Dudequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef dubidub het volgende:
Kutdokter, beetje in m'n arm zitte snijden. Ik ben toch verdulleme geen emo
Laat ik het zo zeggen, ik loop 'r de deur niet platquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Strychnine het volgende:
De Comic, coffeeshop in de Hoek?
Telefoonangst?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dude
Pff, amper geslapen, moet ik nu ook nog met mijn brakke hoofd naar Hoek van Holland voor mijn portemonnee ophalen bij de politie.
Weten jullie of de Comic opengaat om 12 uur of om 15 uur? (zsm antwoord please)
(nee, ik durf niet te bellen nee, ik heb een lichte vorm van telefoonangst)
Allergietestje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef dubidub het volgende:
Kutdokter, beetje in m'n arm zitte snijden. Ik ben toch verdulleme geen emo
Ohquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Een van mijn ratten, die ligt op dit moment onder narcose bij de DA
Je heb je ov kaart toch niet? Aangezien je portomonee op het politiebureau ligt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:02 schreef Strychnine het volgende:
Maar weet iemand het nou van de comic in de Hoek? Nouja, ik neem gewoon zo de bus, ik kom er vanzelf achter of hij open is of niet
Ik heb sowieso een OV kaart, ik ben een buskaartnerd. En ik koop nu gewoon een kaartje van 2,40 in de bus, mijn moeder heeft me geld gegevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
Je heb je ov kaart toch niet? Aangezien je portomonee op het politiebureau ligt?
Stap 1) Fiets uit de schuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef Huppelei het volgende:
Hee Westlanders! Hier een Hagenees!
Ik zoek al een tijdje een vakantie baantje. En aangezien ik nergens wat kan vinden. Dacht ik, ik vraag het hier! Want ik zou wel en de kassen willen werken. En in het Westland zijn genoeg kassen!
Dus als jullie tips hebben of iets weten, hoor ik het graag!
Gewoon rondbellen kan ook hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Stap 1) Fiets uit de schuur.
Stap 2) Tuinders langsfietsen, vragen of ze nog personeel zoeken.
Afgelopen weken ongeveer 10 scholieren per week die komen vragen of we nog werk hebben
Nee, dokter had hem opgengemaakt, maar z'n verband was doordrenkt...quote:
Ik hoop toch bij de dierenarts? Want de DA in 's-Gravenzande is al een tijdje wegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Een van mijn ratten, die ligt op dit moment onder narcose bij de DA
Ah, bedankt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Heinekenner het volgende:
die zit er nog ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |