Ergens in Utrecht, ik dacht dat het overal wel 9 euro was.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is-ie 9 euro?!
Inderdaad, ik denk dat die winkels dan even naam willen maken. Volgens mij maken ze niet zoveel winst met maar 9 euro.quote:
Net deel 6 uitgelezen. Halve boek gisteren en vanochtend de laatste pagina´s...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef p-etr-a het volgende:
Maarja, zo heeft iedereen zijn eigen perfecte einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar dat viel dus toch een beetje tegen. Hoop niet dat er in 7 veel tegen gaat vallen wat betreft hoofdpersonen die dood gaan, maar ik vrees het ergste.
(mag ik trouwens spoileren over deel 6 hier? Voor de zekerheid heb ik er maar even een tagje omheen gezet)
Ergens in Tilburg issie vast niet voor 9 euro te vinden of wel? Ik ga hem voor de zekerheid ook maar bestellen bij bol! Ga iig niet wachten op de paperback, dat duurt wel heel lang. Met 7 als hardcover heb ik ze mooi om en om en dat staat ook wel grappig in de kast![]()
Mijn grote god! Ik kom zelf oorspronkelijk uit Friesland, maar vraag me toch een beetje af waarom je zo'n boek in het Fries zou laten vertalenquote:23 Juni 2007
Op zaterdag 23 juni is in Boekhandel Selexyz De Tille in Leeuwarden het eerste Friestalige exemplaar van Harry Potter en de Steen der Wijzen uitgereikt.
De presentatie was geheel in stijl en werd bijgewoond door een delegatie jonge tovenaarsleerlingen die ter plaatse een demonstratie kregen van tovenaar Meester Tarcarius. Hij zorgde voor een spectaculair optreden door het eerste exemplaar van Harry Potter en de Stien fan 'e Wizen tevoorschijn te toveren en mysterieuze vlammen te laten opstijgen uit het boek bij de eerste opening ervan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef Foeske het volgende:
Net deel 6 uitgelezen. Halve boek gisteren en vanochtend de laatste pagina´s...We hebben nog een heel boek te gaan, dus wie wat wat voor vreemde plottwists we nog tegen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar dat viel dus toch een beetje tegen.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
iddquote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
We hebben nog een heel boek te gaan, dus wie wat wat voor vreemde plottwists we nog tegen komen
Ja, maar dan zul je echt in de rij moeten gaan liggen vrees ik en daar heb ik niet zoveel zin in...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef E.T. het volgende:
Bij Kruidvat staat ie voor 13,99 in de folder![]()
Dat gaat juist leuk wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul je echt in de rij moeten gaan liggen vrees ik en daar heb ik niet zoveel zin in...
Nou zo te zien wordt die ook gewoon thuis bezorgd, ik zie in ieder geval verzendkosten..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul je echt in de rij moeten gaan liggen vrees ik en daar heb ik niet zoveel zin in...
fiction plot:quote:
Da's wel interessant, want een vriendin van mij werkt bij het Kruidvat.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef E.T. het volgende:
Bij Kruidvat staat ie voor 13,99 in de folder![]()
Ik zag dat er toch wel wat winkels in België speciaal even opengingen... hier een lijst met winkels die open gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik het ga doen om niet in deze topics te blijven kijken..
Internet er voor 2 dagen uitsmijten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik het ga doen om niet in deze topics te blijven kijken..
Thx maar ik vrees dat deze winkels allemaal nogal heel ver weg liggen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Bij Kruidvat hebben ze alleen de adultversie toch? Of ook de kinderversie?
[..]
Ik zag dat er toch wel wat winkels in België speciaal even opengingen... hier een lijst met winkels die open gaan.
Dat duurt wel ff hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef leonieke het volgende:
Maar ik denk van volgend weekend gewoon nog eens boek 6 te lezen, als opwarmertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |