How could I forget Monica and Billquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"I did not have sexual relations with that woman"
Dat doet hij bewust. Hij zei vanmorgen dat hij Huub bang wil maken dat het horloge weg is en Huub de schade moet vergoeden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:41 schreef schatje het volgende:
Dennis durft zoals verwacht Huub niet te confronteren met het vermeende stelen van zijn horloge.
Anders kunnen ze daar niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
Heeft het zin de streams aan te zetten of is het nog steeds Huub en Lieke bashen?
Het valt erg op inderdaad. Dennis wil niet op de plek zijn waar Huub ook is. Hij probeert hem op alle manieren te ontwijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:44 schreef petraa het volgende:
Huub gaat zitten dennix staat op
Dat vond ze vorige week zelf ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
Nada over de Party: Wat overdreven dat artikel over het krabben van Natasja, ze schilderen haar af als een of andere bitch.![]()
De asocialen zijn weer uit hun hol gekropen. En nog zijn er mensen die die viswijven verdedigen. Ongelooflijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef kybe het volgende:
Lieke wil iets uit de la pakken heeft haar vingers dus in de la,Amanda geeft de la met haar heup een zet zodat Lieke haar vingers bijna vastgeklemt komen te zitten.Gelukkig kan Lieke dit voorkomen.
Het klinkt betweterig maar ik heb haar al door vanaf de eerste minuut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat kunnen mensen tegen vallen.
Ze heeft haar koppie mee, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ja, Nadia lult iedere dag weer anders. Eerst vindt ze Amanda een ordinair kind en simpele ziel ... en nu lijken ze de beste vriendinnen. Het mens deinst nergens voor terug volgens mij. En intussen wordt Lieke volgens mij sterker en sterker.quote:
Ik had ook al vrij snel een vieze nasmaak. Bleek idd ook te kloppen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het klinkt betweterig maar ik heb haar al door vanaf de eerste minuut.
Ja maar ik hoop echt dat ze het vol kan houden, want geen mens houdt zoveel gebash zolang vol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, Nadia lult iedere dag weer anders. Eerst vindt ze Amanda een ordinair kind en simpele ziel ... en nu lijken ze de beste vriendinnen. Het mens deinst nergens voor terug volgens mij. En intussen wordt Lieke volgens mij sterker en sterker.
Believe me, het is beter voor je, het is alleen maar ergernis. Of je moet willen weten wat het sterrenbeeld van Karima is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alweer twee uur de streams op mute staan. Het gaat echt niet goed.
Dit asociale gedoe kan alleen maar erger worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
haar sterrenbeeld wist ik alquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Believe me, het is beter voor je, het is alleen maar ergernis. Of je moet willen weten wat het sterrenbeeld van Karima is.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef heracles het volgende:
The nanny. OooOOoooOhhhh
Ik ben blij dat me streams zijn verlopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
IK heb ze net weer 5 min. aan maar denk erover ze ook weer uit te zetten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad ja. Het wordt steeds genanter en asocialer. Hebben ze nou echt niet door dat Lieke zich nooit laat verleiden tot scheldpartijen? Waar komt die drang toch vandaan om dan wel dat soort smerige taal naar haar te smijten? Snappen ze niet dat dát de reden is dat ze zo enorm laag scoren op de poll. Iemand die 1% van de stemmen krijgt wordt dus door SLECHTS 1 van iedere 100 mensen genoemd als favoriete persoon in de villa. Moet je je dan niet echt heel veel zorgen gaan maken over je persoonlijkheid?? Er zitten volgens mij écht 4 of 5 mensen in die kooi met een IQ van ruim onder de 100.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit asociale gedoe kan alleen maar erger worden.
Huub en Lieke zullen het slachtoffer blijven of achter moet gaan ingrijpen.
Omdat er zoveel walgelijke figuren in de kooi zitten heb je bijna altijd iemand van die gestoorden op de streams.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:54 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb ze net weer 5 min. aan maar denk erover ze ook weer uit te zetten.
Ik weet niet of het met IQ te maken heeft, ik hou het op afkomst en opvoeding, dat ontbreekt bij bijna iedereen in dat hok, behalve bij Huub en Lieke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Het wordt steeds genanter en asocialer. Hebben ze nou echt niet door dat Lieke zich nooit laat verleiden tot scheldpartijen? Waar komt die drang toch vandaan om dan wel dat soort smerige taal naar haar te smijten? Snappen ze niet dat dát de reden is dat ze zo enorm laag scoren op de poll. Iemand die 1% van de stemmen krijgt wordt dus door SLECHTS 1 van iedere 100 mensen genoemd als favoriete persoon in de villa. Moet je je dan niet echt heel veel zorgen gaan maken over je persoonlijkheid?? Er zitten volgens mij écht 4 of 5 mensen in die kooi met een IQ van ruim onder de 100.
Het mooie is dat je van de mensen die Brian fan zijn het ook wel verwacht had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:59 schreef rooie3 het volgende:
Baal ervan dat Huub vanaf het eerste moment me favoriet is geworden.
Wat moet het toch zalig zijn als je een Brianfan ben en een Huubhater.
Elke dag kan je dan met pret naar de streams kijken.
Nu is het elke dag ellende en ergenis.
Wat me vooral tegenvalt is dat ze met die twee nieuwe bewoners gewoon weer kiezen voor niveauloze meelopers in plaats van mensen die wat onafhankelijker kunnen opstellen en het spel wat interessanter maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Het wordt steeds genanter en asocialer. Hebben ze nou echt niet door dat Lieke zich nooit laat verleiden tot scheldpartijen? Waar komt die drang toch vandaan om dan wel dat soort smerige taal naar haar te smijten? Snappen ze niet dat dát de reden is dat ze zo enorm laag scoren op de poll. Iemand die 1% van de stemmen krijgt wordt dus door SLECHTS 1 van iedere 100 mensen genoemd als favoriete persoon in de villa. Moet je je dan niet echt heel veel zorgen gaan maken over je persoonlijkheid?? Er zitten volgens mij écht 4 of 5 mensen in die kooi met een IQ van ruim onder de 100.
Wat leuk om het een keer eens te zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nada is zeer vreemd, ze kan af en toe een teef zijn, dan is weer met haar zeer kindelijke stemmetje aan het praten om vervolgens zich zelf te haten (buik etc) en daarna zichzelf fantastisch te vinden. Ze zegt dat ze geen sex zonder love wilt maar ondertussen masseerd ze dennis zn augurkje, maar ziet ze niks in hem.
Het lijkt mij dat ze een soort pervasieve ontwikkelingsstoornis heeft.
Als Jaap zich echt openlijk gaat aansluiten bij Huub en Lieke, staan ze echt beresterk (behalve met stemmingen natuurlijk). Dat is de enige hoop dat het nog een beetje goed gaat komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wat me vooral tegenvalt is dat ze met die twee nieuwe bewoners gewoon weer kiezen voor niveauloze meelopers hebben binengelaten in plaats van mensen die wat onafhankelijker kunnen opstellen en het spel wat interessanter maken.
Eesrt was het BAN tegen Huub en Lieke en nu is het BANND tegen Huub en Lieke.
Moet ik je nu gaan uitleggen wat een meisje als Amanda allemaal zal doen om aan geld te komen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
Waar haalt Amanda dat geld vandaan in de buitenwereld om al die merkkleding te kopen.
Haar vriendjes en haar moeder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
Waar haalt Amanda dat geld vandaan in de buitenwereld om al die merkkleding te kopen.
Ach op je rug is dat soms snel verdient en in haar regio zijn hoerenlopers genoegquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |