Ohja das al over 1 maandquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Judas..
Ik hoop dat Davids Perez meteen een dubbele beenbreuk bezorgt tijdens de eerste Ajax - PSV..
Dit slaat natuurlijk nergens op, je moet hierbij je verwijten maken naar Ten Cate die ervoor heeft gezorgd dat Perez zo graag weg wilt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Judas..
Ik hoop dat Davids Perez meteen een dubbele beenbreuk bezorgt tijdens de eerste Ajax - PSV..
We hebben Bakircioglu toch?! En Delorgequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef Chivu het volgende:
Stel nu dat er 4-4-2 gespeeld gaat worden. We hebben nu niemand voor naast Huntelaar. Welk profiel moet de speler hebben die daar naast speelt?
Bakircioglu kan prima als middenvelder in 4-4-2 uit de voeten, of wanneer Sneijder geblesseerd/geschorst is als 10. Leonardo lijkt me ook wel een goede mogelijkheid, alleen is die niet fit en moeten we nog maar zien of hij op niveau terug komt. Bovendien zou het geweldig zijn als je in de luxepositie zit om te kunnen kiezen tussen Huntelaar, Leonardo en nog een (voor onze begrippen) topspitsquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:04 schreef Everett het volgende:
[..]
We hebben Bakircioglu toch?! En Delorge![]()
En...Leonardo.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op met Nilsson we willen spelers ala barcalona
Kun jij t voortaan in dit topic bij TVP houden en verder niets posten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef BonJovi het volgende:
Flikker op met Nilsson we willen spelers ala barcalona
Ik denk dat Perez toch echt aan zichzelf te danken heeft met ze niet zo handige uitspraak vorig jaar. Hij mag blij dat zijn dat Ten Cate hem niet openlijk afgebrand heeft toen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, je moet hierbij je verwijten maken naar Ten Cate die ervoor heeft gezorgd dat Perez zo graag weg wilt.
sarcasme ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kun jij t voortaan in dit topic bij TVP houden en verder niets posten?
"managen"quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:08 schreef koningdavid het volgende:
Kijken of Koeman Perez kan 'handelen'.![]()
Tuurlijk, geef Ten Cate maar de schuld van het onprofessionele gedrag van Perezquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, je moet hierbij je verwijten maken naar Ten Cate die ervoor heeft gezorgd dat Perez zo graag weg wilt.
Was bij Twente ook altijd meer voorin dan op het middenveld te vinden toen ie nog mid-mid was. Ik denk dat zo'n rol om de spits eigenlijk wel perfect voor hem is. Heeft ie de techniek, het inzicht en het scorend vermogen wel voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:06 schreef Chivu het volgende:
[..]
Bakircioglu kan prima als middenvelder in 4-4-2 uit de voeten, of wanneer Sneijder geblesseerd/geschorst is als 10. Leonardo lijkt me ook wel een goede mogelijkheid, alleen is die niet fit en moeten we nog maar zien of hij op niveau terug komt. Bovendien zou het geweldig zijn als je in de luxepositie zit om te kunnen kiezen tussen Huntelaar, Leonardo en nog een (voor onze begrippen) topspits
Hij heeft zijn excuses aangeboden, is 5 wedstrijden geschorst geweest en heeft een clinic gedaan voor de bijlmer kids. Wat had hij nog meer moeten doen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik denk dat Perez toch echt aan zichzelf te danken heeft met ze niet zo handige uitspraak vorig jaar. Hij mag blij dat zijn dat Ten Cate hem niet openlijk afgebrand heeft toen.
Ik zie Bakircioglu als een soort Perez-kloon, die kan die doelpunten wel opvangen. Danwel met betere assists, dan wel door zelf te scoren. Maargoed, dan kun je weer afvragen waarom Ajax in godsnaam Bakircioglu haalt, wanneer het in feite een zelfde type speler is als Perez.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef F1Bas het volgende:
Met Perez lever je veel doelpunten in, er zullen heel wat vervangers moeten komen.
Nilsson komt ruim te kort, vind hem bij Hveen nog niet eens basisplek waardig vaak..quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef Pritt het volgende:
Igg is het geen komkommertijd meer. We kunnen aankopen verwachten.
Lasse Nilsson wordt genoemd. Vraag me af of het Ajax-materiaal is.
quote:11/7/2007 - "América sluit transfer Ochoa naar Ajax niet uit"
(Gepost door GD)
BRON: El Financiero
In het Mexicaanse financiële dagblad El Financiero bevestigt technisch directeur Luis Fernando Tena van América de interesse van Ajax voor doelman Guillermo Ochoa.
"We kunnen niet uitsluiten dat er een goede aanbieding komt waar Ochoa op in wil gaan. In dat geval zijn we met tweede doelman Armando Navarrete in ieder geval al goed voorzien, en hoeven we niet op zoek naar een nieuwe keeper.", aldus de technisch verantwoordelijke. De transfer van Ochoa zou na de transfer van Cuauhtémoc Blanco naar Chicago Fire de tweede grote aderlating zijn voor América.
Ajax Netwerk
"We kunnen niet zeggen dat hij niet zal vertrekken, alleen dat wij hopen dat hij blijft. Het zou een grote klap zijn als na Cuauhtémoc, ook 'Memo' ons zou verlaten.", besluit Tena.
De 21-jarige doelman speelt momenteel nog met Mexico op de Copa América.
Ik denk dat die uitspatting van Perez slechts aangeeft wat voor persoonlijkheid hij heeft. Wie weet wat hij nog meer gezegd en gedaan heeft waar helemaal geen camera bij is geweest. Perez lag slecht in de groep. Zo slecht dat zijn voetbalkwaliteiten daar niet meer tegenop wogen. Dan moet je dus weg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses aangeboden, is 5 wedstrijden geschorst geweest en heeft een clinic gedaan voor de bijlmer kids. Wat had hij nog meer moeten doen?
Dat begrip komt vanzelf als Ochoa al tien keer de nul heeft gehouden voor Ajax.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef Sethje het volgende:
Stel dat ze een koper voor Stekelenburg hebben kan ik het begrijpen, anders niet.
Geen ruzie maken jongens, lees mijn sig maar eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker maar op dan , je nickname zegt genoeg![]()
Bij PSV is hij gehaald voor de aanval (linksbuiten). Daar vond ik hem toch een heel stuk minder dan op '10' in een 4-4-2 systeem.quote:
Hij had geen reet kunnen doen. Het was het keerpunt voor de beste jongen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij heeft zijn excuses aangeboden, is 5 wedstrijden geschorst geweest en heeft een clinic gedaan voor de bijlmer kids. Wat had hij nog meer moeten doen?
Ik denk dat dat eerder de reden is dat Babel weg wil.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Pritt het volgende:
Zal Benitez dan misschien onder de indruk zijn geweest van ons gespam op het Ryan Babel-foto-forum?
ja dat ook wel, maar dan blijf je wel met Stekelenburg zitten. Het is ook niet echt logisch als PSV nu een dure Mexicaan gaat halen terwijl die flapoor naar behoren keept.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat begrip komt vanzelf als Ochoa al tien keer de nul heeft gehouden voor Ajax.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen ruzie maken jongens, lees mijn sig maar eens.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen ruzie maken jongens, lees mijn sig maar eens.![]()
Hopelijk niet. Of het moet een andere speler zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:17 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk lukt het Ajax wel om een talentvolle Mexicaan aan te trekken
Hij kan ook naar Galatasaray toe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Fathom het volgende:
Ik heb het idee trouwens dat we deze week wel eens een berichtje kunnen verwachten dat Kanu voor 3 jaar tekent bij AJAX.
Stekelenburg is een onzekere keeper. Ochoa is 10 keer zo goed en een stuk jonger. Leuk dat de Steek een echte Nederlander is en een jeugdproduct is, maar kwaliteit is nog steeds belangrijker dan sentimenten, dus begrijp ik HTC en Van Geel best wel als ze Ochoa willen halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat ook wel, maar dan blijf je wel met Stekelenburg zitten. Het is ook niet echt logisch als PSV nu een dure Mexicaan gaat halen terwijl die flapoor naar behoren keept.
En volgens mij heeft Stekelenburg naar behoren gekeept afgelopen seizoen, anders was ie wel gepasseerd of hadden we er meer over gehoord.
Wel raar eigenlijk dat dat nog niet rond is, maanden geleden was hij zogezegd nog van plan om met Edgar Davids Ajax te gaan versterken. Ik hoop dat hij nog wel gaat komen want hij is zeker een versterking, verder hoop ik ook nog op alves samen met huntelaar voorin.quote:
Heb het je toch gezegd M0NTANA!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez definitief naar PSV: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21153
Ik geloof niet in de terugkeer van Kanu.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk dat dat nog niet rond is, maanden geleden was hij zogezegd nog van plan om met Edgar Davids Ajax te gaan versterken. Ik hoop dat hij nog wel gaat komen want hij is zeker een versterking, verder hoop ik ook nog op alves samen met huntelaar voorin.
Had jij het niet ook over een clausule van Babel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb het je toch gezegd M0NTANA!
Just wait and see, en zo lang heb je niet hoeven wachten
Er gaat weer een kratje richting Eindhoven? Misschien kan Kenneth die gelijk mee nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk gekregen, maar je zag het zelf ook niet meer helemaal zitten, is het niet? En ben je er blij mee?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |