hmmm, denk weinig kans dat 'ie vanavond open is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Weet je toevallig ook hoe die heet? Internetsite ofzo?
Ik wil eigenlijk weten of ze vanavond ook open zijn...
Uiteraard is het weer hetzelfde. Het enige nieuwe is een andere opstelling op het Marktplein + een nieuwe kermisattractie op het Pijperplein. Punt. Voor de rest is het maar ouwe jongens krentenbroodquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef Liejannuh het volgende:
Is de braderie nog wat? Of kan ik dat ding maar beter weer negeren wegens weer meer vam hetzelfde?
Misschienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef dubidub het volgende:
Vanavond mensen nog naar 's gravenzande?
Maar in het vorige topic discussieerden we ook niet over gestolen scooters enzo. Hij is trouwens nog steeds niet gevonden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef dubidub het volgende:
Wat gaat dit deel, in tegenstelling tot z'n voorganger, trouwens hard:p
Och 1 gilera runner meer of minder... ik zal er niet van wakker liggen iigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:12 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar in het vorige topic discussieerden we ook niet over gestolen scooters enzo. Hij is trouwens nog steeds niet gevonden.
Klopt, verbouwing, het gaat 'Grand Café Het Winkeltje' heten. Ik ken iemand die er werkt, ik denk/hoop dat het een lichtere tent gaat worden. Het is nu echt een donker hol.quote:
Blijft de winkel wel open... zoja... is het dan niet super druk zaterdagavondsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
Klopt, verbouwing, het gaat 'Grand Café Het Winkeltje' heten. Ik ken iemand die er werkt, ik denk/hoop dat het een lichtere tent gaat worden. Het is nu echt een donker hol.
volgens mij gaat die ook dicht. Lekker boeiend, ik ga wel naar het teejatercafequote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:21 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Blijft de winkel wel open... zoja... is het dan niet super druk zaterdagavonds![]()
Ik hoor hem nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef ThaRooP het volgende:
Weer ambulance richting het breeje durrep![]()
| 1 2 3 4 | 1500517 BRW s-Gravenzande ( Lichtkrant ) 1500252 BRW s-Gravenzande ( Korpsalarm ) 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC ) |
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef dubidub het volgende:
Iemand hier een kloontje gemaakt? Wat heb jij als vakantiewerk?
Ze zitten werkelijk overal! Was vandaag op de tennisclub, niet normaal meer zoveel als er zaten. Op de braderie trouwens ook, vieze beestenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:27 schreef Strychnine het volgende:
Ok... wat doen al die vliegende mieren hier in 's-Gravenzande? Ik kwam thuis met 8 mieren op mijn lijf (waarvan 5 in mijn haar) van een wandelingetje van 500 meter.
Ben 't wel van planquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
vanavond nog mensen naar s'gravezooi?
Whehe, dat deden ze bij mij een paar maanden terug. Ik weet hoe het is. Hahahahah!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:17 schreef ThaRooP het volgende:
Pfff... denk je te kunnen uitslapen... gaan de buren ff om kwart voor 8 in de muur lopen boren![]()
Doe dat ff lekker smiddags ofzo, stelletje idioten![]()
Ik woon er vlakbij de Fultonstraat.. Niks gehoord..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef Strychnine het volgende:
Zal wel weer vals alarm zijn hoor, die heb ik de laatste tijd wel vaker gezien daar
Als ik weet waar dat is kom ik wel langs hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Vanavond maar weer is naar sgravezooi!
Als jullie me zoeken, ik sta denk weer voor de prom![]()
Ik wijs het wel aan, wijs jij wlsandman voor me aan, ik kan nou in principe al niets meer, laat staan over 2 bierjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:03 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Als ik weet waar dat is kom ik wel langs hoor![]()
Nou idd...quote:Op zondag 15 juli 2007 03:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
zo.
Verklaar je naderquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef ThaRooP het volgende:
Nou keijz en sandman jullie waren weer lekker aardig![]()
Wij zijn helemaal om al die controles heengefietst, ik vind het zulke naaistreken en had naast een volledig onterechte mogelijke boete geen zin om nu al mijn rijbewijs te moeten afstaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef dubidub het volgende:
Beetje veel alcoholcontoles gisterenBij alcomij, ik fiets zo (lichten aan) langs agent 1 en 2... die zeggen niets, langs agent 3 en 4, zeggen ook niets, en agent 5,6 en 7 doen ook niets... dus ik ben voorbijgefietst, en opeens dacht ik van 'huuuh? dat was toch een alcoholcontrole?' Beetje bizar. Magoed, ik fietsen naar de scouting, kom ik binnen om half 2, ben ik als enige
Ik een beeje patiencen (
), komen er nog meer, wij pokeren/bier drinken... ff 45 eu gewonnen
. Da's nooit verkeerd. Alleen ik voel me nou zo ontzettend vertyft, terwijl ik gisteren niet eens zo veel op had. Pijn in m'n buik/hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |