Tong80 heeft in zijn ééntje al meer postsquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:32 schreef BonJovi het volgende:
700 ja moet je nagaan hoeveel posts in totaal
Nee bekers staan niet in de banner.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:36 schreef Mindstate het volgende:
Moet in de banner eigenlijk de Amstel cup van 2007 nog erin?
Aan het eind van seizoen 2007/08 zitten we op de duizend AFC Ajax-topics.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, nog even en deze Ajax reeks heeft #700 bereikt.![]()
tvp
Vind ik ook nogal vaag jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:52 schreef Chivu het volgende:
Ik blijf me toch afvragen waarom sommige Ajacieden zulke Feyenoord-gerelateerde signatures gebruiken op een forum.
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef BobbyHill het volgende:
Net als die knakker met z'n AZ obsessie.
AFC Ajax topic #998: kutboeren!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aan het eind van seizoen 2007/08 zitten we op de duizend AFC Ajax-topics.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #998: kutboeren!
AFC Ajax topic #999: doelsaldo zuigt (the sequel)
AFC Ajax topic #1000: volgend jaar de 30e titel!
PSV topic #300 Winter kampioenenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ummm.... hoe diss je ze hier precies mee?quote:
De waarheid kan soms ook pijn doen koningdavid...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ummm.... hoe diss je ze hier precies mee?![]()
Wat een kneus was dat, hij was Ajacied, maar hoopte dat AZ kampioen zou worden, daarna hoopte hij dat AZ in KNVB-bekerfinale van Ajax zou winnen en tenslotte was hij voor AZ in de play-offs tegen Ajax. Best grappig dat we hem daarna nooit meer hebben gezien, hoop echt dat hij voor altijd wegblijft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef Silenus het volgende:
Speed1974 ofzo?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ummm.... hoe diss je ze hier precies mee?![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die droeftoeter heeft je toen ook nog een aardig lange ban opgeleverd ja. Van mij mag hij ook wegblijven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een kneus was dat, hij was Ajacied, maar hoopte dat AZ kampioen zou worden, daarna hoopte hij dat AZ in KNVB-bekerfinale van Ajax zou winnen en tenslotte was hij voor AZ in de play-offs tegen Ajax. Best grappig dat we hem daarna nooit meer hebben gezien, hoop echt dat hij voor altijd wegblijft.
Ik bedoelde hem niet eens eigenlijk. Het was iemand met Ryan Donk rijmpjes in z'n signature en als avatar Huntelaar die Donk uitlacht na z'n eigen goal. Als je dat 5 weken later nog steeds niet hebt weggehaald en je het haast alleen maar over AZ kan hebben wordt het wel treurig vind ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kneus was dat, hij was Ajacied, maar hoopte dat AZ kampioen zou worden, daarna hoopte hij dat AZ in KNVB-bekerfinale van Ajax zou winnen en tenslotte was hij voor AZ in de play-offs tegen Ajax. Best grappig dat we hem daarna nooit meer hebben gezien, hoop echt dat hij voor altijd wegblijft.
Cyberia ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem niet eens eigenlijk. Het was iemand met Ryan Donk rijmpjes in z'n signature en als avatar Huntelaar die Donk uitlacht na z'n eigen goal. Als je dat 5 weken later nog steeds niet hebt weggehaald en je het haast alleen maar over AZ kan hebben wordt het wel treurig vind ik.
Cyberia ! edit, ja dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik bedoelde hem niet eens eigenlijk. Het was iemand met Ryan Donk rijmpjes in z'n signature en Huntelaar die hem uitlacht na z'n eigen goal. Als je dat 5 weken later nog steeds niet hebt weggehaald wordt het wel treurig vind ik.
Toch wel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez definitief naar PSV: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=21153
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |