Of ze moeten in hun kist gaan zwemmenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:44 schreef karr-1 het volgende:
In het zwembad in mijn buurt hebben ze tegenwoordig een deel afgescheiden waar die ouwe lijken kunnen zwemmen. In het overige deel mag de rest van de bevolking zwemmen, zodat ze elkaar niet in de weg zitten.
Helaas snappen die ouwetjes dat niet helemaal en worden ze vervolgens boos als je ze om de oren springt. Rot dan op naar je eigen baan oud lijk.
en vooral dat schaamhaar dat als zweewier op het water drijft hequote:Op woensdag 11 juli 2007 08:37 schreef gewoon_doen het volgende:
Het lijkt een universeel probleem: oudjes die denken dat ze de baas in het zwembad zijn! Ik heb in veel verschillende zwembaden getraind en keer op keer zijn er weer van die terreurbejaarden.
Met zijn 2en of 3en naast elkaar zwemmen en tof kijken als je te dichtbij komt.
Ze bewegen ook met 0.2 km door het water en hebben tussen elkaar 1 meter nodig om te zwemmen.
Vroeger deden mensen al stoer in het zwembad toen ze nog jong waren, misschien zijn die bejaarden blijven hangen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en vooral dat schaamhaar dat als zweewier op het water drijft he![]()
Vind je dat niet lekker? Drijft goed hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jochem Myjerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
laat die oudjes lekker tof doen in dat zwembad TS! het is de enige vloeiende manier dat ze zich nog weten vooruit te bewegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:37 schreef gewoon_doen het volgende:
Het lijkt een universeel probleem: oudjes die denken dat ze de baas in het zwembad zijn! Ik heb in veel verschillende zwembaden getraind en keer op keer zijn er weer van die terreurbejaarden.
Met zijn 2en of 3en naast elkaar zwemmen en tof kijken als je te dichtbij komt.
Ze bewegen ook met 0.2 km door het water en hebben tussen elkaar 1 meter nodig om te zwemmen.
Vroeger deden mensen al stoer in het zwembad toen ze nog jong waren, misschien zijn die bejaarden blijven hangen.
u gaat door voor de kleurenmagnetron!quote:
kleurenmagnetron? die verhit kleuren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
u gaat door voor de kleurenmagnetron!![]()
Die verkleurt hitte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef OhEcht het volgende:
[..]
kleurenmagnetron? die verhit kleuren?
dudequote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef T3rr0r het volgende:
Het ergste is nog dat ze net als dieren hun territorium afbakenen door de hele zooi onder te zeiken
Zwem je langs zo'n bejaarde, voel je opeens een warme golf langs je been gaan. Dan weet je wel hoe laat het is
idd we zouden ze eigenlijk moeten opsluiten in een groot tehuisquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:10 schreef fathank het volgende:
Bejaarden zijn zoiezo vervelend. In het zwembad, op de weg, in de supermarkt. Overal zijn ze andere mensen tot last, en ondertussen maar zeiken over "de jeugd van tegenwoordig".
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef T3rr0r het volgende:
Het ergste is nog dat ze net als dieren hun territorium afbakenen door de hele zooi onder te zeiken
Zwem je langs zo'n bejaarde, voel je opeens een warme golf langs je been gaan. Dan weet je wel hoe laat het is
heb je die grijze hare al gezien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:25 schreef OldJeller het volgende:
Als je er wat van zegt zwemmen ze onderwater naar je toe en trekken je kopje onder, totdat je toegeeft aan hun terreur?
Nee!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:59 schreef Devlinsect het volgende:
Herkenbaar.
Ga je naar het WEDSTRIJD bad om een paar banen te trekken. Kom je een paar van die gerimpelde lijken tegen. Owee, als je er voorbij zwemt met of zonder opspattend water. Een opmerking krijg je wel.
Flikker dan op en ga verder ontbinden in het bubbelbad.![]()
Ik zwem niet meer omdat die bejaarden het voor me hebben verpest.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:59 schreef Devlinsect het volgende:
Herkenbaar.
Ga je naar het WEDSTRIJD bad om een paar banen te trekken. Kom je een paar van die gerimpelde lijken tegen. Owee, als je er voorbij zwemt met of zonder opspattend water. Een opmerking krijg je wel.
Flikker dan op en ga verder ontbinden in het bubbelbad.![]()
Precies en dan net zo lang drukken en duwen tot ze erbij passen. En dan niet op de eerste de beste plaats, nee ze moeten precies naast Annie of Jopie zitten, want anders is het niet gezellig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee!
Zit je lekker in zo'n bubbel ding, komt er zo een fossiel bij zitten .. maar je ziet van de voren
dat het niet past, maar nee, zo'n fossiel MOET EN ZOU er bij passen .. STERF!
Als er ook studenten zijn dan kom ik wel een keer kijkenquote:
hehehequote:En je kunt wel zeggen 'pardon, mag ik er langs' en er toch gewoon tussendoor zwemmen, maar dan heb je allemaal krassende kalkteennagels in je zij![]()
ja nouw dat is tog niet normaal en ik doe dat toch ook nioet ofzow!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
nouw toen ik ging zwemme waren der ook bejaarden nu je nut zegt
en die rochelden zo dat zwembad vol groen spul
echt goorl
en je mocht niet langs ze heen zwemmen dan lieten ze hun tandjes zien
levensgevaarlijk
ik was bang echt waar!!!!!!
met een grote rond eromheen gezwomt bent
aka 'kleur het zwemwater groen!' verenigingquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef SharQueDo het volgende:
groep bejaarden aka de incontinentievereniging![]()
Jah psies en weet je, altijd die ouwe mannekes met hun afgezakte zwemslippies ..en dan die ranzige rooie leuter tot op hun knieen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
ja nouw dat is tog niet normaal en ik doe dat toch ook nioet ofzow!
ze denken echt dat ze alles kunne maken echt niet normaal
ik word er zo boos van!!!
altijd dezelvde die het verpestten voor andere
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en weet je, altijd die ouwe mannekes met hun afgezakte zwemslippies ..en dan die ranzige rooie leuter tot op hun knieen!
ja die zuigen het in he jaar in jaar uit!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:45 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Pas maar op, bij die oude vrouwtjes druipt het zaad van het Duitse peleton vaak nog in je vaarwater.
De vrouwenmof.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja die zuigen het in he jaar in jaar uit!
zit allemaal nog in hun mof!
De vrouwenmof
ieuwwwwwww
zijn ze wel kaalgeschoren die mutsen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:50 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
De vrouwenmof.
Alias de zuignap.
Juist, die kunnen er geen afscheid van nemen.
daar heb ik niet over gefantaseerd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zijn ze wel kaalgeschoren die mutsen?
nou huh?
vertel dan!![]()
keey now we are talking!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
daar heb ik niet over gefantaseerd.
Hoewel ik kaalgeschoren mutsen maar matig kan waarderen, een beetje shag erop doet de knuppel reuze meer steigeren.
Ben jij ook niet helemaal kaal dan, lieve living fantasyquote:
neu ik nie...hou van wat shag op de muts enzo..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:57 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ben jij ook niet helemaal kaal dan, lieve living fantasy?
Helemaal mee eens, zolang het niet over gaat in okselhaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
neu ik nie...hou van wat shag op de muts enzo..
dat kale kinderkuttige gedoe ach!
Moet je dermee!
Nee gewoon een lekkere netjes bijgewerkte brug des liefde ach..moet kunnen!
![]()
ja zo ongeveer je fantasie is right!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:00 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zolang het niet over gaat in okselhaar
Of doorloopt tot de enkels...
lekker bosje dons, zo net boven de kale lippen,
Hmz, lekker, de kolonel begint al straf in de houding te springen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja zo ongeveer je fantasie is right!
Helemaal!!!!!!!
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:06 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Hmz, lekker, de kolonel begint al straf in de houding te springen...
Dus ik ben niet de enige die niet op die eeuwige kale kinder-wannabe kutjes geilt...
Ik heb mijn ware ontmoet!
flauw heur, dat je'm nu snel aantrapt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tis nu bedjetijd voor Zhedevillltje...
see yah around
kisssssssssss
Ja, en wees jij eens blij dat je geen houten been hebt, blaag!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Koters als de TS (en een aantal fokkertjes die hebben gereageerd) verdienen een corrigerende tik.
Een zwembad is niet om bommetjes in te doen, en al helemaal niet waar bejaarden zwemmen (oftewel het baanbad) Heb even wat respect voor het volk dat het voor jou mogelijk maakte dat je uberhaupt KUNT zwemmen schoft.
Ja, en wees jij eens blijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ja, en wees jij eens blij dat je geen houten been hebt, blaag!
Ik ben heulerg blij, lieve scheetquote:
Wat doe je dan in klaagbaak, popje?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:01 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Ik ben heulerg blij, lieve scheet![]()
Ikwas verdwaald omdat ik teveel in opa's hoestdrankjehad gekekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |