Ik ben toch bezig!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:05 schreef giks het volgende:
Aan je fotoboek te zien heb je weinig succes :n
HO WACHT NEE GEEN SLOTJE!!1quote:
Ja, bedankt! Meer?quote:
Ah kom op, krijg je negerkusje.quote:
Troost mij...quote:
ja gelijk fobo geupdate.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:15 schreef zarGon het volgende:
Heb je al wat?
Aap. wat is nou je doel lolquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:21 schreef Electro-Worm het volgende:Maar het gaat nu even om mij, en niet om jou.
Doe dan maar portwant dat mag ik namelijk wel.
Het is net uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:22 schreef eQuaL het volgende:
dit meen ik serieus, neem een vriendin voor het te laat is jongen
en vertel me niet dat je er een hebt want dan had je wel wat beters te doen dan dit soort topics openen in de vakantie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Het is net uit
Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Het is net uit
No wonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wacht heel evenquote:
Ladidadida, pak'em! RAWR!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
En vrouwen horen hier niet eens te zijn. die kloten alleen maar in dit soort topics. Dus equal.. ( of ben je een man)
Je wilt geen mannen- èn geen vrouwenboezems?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
En vrouwen horen hier niet eens te zijn. die kloten alleen maar in dit soort topics. Dus equal.. ( of ben je een man)
Zorg eerst maar eens dat je droog wordt achter je oren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Ladiddididididdida! Ik eet je op hoor![]()
![]()
nee jonge. Ik wil dat vrouwen of mannen boezems posten dan dan mogen de mannen blijven, en de vrouwen niet .quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je wilt geen mannen- èn geen vrouwenboezems?
![]()
Dus je wilt me?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je droog wordt achter je oren.
zucht.. puber.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee maar echt, ik heb een grote boezem nodig van iemand om te kunnen knuffelen. want die ene die mij gebaard heeft stelt niets voor![]()
![]()
Zorg eerst maar eens dat je schaamhaar krijgt.quote:
Check.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je schaamhaar krijgt.
Technisch gezien kan je er vanuit gaan dat ik van het geslacht man ben jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Alleen technisch gezien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je er vanuit gaan dat ik van het geslacht man ben ja![]()
Die krijgt alleen die ene die erom vroeg natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je er vanuit gaan dat ik van het geslacht man ben ja![]()
Bewijs krijg je niet![]()
waar blijft de picca van je ex![]()
*vraag*quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:36 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Die krijgt alleen die ene die erom vroeg natuurlijk.
Nee man. Eerst mij een beetje afkraken en dan vervolgens smeken om een foto van mijn oo zo mooie exvriendin.quote:
nietus, dit topic verdient een pijnlijke dood door opgehangen te worden aan een hangslot ofzo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
Serieus, goed topic.
Oh, dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:44 schreef pt0x het volgende:
[..]
nietus, dit topic verdient een pijnlijke dood door opgehangen te worden aan een hangslot ofzo...
-ik vroeg je wat op de vorige bladzijdequote:
Ja dus? whats your point nuquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef pt0x het volgende:
[..]
-ik vroeg je wat op de vorige bladzijde
-je verneukt je eigen kut topic door offtopic te gaan
-je post je ex niet
-je triple post
-je hebt geen haar op je ballen
-ik ben geen newb
en het belangrijkste
-je hebt waar je om vroeg, tieten en aandacht.
dat je topic kut is, en jij ook..quote:
Oh oh.quote:
neuh ? oh, damn dan haal ik hem wel weg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh oh.
Dat mag dus niet hè.had het geedit voordat ik dit topic aanklikte
.
Dus je vindt bier en tieten ook kut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:51 schreef pt0x het volgende:
[..]
dat je topic kut is, en jij ook..
(damn gek kap is met F5 spammen kan niet eens fatsoenlijk mijn bericht editen aap)
nee kind, ga naar google, zoek op tieten en ga je ding doen ofzo. tenzij jij foto's van je ex post is het geen topic waard :S genoeg tieten te vinden op het net, snap niet wat je doel is met het voor je in een topic LATEN posten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:55 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Dus je vindt bier en tieten ook kut.Mietje.
( homo's zijn wel heel aardig maar jij bent een uitzondering)
Omdat ik te lui benquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef pt0x het volgende:
[..]
nee kind, ga naar google, zoek op tieten en ga je ding doen ofzo. tenzij jij foto's van je ex post is het geen topic waard :S genoeg tieten te vinden op het net, snap niet wat je doel is met het voor je in een topic LATEN posten.
Slotje. ik heb toch al wat ik wildequote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef zarGon het volgende:
PUB.
Dat attention whore plaatje wel volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef pt0x het volgende:
[..]
neuh ? oh, damn dan haal ik hem wel weg.
sorry gast maar ik had geen tubgirl gepost lolquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat attention whore plaatje wel volgens mij.
Alleen dat tubgirl plaatje, en die opengesprede anus.
Die zag ik dus, ik reply, toen had je hem al gewijzigd.
Als je dat nou even eerder had gedaan
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat attention whore plaatje wel volgens mij.
Alleen dat tubgirl plaatje, en die opengesprede anus.
Die zag ik dus, ik reply, toen had je hem al gewijzigd.
Als je dat nou even eerder had gedaan
Jawelquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:01 schreef pt0x het volgende:
[..]
sorry gast maar ik had geen tubgirl gepost lol
eerst nog pic van je ex plaatsenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Slotje. ik heb toch al wat ik wilde
Ik vroeg me al af wanneer iemand zo'n mongolenopmerking zou makenquote:
Kom op, denk je nou echt dat er een ex is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |