Leg die dan eens uit:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef broer het volgende:
Jeetjemineetje. Had ik het tóch goed begrepen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb effectief nog geen halve dag gewerkt vandaag. Als dat al 'all work' is...
Nee, het ligt aan jou, want zoals Lienekien het uitlegt, had ik het ook opgevat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef k_man het volgende:
Dus wellicht ligt het toch niet aan broer, maar aan jou.
Jij zegt: je kunt niet altijd werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Leg die dan eens uit:
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef broer het volgende:
[..]
Jij zegt: je kunt niet altijd werken.
En ik zeg: dat klopt, maar ik heb vandaag überhaupt nog geen reet uitgevoerd.
Snap je het nu echt niet of zit je ons te stangen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Snap je het nu echt niet of zit je ons te stangen?
Ik ben veel te gereformeerd voor zo'n frivole levensinstelling, Lienekien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!![]()
"Doe eens gek" is een beetje een kwelling, of niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben veel te gereformeerd voor zo'n frivole levensinstelling, Lienekien.
Ja. Gek is eng.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Lienekien het volgende:
"Doe eens gek' is een beetje een kwelling, of niet.![]()
Ik zat al te turen, maar ik dacht dat ik het niet goed zag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef broer het volgende:
Overigens is een aanhaling dubbel starten en enkel eindigen ook een kwelling. Maar dat terzijde.
Flikker op, broer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, nu. Ik heb alweer veel te veel tijd weggegooid.
Och, erm. Misschien moet je ook even wat werken of een huishoudelijk klusje doen. Daar zul je van opknappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan het slecht lezen met tranen in de ogen.
Kennelijk toch niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan jou, want zoals Lienekien het uitlegt, had ik het ook opgevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |