How could I forget Monica and Billquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"I did not have sexual relations with that woman"
Dat doet hij bewust. Hij zei vanmorgen dat hij Huub bang wil maken dat het horloge weg is en Huub de schade moet vergoeden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
Dennis durft zoals verwacht Huub niet te confronteren met het vermeende stelen van zijn horloge.
Anders kunnen ze daar niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
Heeft het zin de streams aan te zetten of is het nog steeds Huub en Lieke bashen?
Het valt erg op inderdaad. Dennis wil niet op de plek zijn waar Huub ook is. Hij probeert hem op alle manieren te ontwijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:44 schreef petraa het volgende:
Huub gaat zitten dennix staat op
Dat vond ze vorige week zelf ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Nada over de Party: Wat overdreven dat artikel over het krabben van Natasja, ze schilderen haar af als een of andere bitch.![]()
De asocialen zijn weer uit hun hol gekropen. En nog zijn er mensen die die viswijven verdedigen. Ongelooflijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef kybe het volgende:
Lieke wil iets uit de la pakken heeft haar vingers dus in de la,Amanda geeft de la met haar heup een zet zodat Lieke haar vingers bijna vastgeklemt komen te zitten.Gelukkig kan Lieke dit voorkomen.
Het klinkt betweterig maar ik heb haar al door vanaf de eerste minuut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat kunnen mensen tegen vallen.
Ze heeft haar koppie mee, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ja, Nadia lult iedere dag weer anders. Eerst vindt ze Amanda een ordinair kind en simpele ziel ... en nu lijken ze de beste vriendinnen. Het mens deinst nergens voor terug volgens mij. En intussen wordt Lieke volgens mij sterker en sterker.quote:
Ik had ook al vrij snel een vieze nasmaak. Bleek idd ook te kloppen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het klinkt betweterig maar ik heb haar al door vanaf de eerste minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |