quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens het AD heeft Liverpool Babel binnen voor iets meer dan 17 miljoen euro
Morgen Sneijder, Huntelaar, Gabri ...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:32 schreef super-mario het volgende:
De Mul, Perez, Babel in 2 dagen.....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef Houniet het volgende:
hij wilt blijkbaar geen kampioen worden
die gasten zien alleen maar geld voorbij stromenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:35 schreef Tvduijn het volgende:
hmm toch balen perez naar psv. Mocht Sneijder nu nog weggaan dan hebben we helemaal een probleem...
Liverpoolfc.tvquote:Liverpool have agreed a fee with West Ham for the transfer of Yossi Benayoun as the Reds also look to secure a deal to bring Dutch youngster Ryan Babel to Anfield.
Benayoun has agreed to join the Reds after rejecting an offer of a new contract at West Ham United while Babel, the star of Holland's success in the recent European Under-21 Championships, has been given permission to talk to Liverpool.
Chief Executive Rick Parry said today: "We've agreed the fee with West Ham for Yossi Benayoun.
"We're not quite there with Ryan Babel yet, but we've now been given permission by Ajax to talk to the player. We hope to reach an agreement with Ajax very shortly."
En dat gaat niet gebeuren ben ik bang.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef cultheld het volgende:
Slim gedaan door Van Geel. Er wordt onderin Ajax gesneden en PSV krijgt een instabiele speler die altijd in de basis wil spelen.
Sneijder en Huntelaar mogen nu absoluut niet meer weg. Een verlies van Sneijder is veel moeilijker op te vangen dan Babel. Maar ik neem aan dat van Geel dat ook wel inziet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef Wooldoor het volgende:
25 miljoen verdiend aan transfers en Huntelaar en Sneijder zijn er nog wie zou dat gedacht hebben.
Ik schat de kans in dat Sneijder en of Huntelaar weggaat zeer klein want dan weet zowel ten Cate als van Geel dat het een kutseizoen gaat worden.
Ik verwacht nu dat Ajax zich aardig zal gaan roeren op de transfermarkt om wat spelers erbij te halen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En dat gaat niet gebeuren ben ik bang hopen we.
theo janssenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:46 schreef Enchanter het volgende:
Mij benieuwen met welke aankopen Ajax komt![]()
Ik wil geen paniekaankopen zien. De geruchten dat we Nilsson gaan halen voor 4miljoen staan me ook echt niet aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef StarGazer het volgende:
En NU ga je gvd met spelers komen Van Geel!
Doe maar rustig hoor, we hebben nog tijd zat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef StarGazer het volgende:
En NU ga je gvd met spelers komen Van Geel!
Nee we gaan het hiermee doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef ruud.nl het volgende:
Het wordt redelijk dunbezaaid bij jullie voorin, zijn ze al bezig met vervangers?
Hoeveel tijd denk je dat Ajax heeft? De CL voorronde is sneller dan je denkt. Daarnaast moet een ploeg ook nog ingespeeld raken. En ik zie Sneijder ook nog wel vertrekkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor, we hebben nog tijd zat.
Kone is niet in Ivoorkust, hij is een kopje koffie aan 't drinken in de ArenAquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:49 schreef ruud.nl het volgende:
Het wordt redelijk dunbezaaid bij jullie voorin, zijn ze al bezig met vervangers?
Nee joh, die heeft een PSV-hart.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kone is niet in Ivoorkust, hij is een kopje koffie aan 't drinken in de ArenA
mij ook niet, ernstig eigenlijkquote:
Het is psv maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Judas..
Ik hoop dat Davids Perez meteen een dubbele beenbreuk bezorgt tijdens de eerste Ajax - PSV..
Aan het eind van het jaar wil hij naar Feyenoord omdat hij niet genoeg speelt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Judas..
Ik hoop dat Davids Perez meteen een dubbele beenbreuk bezorgt tijdens de eerste Ajax - PSV..
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zie je nou wel, toch hartproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |