwerpen en kk noemen, en het nederlandse volk intimideren en kk noemen. De zee in met die lui.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Nee jij wilt niet zien dat het hier niet gaat om een strijd tussen Nederland en Marokko, maar om een strijd tussen goed fatsoen en een groepje smeerlappen.
Nogmaals ik steun dit initiatief, maar jij komt gelijk aan met praatjes over Marokkanen, hou die shit er gewoon eens buiten, niet elk vergrijp wordt door alleen deze mensen gepleegd en bovendien is dat irrelevant, misdaad = misdaad ongeacht je afkomst.
In Heerenveen lopen er misschien twee rond. Ooit last van gehad?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik noem het zoals het heet, en de marokkanen in nederland hebben niks met marokko te maken maar het blijven marokkanen zolang ze nederland verwerpen en kk noemen, en het nederlandse volk intimideren en kk noemen. De zee in met die lui.
Vrouwen vinden het hardstikke leuk om door een stel rondhangende niksnutten geintimideerd te wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef Formule-geen het volgende:
Hebben jullie er wel eens aan gedacht dat vrouwen dat helemaal niet erg vinden. Misschien zien ze het wel als een compliment. Stop al dit racistische zooi zeg ik jullie anders zullen we nooit in harmonie samenleven. Het is algemeen bekend dat de meeste vrouwen links stemmen, dit is een teken dat vrouwen het niet erg vinden nagesist te worden. Ze zien het als een compliment.
En nu voor eens en altijd: STOP DE DISCRIMINATIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |