De snelheden zijn nu als volgt:quote:@Home internetsnelheid wéér toegenomen!
Goed nieuws voor u als @Home internetabonnee. Onze internetsnelheden zijn weer verhoogd! En daarbij maakt het niet uit of u soms, regelmatig of intensief aan het internetten bent. Wist u trouwens dat Internet Intensief abonnees helemaal niets betalen voor een abonnement op telefonie van @Home?
quote:Internet
Soms
Snelheid
Download: 1600 kbit/s
Upload: 500 kbit/s
Regelmatig
Snelheid
Download: 4000 kbit/s
Upload: 1000 kbit/s
Intensief 8000
Snelheid
Download: 8000 kbit/s
Upload: 1500 kbit/s
Nou heb ik zelf internet regelmatig. Wanneer ik een testje doe op www.speedtest.net dan haal ik de downloadsnelheid van 4000 kbit met gemak. De uploadsnelheid komt echter niet verder dan 500 ~ 600 kbit. Terwijl dit 1000 kbit moet zijn.quote:Internet
Intensief 15000
Snelheid
Download: 15000 kbit/s
Upload: 1500 kbit/s
en duur x)quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef ThijsThijs het volgende:
Snelheid van @home is top! (Internet Intensief 8000)
Wij hebben ook TV en telefoon bij @home. Dus tja, qua kosten zal het niet zoveel uitmaken. En overstappen is ook weer zo'n hel, vooral omdat we ook al telefoon en Tv hebben van @home.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en duur x)
voor 3 tientjes heb je al 20mbit bij speedlinq ADSL :w
Telefoon 10tje bij kpnquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wij hebben ook TV en telefoon bij @home. Dus tja, qua kosten zal het niet zoveel uitmaken. En overstappen is ook weer zo'n hel, vooral omdat we ook al telefoon en Tv hebben van @home.
Ik ben zeer tevreden over @home. Het heeft er serieus de afgelopen 2 jaar nog nooit uitgelegen hier.
Als je adsl wilt moet je een telefoonaansluiting hebben toch, inclusief zo'n achterlijk abonnement? Wij hebben dus al lang geen abonnement meer bij KPN, want dan was je zonder te bellen al een smak geld kwijt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Telefoon 10tje bij kpn
TV 10tje bij kpn ( digitenne )
Interner 3 tientjes bij speedlinq
denk dat t nog altijd goedkoper is dan bij @home hoor :> maar goed men is vrij om te kiezen natuurlijk
dat is een 10tje grapjasquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je adsl wilt moet je een telefoonaansluiting hebben toch, inclusief zo'n achterlijk abonnement? Wij hebben dus al lang geen abonnement meer bij KPN, want dan was je zonder te bellen al een smak geld kwijt.
waarna je jwel gratis digitale tv krijgt (het basis-zenderpakket)quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat is een 10tje grapjas
bij @home moet je een kabelTV abbo verplicht hebben.. van jawel 15 euro 95 cent
Jeej, weer iemand geholpen vandaagquote:
nou, nee daar wordt je vrolijk van..quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:05 schreef Pilldriver het volgende:
[..]
waarna je jwel gratis digitale tv krijgt (het basis-zenderpakket)
Geyl! meer up dan down X)quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef brainster het volgende:
[afbeelding]
Regelmatig.. bagger verbinding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |