met een beetje goeie torrents (die er zat zijn) doe je hetzelfde..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:04 schreef Canisfire het volgende:
Maar dit gemak wat ik hier aan had was gewoon geweldig klik klik en binnen.
W'rom? Hij heeft een fotoboek en de forum policy geldt daar niet (geloof ik), net als met de weblog.quote:
ik kende het niet en zal het nu ook niet meer kunnen leren kennen dus, maar ik gebruik altijd torrents voor nieuwe series, kraga voor oudere of DC++. Met die laatste heb ik in 15 minuten een heel seizoen binnen. ^_^quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Mercibtw ben ik echt de enige hier die gebruik maakte van loli ?
Niet mogenlijk toch kreeg hem van een van jullie.
Same here. Die zijn makkelijk te vinden meestal en redelijk snel binnen te halen.quote:
niet aan toegekomen...quote:
Ikzelf ook niet. Maar nu alle tijd.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet aan toegekomen...
The prestige zitten kijken en weggeweest
morgen weer een dag
Nou, dat kan ook wel wat minder.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Maity is a poofter, I tells you!
Een bruinwerker, reetkever, keuteldeuker, flikker, reet-atleet, aarsridder, sluitspiermusketier, bilnaad-acrobaat, bruinkluiver, naadninja, bilspier-pionier, chocoprins, anusadmiraal en een nicht als 'n paard...
En ik mag 'm niet...
ik *hoop* em vanavond nog te kunnen kijken...quote:Op maandag 23 juli 2007 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ikzelf ook niet. Maar nu alle tijd.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Maity is a poofter, I tells you!
Een bruinwerker, reetkever, keuteldeuker, flikker, reet-atleet, aarsridder, sluitspiermusketier, bilnaad-acrobaat, bruinkluiver, naadninja, bilspier-pionier, chocoprins, anusadmiraal en een nicht als 'n paard...
En ik mag 'm niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |