Blauwhelmen? Je bedoelt zoals in Srebrenica?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
ik ga blauwhelmen tussen de kampen.....iemand een toffee???![]()
Ik ook niet, maar het interesseert me ook geen flikkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wie jou of Leandra's favo bewoner is.
Sjesus dan duurt het nog tot de herfst voor ie valt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Ik vind Huub een eikel!!!!!
ff kijken of ik word afgemaakt
Galante man he, hij moest de smaak van Huub ff wegspoelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
Dennis neemt eerst zelf een slok en geeft het glas dan aan Nadia.
ja dat ja! ik ga bemiddelen tussen de kampen,en lukt het niet,dan krijgen ze een toffee waardoor ze lang moeten kauwen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blauwhelmen? Je bedoelt zoals in Srebrenica?![]()
Geef niet als hij maar valt na Dennix en Nadia en Brian.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Sjesus dan duurt het nog tot de herfst voor ie valt...
Mooi, dan is het kennelijk prima mogelijk om objectief te blijven op een forum... en dan mag je er gelijk van uitgaan dat het gros van de posters idd niet voor dezelfde bewoner is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wie jouw of Leandra's favo bewoner is.
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het interesseert me ook geen flikker![]()
Wat denk jij? Ik kon uit de bewegingen en houdingen niet opmaken dat hij ook nog iets voor Nadia heeft gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Galante man he, hij moest de smaak van Huub ff wegspoelen.![]()
Maar als het net zoals in Srebenica is, dan bemiddel je niet, maar kijk je toe hoe ze elkaar afmakenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja dat ja! ik ga bemiddelen tussen de kampen,en lukt het niet,dan krijgen ze een toffee waardoor ze lang moeten kauwen!![]()
Ik moest ff denken en toen viel het kwartje ...... Dat ben ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Kan die gele eend met die oranje kutsnavel ophoepelen uit onze HuubCOSsen? Ze verstoort de status quo!
Hij begon er anders zelf mee de eerste keer. Nadia lag wakker naast hem. Mijn idee is dat Dennis geen vrouwenman is. Wil niet zeggen dat hij homo is, maar misschien wel dat hij alleen van zichzelf houdt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Ff een domme vraag maar waarom neukt Dennis Tamara niet gewoon? Al dat handwerk zou ik gek van worden!!
Stuur een brief en vraag het hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Ff een domme vraag maar waarom neukt Dennis Tamara niet gewoon? Al dat handwerk zou ik gek van worden!!
Idd een domme vraag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
De klap is wel in beeld (zie hier) alleen ze bijt Huub niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
het moment waarop Huub roept "dat kost je 100.000". de klappen en de beet zijn niet in beeld, maar al wel degelijk door nada toegegeven![]()
objectief blijf je het gemakkelijkst door gewoon geen streams te kijken en maar klakkeloos aan te nemen wat de fokkerts hier neerzetten (oh nee, beetje filteren hier en daar). werkelijk, erg intelligent Leandraquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dan is het kennelijk prima mogelijk om objectief te blijven op een forum... en dan mag je er gelijk van uitgaan dat het gros van de posters idd niet voor dezelfde bewoner is.
Ben ik dat? Heb liever dat je me dan met geile kuteend aanspreekt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Kan die gele eend met die oranje kutsnavel ophoepelen uit onze HuubCOSsen? Ze verstoort de status quo!
Dat heb ik nou ook en ook aan die 2 erger ik me regelmatig groen en geel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik zelf een favo bewoner heb, weet wel duidelijk wie het nietzijn, en dan blijven er maar 2 over....
1 van de grote mysteries van DGKquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Pulu het volgende:
Verre van klakkeloos... als ik dat deed dan was ik vast niet objectief meerquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
objectief blijf je het gemakkelijkst door gewoon geen streams te kijken en maar klakkeloos aan te nemen wat de fokkerts hier neerzetten (oh nee, beetje filteren hier en daar). werkelijk, erg intelligent Leandra![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |