Omdat het van schaaldieren gemaakt zou zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:41 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik eet beter gezegd vreet ook veel krabsalade, mag je gewoon hebben hoor.Waarom niet?
Dat gaat dus niet op voor krabsalade neem ik aan.quote:Met name rauwe of koudgerookte vissoorten, zoals gerookte zalm, en schaaldieren zoals oesters hebben een zeker risico op listeria.
dat dacht ik dus ook...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet op voor krabsalade neem ik aan.
Gewoon, zoals met vlees ook, goed uitkijken en geen rauwe dingen eten.
Eindelijk zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kreeg net een sms van Kleintje dat ze een keizersnee krijgt omdat de laatste cm niet wil vlotten.
pfoeh eindelijk dan iets! Ik vind het knap hoe lang ze het nog dat gerommel heeft doorstaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kreeg net een sms van Kleintje dat ze een keizersnee krijgt omdat de laatste cm niet wil vlotten.
quote:
ik ben de dag voor kerst jarig en vind er niets aan..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kleintje gefeliciteerd met je dochter!
Eindelijk is ze er dan, geniet ervan!!
Over kerstkindjes gesproken, mijn nichtje heeft een grote kans een sinterklaaskindje te worden, vind ik ook wel zielig eigenlijk
Maar met kerst jarig zijn lijkt me ook niet leuk, net zoals met oud en nieuw enzo mja doe je weinig aan haha
Klopt, Sara heeft tot 29 weken ook met d'r bips naar beneden gelegen, maar daar was totaal geen sprake van een stuit, ze kunnen dan namelijk nog alle kanten op draaien, en dat deed ze ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
vast liggen in de bekkeningang hoeft niet met stuit ( zie arwen destijds), maar geloof dat er pas na 30 weken kan gesproken worden van stuitligging, omdat met 20 weken de verhouding baby vruchtzak nog zo anders is en de baby kan rond zwemmen en buitelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |