Cardioid, die extra e vergeef ik je...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef PhysicsRules het volgende:
cardioide
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef Neleos het volgende:
HG Wells
Ja, iets specifieker nog als dat kan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef C21H23NO5 het volgende:
schimmels?
Mwoa, ja, komt wel in de buurt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:03 schreef TradeMarkie het volgende:
antibiotica?
Ik ga dit maar goed rekenen, bedoelde eigenlijk hallucinerende paddo's maar dit zit wel genoeg in de buurt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:51 schreef Paaskonijn het volgende:
paddestoelen?
Mag ik bij deze dan nog even mijn excuses aanbieden...? Het antwoord op de vraag liet al een tijdje op zich wachten, en ik had gewaarschuwd dat mijn verbinding erg slecht was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is het AKQ-toeschouwerseffect?
Je had het al aangekondigd, dus dat lijkt me niet nodig. Het viel me vooral op dat er desondanks niemand het iniatief nam om een vraag te stellen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik bij deze dan nog even mijn excuses aanbieden...? Het antwoord op de vraag liet al een tijdje op zich wachten, en ik had gewaarschuwd dat mijn verbinding erg slecht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |