denk dat je sneller klaarbent als je vraagt wie het niet volgtquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Hey kijkt er hier iemand Claymore?![]()
Wat ? nee ken ik niet vertelquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef ikhouvannoodles het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Is dat goed? En wie subt het? Heb je een PM met een download voor me?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Een krolse kat klinkt nog beter. Mijn oren gingen spontaan bloeden toen ik de OP voor het eerst hoorde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
Zombie-Loan doet een beetje denken aan Hellsing/Gungrave...
In ieder geval een indrukwekkende OP (ik heb volgens mij nog nooit zo'n stem in een OP gehoord)
jordy is goth!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
Zombie-Loan doet een beetje denken aan Hellsing/Gungrave...
In ieder geval een indrukwekkende OP (ik heb volgens mij nog nooit zo'n stem in een OP gehoord)
Leuk he, alleen spannigsopbouw en net wanneer het gaat komen kappen ze het af. Als het nu naruto was kreeg je volgende aflevering een flashback en pas over 2 weken een beetje geknok, maar ik denk dat het bij claymore wel goed komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:55 schreef wdn het volgende:
Damn 15 heeft weer een irritant einde zeg
Ik haat cliffhangers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit2:
En Clare: http://en.wikipedia.org/wiki/Houko_Kuwashima . Kagura uit Azumanga daioh
Ook een hele mooie lijst
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
stelt zich uitgelopen mascara voor en bleek poeder op zijn gezicht
is dat die humoristische ecchi geval?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef mschol het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=y5jsQ7mp5OA
en nu dus de geanimeerde versie van doujin works (begin)
Je vergeet het bleke poeder op m'n kale plek...quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
stelt zich uitgelopen mascara voor en bleek poeder op zijn gezicht
is dat Clare in je avater?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:09 schreef Canisfire het volgende:
Klinkt trouwens een beetje als een Pokemon dat Claymore
Zeg dit was een geintje jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Is dat goed? En wie subt het? Heb je een PM met een download voor me?
lijkt me stug dat een verminking helpt tegen aids...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga denk ik Elfen Lied nog een keer kijken.Is alweer een tijdje terug.
Een vriend van me uit Litouwen gooit me er weer helemaal dood mee. (heeft het net gezien, vandaar)
OMG moet het even kwijt maar besnijdenis helpt je toch niet tegen aids? Want er was iemand die dat zei en ik ben er nogal keihard tegenin gegaan.EDIT: het schijnt dus wel waar te zijn, maar natuurlijk nooit helemaal. Het maakt de kans alleen iets kleiner.
Is het weer aan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Een vriend van me uit Litouwen gooit me er weer helemaal dood mee. (heeft het net gezien, vandaar)
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/29097558/quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me stug dat een verminking helpt tegen aids...
bron?
hmm lees tegenstrijdige berichten, het ene onderzoek wijst uit van wel, het andere niet, en een 3de onderzoek naar de onderzoeken (:') ) zegt dat er eigenlijk weinig waarde aan gehecht kan worden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/29097558/
En nog meer als je gewoon bij google intypt: besnijdenis helpt tegen aids
Die reactie van die persoon kwam ik tegen bij youtube. Maar goed.Was nogal verrast dus.
Ik vond het ook nogal onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm lees tegenstrijdige berichten, het ene onderzoek wijst uit van wel, het andere niet, en een 3de onderzoek naar de onderzoeken (:') ) zegt dat er eigenlijk weinig waarde aan gehecht kan worden...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |