SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To infinity…and beyond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
Die zit er toch gewoon in?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar is nou die scène heen met de patronussen in DA?
Ja, dat stuk in het ministerie, tot bijna het eind.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Kersje86 het volgende:
was dat alleen dat laatste stuk wat in 3d was?
Maar die is ook weer een jaar of tien ouder, toch? Ik denk dat ze zoveel mogelijk 'nieuwe oude' acteurs willen voorkomen. Ik heb vreselijk moeten wennen aan deze nieuwe Perkamentus, maar met de scene van de hoorzitting heeft hij mijn hart gestolen hoor. Ik ben heel benieuwd hoe hij de eerste twee films neer zou zetten, waarin de sfeer nou eenmaal ook wat vrolijker en luchtiger was en er meer reden was om blij te kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Daarom zou ik voor Peter O'Toole zijn gegaan![]()
En wat kan Gambon aan het brilletje doen dan? Harry hoort ook een oncontroleerbare bos haar te hebben, evenals Hermelien. Ik neem aan dat de acteurs niet zelf verantwoordelijk zijn voor dergelijke aankledingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:08 schreef Patch het volgende:
Dumbledore hoort een halvemaan brilletje te dragen en geen borsten te hebben !
Gambon....![]()
ik kan me voorstellen dat zo'n acteur als Gambon erop staat zo'n bril niet te dragen, hoewel hij het wel soms deed in PoA en GoF....maar in TOotP draagt ie 'm helemaal niet, ja sorry, ik vind dat jammer / vreemd...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat kan Gambon aan het brilletje doen dan? Harry hoort ook een oncontroleerbare bos haar te hebben, evenals Hermelien. Ik neem aan dat de acteurs niet zelf verantwoordelijk zijn voor dergelijke aankleding
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat een professional als Gambon daar moeilijk over doet. Met een snelle google op 'Gambon refuses glasses' kwam ik wel tegen dat hij weigert de boeken te lezen, dus het kan wel zo zijn dat hij dit soort kenmerkende dingen helemaal niet weetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:17 schreef Patch het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat zo'n acteur als Gambon erop staat zo'n bril niet te dragen, hoewel hij het wel soms deed in PoA en GoF....maar in TOotP draagt ie 'm helemaal niet, ja sorry, ik vind dat jammer / vreemd...
meestal is het bij toneelspelers zo: hoe professioneler - hoe erger...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan het me moeilijk voorstellen dat een professional als Gambon daar moeilijk over doet. Met een snelle google op 'Gambon refuses glasses' kwam ik wel tegen dat hij weigert de boeken te lezen, dus het kan wel zo zijn dat hij dit soort kenmerkende dingen helemaal niet weetMaar goed, zoals ik al eerder zei, de haren van Harry en Hermelien zijn mij ook iets te 'netjes' in vergelijking met het boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ik moest echt zowat huilen, wat een mooie scene![]()
Het is dat ik morgen op vakantie ga, anders was ik zo nog eens gegaan
Dus 9/10 op zijn minst![]()
![]()
![]()
Carpe diem, quam minimum credula postero.
Die scene zit gewoon in de film hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgens mij niet... Ik bedoelde deze: http://movies.yahoo.com/m(...)andardformat#3191100
Hm, hij wil de link zo niet direct pakken, je moet even daaronder op expecto patronum klikken....
Tja, niks verplicht natuurlijk, maar ik neem hem dit wel kwalijk omdat hij een stuk minder is dan Harris. Niet echt professioneel ook en het komt een beetje arrogant over .quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:15 schreef Patch het volgende:
[..]
meestal is het bij toneelspelers zo: hoe professioneler - hoe erger...
Dat van die boeken lezen wist ik ook, en hij heeft de eerste 2 films ook niet gekeken...
Heb een paar interviews met Gambon op televisie gezien en hij lijkt me verre van arrogant. Hij is een soort van artistieke, verstrooide, beetje excentrieke bohemien met heel veel droge, typisch Britse humor. Richard Harris daarentegen was een notoire vervelende alcoholist. Allebei goede acteurs dusquote:Op zondag 15 juli 2007 00:15 schreef poon het volgende:
[..]
Tja, niks verplicht natuurlijk, maar ik neem hem dit wel kwalijk omdat hij een stuk minder is dan Harris. Niet echt professioneel ook en het komt een beetje arrogant over .
Wie je is favoriet? Harry?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:56 schreef Breuls het volgende:
Okay. Anderhalf jaar geleden dacht ik "goh, dat Harry Potter, misschien wel leuk leesvoer" en toen kocht ik het eerste boek. En daarna het tweede, enzovoort.
Tijdje geleden dus alweer, wat me in staat stelde met niet teveel details en verwachtingen de film te gaan zien. Weggeblazen ben ik. Wow. Acteeerwerk is veel beter dan de vorige films (die heb ik in de tussentijd gezien), exact de goede zijverhalen zijn weggesneden (come on, hij duurt al 138 minuten, het boek is megadik), de muziek glijdt door je hoofd op precies de mooie momenten, het tempo klopt..
Ik zal wel inmiddels tot de fans behoren, vermoed ik zo, maar damn, ik ben echt onder de indruk van deze film. De vorige films waren prima, maar deze is toch wel effe beter. Heb bijna de neiging nog een keer te gaan.
Misschien niet arrogant, maar als je weigert de boeken te lezen en er is zoveel kritiek dan zou ik mezelf toch wel achter de oren gaan krabben. Nah met die kritiek zal het misschien ook wel meevallen. Ik vind hem alleen zo veel minder dan Harris.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Heb een paar interviews met Gambon op televisie gezien en hij lijkt me verre van arrogant. Hij is een soort van artistieke, verstrooide, beetje excentrieke bohemien met heel veel droge, typisch Britse humor. Richard Harris daarentegen was een notoire vervelende alcoholist. Allebei goede acteurs dus.
Dat viel mij ook op jah, dat is wel jammer.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap ook niet dat ie dan de boeken niet wil lezen! Ik vond hem echt slecht tijdens deel 4, (geloof ik) dat hij kwaad werd op Harry. Dumbledore werd nooit kwaad op Harry. Altijd zorgzaam, soms wat streng maar nooit kwaad. Hij speelt Dumbledore met een verkeerd karakter. Anders dan J.K. hem heeft geschreven.
Ik heb die scene tussen Harry en Dumbledore toch anders opgevat..quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Ik snap ook niet dat ie dan de boeken niet wil lezen! Ik vond hem echt slecht tijdens deel 4, (geloof ik) dat hij kwaad werd op Harry. Dumbledore werd nooit kwaad op Harry. Altijd zorgzaam, soms wat streng maar nooit kwaad. Hij speelt Dumbledore met een verkeerd karakter. Anders dan J.K. hem heeft geschreven.
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
NOG 12 NACHTJES SLAPEN EN DAN GA IK OOK!![]()
![]()
![]()
Oeps liet me even gaan..
![]()
![]()
Dat was inderdaad zijn minste scene, maar ik wijt dat eerder aan de schrijver dan aan de acteur. Die moet het tenslotte ook maar doen met het materiaal dat hij aangereikt krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Dumbledore werd nooit kwaad op Harry. Altijd zorgzaam, soms wat streng maar nooit kwaad. Hij speelt Dumbledore met een verkeerd karakter. Anders dan J.K. hem heeft geschreven.
Daar is de regisseur dan toch ook bij?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef CarOnline het volgende:
Daar zal half deel 6 wel over gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef SunChaser het volgende:
Ginny keek wel een paar keer verdrietig ja. De spanning tussen Ron en Hermione is wat minder deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef -Bubseltje- het volgende:De hele zaal had een "joh, meen je dat nou"-lachbui toen hij dat zei inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
hier ook, was erg grappigquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
![]()
[/spoiler]
De hele zaal had een "joh, meen je dat nou"-lachbui toen hij dat zei inderdaad.
Ja haha had ik ook. Hilarisch ehhequote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
De hele zaal riep bij ons: 'duh!'quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer of Dobby wel in het boek zat. Zal wel, met Hermiones inspanningen ze te redden...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Dobby er niet inzat, maar een soortgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |