geloof me dat denk ik ook, sterker nog weet het eigenlijk wel zeker, ben nl al subtiel afgewezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
Beetje bekende situatie. Hier nog zo een. Oplossing is echter vrij simpel: Vraag haar wat de intenties zijn. Op die manier weet je waar je aan toe bent en kun je een beslissing maken. Maar ik ben bang dat dit een jammer maar helaas situatie gaat worden...
Idd maar dan nog relatie houden zoals hij nu is en gewoon lekker genieten, tot een van beide een vaste relatie aangaat of er pertinent een punt achter zetten, waar (waarschijnlijk) beiden ook niet happy van worden.. (dilemma, dilemma. Beiden zijn zware oplossingen waarbij je bij de laatste tenminste nog iets hebt)quote:En geloof me, je kunt maar beter de knoop doorhakken dan in zo'n situatie blijven hangen, want voor je het weet ben je een paar jaar verder, en heb je echt letterlijk je tijd weggegooit.
Sorry voor de late reactie, maar was ff bezig. Anyway, hoe subtiel ben je afgewezen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:12 schreef Xirio het volgende:
[..]
geloof me dat denk ik ook, sterker nog weet het eigenlijk wel zeker, ben nl al subtiel afgewezen
[..]
Idd maar dan nog relatie houden zoals hij nu is en gewoon lekker genieten, tot een van beide een vaste relatie aangaat of er pertinent een punt achter zetten, waar (waarschijnlijk) beiden ook niet happy van worden.. (dilemma, dilemma. Beiden zijn zware oplossingen waarbij je bij de laatste tenminste nog iets hebt)
En dat laatste is juist wat ik bedoel. Ik zit/zat in exact dezelfde situatie en geloof me nou maar als ik zeg dat dit problemen gaat opleveren. Je krijgt dan dat je in conflict raakt met je eigen gevoelens, omdat je wel met mekaar omgaat, sex hebt met mekaar, en ook intiem bent zoals je het zelf al aangaf, maar jullie hebben toch geen relatie. En dit soort zaken kunnen echt lang zo door blijven gaan. Voor haar is t ideaal, aangezien het voor haar duidelijk is dat er meer niet inzit, maar voor jou blijft het sluimeren omdat je nog steeds niet hebt wat je wil...quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:01 schreef Xirio het volgende:
Geen probleem we zijn allemaal druk toch
Suptiel in de trant van niet mijn ideaal moeten willen najagen en dat ze iemand zoekt die ze 100% kan vertrouwen en waar ze zichzelf kan zijn, daarbij gaf ze toe dat het een afwijzing was (al dan niet voorlopig), maar ook dat ze me wel mist en ook wel van me houd, maar (nu nog) niet het risico wil nemen.
Het tweede punt is iets wat we inweze al hebben een vriendschap+ relatie dus, daar is opzich niets mis mee en vind ik ook wel best voorlopig, daar hebben we al uitgebreid over gepraat en vinden dat toch ergens ook wel prettig, omdat we zo toch de genegenheid hebben die we zoeken... wat me ook weer dels verwart, want waarom dat wel (dan heb ik het niet over sex, maar over knuffelen, kussen etc), maar niet die ene stap durven cq willen zetten
Misschien wil ze niet gebonden zijn, omdat ze bang is dat wat je zegt loze woorden zijn? Ik zou het er gewoon nog eens een keer goed over hebben en duidelijk dingen afspreken en bespreken. Denk dat als je dat niet doet het jullie inderdaad allebei gaat kwetsen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:01 schreef Xirio het volgende:
wat me ook weer dels verwart, want waarom dat wel (dan heb ik het niet over sex, maar over knuffelen, kussen etc), maar niet die ene stap durven cq willen zetten
Klopt. Iedereen heeft wel een ex die nog niet "afgeschreven" is sort of speak.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:59 schreef DeeCruise het volgende:
Beetje bekende situatie. Hier nog zo een. Oplossing is echter vrij simpel: Vraag haar wat de intenties zijn. Op die manier weet je waar je aan toe bent en kun je een beslissing maken. Maar ik ben bang dat dit een jammer maar helaas situatie gaat worden...
En geloof me, je kunt maar beter de knoop doorhakken dan in zo'n situatie blijven hangen, want voor je het weet ben je een paar jaar verder, en heb je echt letterlijk je tijd weggegooit.
Niet helemaal waar. Als ze me eens niet sms't of op msn is maak ik mezelf niet zo druk. Ze heeft ook een leven toch (het is eerder andersom op dat vlak). Een sms eindigen met lieverd danwel kus is ook niet iets wat ik als positief beschouw, want meer meiden zetten dat in hun sms of msn naar mij toe, dus daar is niets speciaals aan eigenlijk. Tja of ik moet gaan denken dat iedere meid die eindigt met kus of wel eens lieverd tegen me zegt ook daadwerkelijk wat met me wilquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:57 schreef Sant het volgende:
Een ex wordt nooit afgeschreven... zoals je zelf al zegt was jullie relatie toendertijd niet voor niets...
Verder eehm... Ik dnek dat je meer haar maatje bent dan opnieuw een potentiele lover...
Je gaat voor de bijl als je blijft denken dat ze je terugwil.. je gaat dingen anders interpreteren als ze zijn.. een sms die begint of eindigd met lieverd of kus ofzo zie jij als positief terwijl t voor haar bijvoorbeeld niets betekend...
en waarschijnlijk vindt je het vreemd als je haar n dag niet spreekt per sms / msn...
Dus wat DeeCruise zegt: Run while you still can...
Is geen kwestie van niet begrijpen. eerder van niet willen begrijpen denk ik. Ook het feit dat ze zelf aangeeft dat het niet pertinent is speelt daar een rol bij denk ik, want op mijn vraag of het op relatie gebied een pertinente afwijzing is zegt ze zelf ook nee, maar ze heeft tijd nodig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
Wat begrijp je niet aan die pertinente afwijzing?
Tja je zoekt toch altijd bepaalde herkenning in een lied he.. (trouwens geen slecht nummer om eerlijk te zijn)quote:Theres only one girl that I will ever love
And that was so many years ago
And though I know Ill never get her out of my heart
She never loved me back
Ooh I know
I remember how she left me on a stormy night
She kissed me and got out of our bed
And though I pleaded and I begged her not to walk out that door
She packed her bags and turned right away
And she kept on telling me
She kept on telling me
She kept on telling me
I want you
I need you
But there aint no way Im ever gonna love you
Now dont be sad
cause two out of three aint bad
Tja, ik persoonlijk zou daar niet op gaan wachten. Wachten is zinloos. Tijd nodig is onzin. Het gevoel is er, of is er niet. Ik gok op niet, aangezien ze al 4 jaar de tijd heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:50 schreef Xirio het volgende:
[..]
Is geen kwestie van niet begripen. eerder van niet willen begrijpen denk ik. Ook het feit dat ze zelf aangeeft dat het niet pertinent is speelt daar een rol bij denk ik, want op mijn vraag of het op relatie gebied een pertinente afwijzing is zegt ze zelf ook nee, maar ze heeft tijd nodig.
Toch ben ik het wel met je eens tussen de regels door, dat ik dit als een pertinente afwijzing moet zien en gewoon verder moet kijken in mijn leven. Ook al is dat in de weet dat ik degene waar ik echt van hield heb moeten laten lopen.
Ha nu ik erover denk lijkt de hele situatie wel een beetje op dat ene liedje van MeatLoaf... hoe heet tie ook al weer eens??
Ahh ja two out of three
[..]
Tja je zoekt topch altijd bepaalde herkenning in een lied he.. (trouwens geen slecht nummer om erlijk te zijn)
Als ze echt ziet dat je veranderd bent en weer wat met je wil proberen komt zij wel op jou af.. niet andersom...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:40 schreef Xirio het volgende:
Kijk hoe het nu gaat vind ik ook allemaal aardig en leuk en als ik de duidelijkheid heb die ik zoek (en eigenlijk ook al heb), dan is het niet echt moeilijk om een keuze te maken. Ik denk dat ik het dan even rustig op zijn beloop laat, zonder mijn gevoelens voor haar echt te tonen. Misschien over een tijdje als ze echt kan zien hoe ik nu ben de vraag nog eens te stellen, maar me daar niet al te veel op ga instellen.
Dat bedoel ik dus ook met het 2e stukje in mijn text.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Tja, ik persoonlijk zou daar niet op gaan wachten. Wachten is zinloos. Tijd nodig is onzin. Het gevoel is er, of is er niet. Ik gok op niet, aangezien ze al 4 jaar de tijd heeft gehad.
En inderdaad, muziek is goed.
Tja ik ben een eigenwijze klootzak soms, maar ik kan het hier niet anders als eens mee zijn en neem dit ook echt wel ter harte. En hang geen waardes meer aan die loze zaken..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef Sant het volgende:
[..]
Als ze echt ziet dat je veranderd bent en weer wat met je wil proberen komt zij wel op jou af.. niet andersom...
Verder: je weet de regel bij zulke gesprekken met meiden / vrouwen he...
ALLES achter de "MAAR", moet je vergeten....
-nu wordt t niks, maar misschien later wel weer...
-ik wil niks, maar je bent echt n schatje..
-ik heb tijd nodig, maar je bent echt mijn lieverd hoor
blablablablabla..
allemaal om t te verzachten... geen waarde aan hechten dus...
Nouja, ik zou dus volledig met haar breken, en voor mezelf kiezen. Aangezien jij wel verliefd bent, zul je altijd hoop blijven houden zolang je haar blijft ontmoeten enzo. En inderdaad, op een gegeven moment breekt je dat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:03 schreef Xirio het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook met het 2e stukje in mijn text.
Wachten is iid zinloos het gevoel is er of niet, daar kan ik je niet anders als gelijk in geven en als het er zou zijn zou ze wel gezegt hebben, dat ze het rustig aam wil proberen en niet dat ze tijd nodig heeft, want dat heeft ze al genoeg gehad inweze.
Daarbij moet ik mezelf afvragen of ik wel wil/kan wachten op een eutopia welke waarschijnlijk toch nooit komt en ik weet dat ik dat niet meer kan. Ze is het wachten absoluut waard daar niet van, maar ik trek dat gewoon niet...
Dus kan ik alles laten zoals het is en gewoon genieten van wat we hebben, waarbij we beiden wat winnen en mijn gevoel voor haar aan de kant dauwen. Of volledig met haar breken (eigenlijk dus precies het zelfde wat ik een stukje terug ook al schreef)
dillema opgelost
Na 10jaar niet echt simpel hoor, maar wel het veiligste idd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dus volledig met haar breken, en voor mezelf kiezen. Aangezien jij wel verliefd bent, zul je altijd hoop blijven houden zolang je haar blijft ontmoeten enzo. En inderdaad, op een gegeven moment breekt je dat.
Misschien nog een keer neuken om het af te leren.
Ow begrijp me niet verkeerd, zoals ik al eerder aangaf vind ik hoe het loopt ook allemaal wel best. En dan bedoel ik dus ook alles ook sex en de genegenheid, maar ook het goede contact mbt praten en uitgaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef Sant het volgende:
Je kunt best met haar om blijven gaan!! waarom zou je t goede contact verbreken??
DAN BEN JE PAS EEN STOMME ZAK!!!!
je moet enkel je hoop laten varen en ook je ogen open houden voor anderen...
What will be, will be!
Heel bekend...quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:15 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dat laatste is juist wat ik bedoel. Ik zit/zat in exact dezelfde situatie en geloof me nou maar als ik zeg dat dit problemen gaat opleveren. Je krijgt dan dat je in conflict raakt met je eigen gevoelens, omdat je wel met mekaar omgaat, sex hebt met mekaar, en ook intiem bent zoals je het zelf al aangaf, maar jullie hebben toch geen relatie. En dit soort zaken kunnen echt lang zo door blijven gaan. Voor haar is t ideaal, aangezien het voor haar duidelijk is dat er meer niet inzit, maar voor jou blijft het sluimeren omdat je nog steeds niet hebt wat je wil...
Run while you still can!
Ik zou eerlijk tov mezelf zijn en ook tegen haar zeggen dat het contact verbroken wordt.. het is pijnlijk als je d'r online ziet en je hebt telkens de neiging om tegen d'r te praten, maar goed... na 2 weken je shit voelen, ben je weer helemaal beter!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef Demellie het volgende:
Je wilt niet los laten, daarom val je telkens weer terug! Je laat niet los, je verstoot gewoon alles, ja en dan zie je haar weer en boem: back again...
Amenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef Cryptodome het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft een nieuwe vriendin het recht om op de eerste plaats gezet te worden, dus wanneer dit zo hevig speelt zou ik ook geen nieuwe relaties aangaan. Maar je kunt misschien wel meer openstaan voor contact met andere vrouwen in de zin van chatten, mailen, op stap gaan, noem maar op. Je horizon verruimen als het ware. En dan natuurlijk niet alleen maar verhalen over je ex gaan vertellen bij die meiden:)
Wees er alleen op bedacht dat je jezelf voor je kop zult slaan als je nog jaren zo doorgaat, en vanalles aan je voorbij ziet gaan.. terwijl zij misschien allang dan weer een ander heeft en doorgaat met haar leven. Deze situatie is het niet waard dat jij je leven op pauze zet.
well said...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:11 schreef Cryptodome het volgende:
Doe dat:) Het zal ook niet allemaal meteen lukken als je, hopelijk, besluit te kiezen voor jezelf. Soms zal je jezelf betrappen ook 'oud' gedrag, dat hoort erbij. Niemand heeft gezegd dat het leven makkelijk zou zijn. Maar blijf gefocussed op wat goed is. Je bent ook snel geneigd om te geloven in hetgeen wat je tegen jezelf zegt, als je zegt van 'ik kan niet zonder haar' bijv, dan wordt dit automatisch een waarheid voor je. Probeer de dingen dus ook eens omdraaien door 'intern' andere dingen tegen jezelf te zeggen zoals 'ik kan dit wel aan, ik kan verder.' Het zal niet meteen wonderen doen en in het begin misschien heel onnatuurlijk voelen, maar neem de tijd en je zult zien.. succes!;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |