ik kende het niet en zal het nu ook niet meer kunnen leren kennen dus, maar ik gebruik altijd torrents voor nieuwe series, kraga voor oudere of DC++. Met die laatste heb ik in 15 minuten een heel seizoen binnen. ^_^quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef Canisfire het volgende:
Mercibtw ben ik echt de enige hier die gebruik maakte van loli ?
Niet mogenlijk toch kreeg hem van een van jullie.
Same here. Die zijn makkelijk te vinden meestal en redelijk snel binnen te halen.quote:
niet aan toegekomen...quote:
Ikzelf ook niet. Maar nu alle tijd.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet aan toegekomen...
The prestige zitten kijken en weggeweest
morgen weer een dag
Nou, dat kan ook wel wat minder.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Maity is a poofter, I tells you!
Een bruinwerker, reetkever, keuteldeuker, flikker, reet-atleet, aarsridder, sluitspiermusketier, bilnaad-acrobaat, bruinkluiver, naadninja, bilspier-pionier, chocoprins, anusadmiraal en een nicht als 'n paard...
En ik mag 'm niet...
ik *hoop* em vanavond nog te kunnen kijken...quote:Op maandag 23 juli 2007 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ikzelf ook niet. Maar nu alle tijd.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Maity is a poofter, I tells you!
Een bruinwerker, reetkever, keuteldeuker, flikker, reet-atleet, aarsridder, sluitspiermusketier, bilnaad-acrobaat, bruinkluiver, naadninja, bilspier-pionier, chocoprins, anusadmiraal en een nicht als 'n paard...
En ik mag 'm niet...
heb je hem weer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:22 schreef mschol het volgende:
wat een tyfus geluidwebsites met achtergrond geluid
Hij heeft wel gelijk... Nu dan... toevallig.quote:
is dat daadwerkelijk de bedoeling?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:26 schreef outcast_within het volgende:
tis een ytmnd site
die bestaan uit een plaatje en een geluidje. je klikt, je lacht en je klikt weer weg
Aansteller.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:22 schreef mschol het volgende:
wat een tyfus geluidwebsites met achtergrond geluid
ben jij een eend?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat daadwerkelijk de bedoeling?
ik klikte, kotste en klikte weer weg...![]()
Moet nu wel werken, even ergens anders geupload.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:11 schreef zquing het volgende:
je kan niet linken van 4chan
Heb je em gekocht blijkt dat je er helemaal niet zo snel mee kan zwaaien als dat claire kanquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:00 schreef torn_Machina het volgende:
Wel jammer dat Eclipse alleen aan een matige raw kon komen van Claymore deze week. Encode is een beetje aan de donkere kant.
Leuk hebbedingetje dit:![]()
[afbeelding]
maar er is dus niet exact duidelijk waarom ze zijn opgepakt (ja copyright schending, maar funimation brengt naruto toch uit in US? (en dattebayo zou nu toch onderdeel zijn van funimation?)) of heb ik een yhbt gemist?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef Crashcat het volgende:
5 leden van de Dattebayo staff zijn op de Otakon door de politie opgepakt. xD
Dattebayo bericht
quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:29 schreef outcast_within het volgende:
Witness reactions varied including one Richard Sequoa who said, "I just can't believe something like this could happen at our convention." Another witness, a Judy Hibertson, said, "I'm glad. This is what they get for their constant trolling. It's just not funny!"![]()
risa's oog is een beetje scheel en otani's tong een beetje geen idee wat maar het klopt nietquote:
Dat van haar oog zie ik ook, maar met die tong lijkt niets mis.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
risa's oog is een beetje scheel en otani's tong een beetje geen idee wat maar het klopt niet
Tenzij je em zelf hebt getekend in dat geval vind ik em erg mooi o+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |