Welnee, dat willen we niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:42 schreef ralfseltje het volgende:
Whoaaa Fall out Boy! Fuck Nine Inch Nails en Sonic Youth, wij willen Fall Out Boy! ROAARR
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:42 schreef ralfseltje het volgende:
Whoaaa Fall out Boy! Fuck Nine Inch Nails en Sonic Youth, wij willen Fall Out Boy! ROAARR
Nosh, er moet ook wat te neuken zijn op het festival.quote:
Was een geweldig succes! Hele Alpha stond vol!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Fall Out Boy.. Neeeee!
We hebben Panic! at the disco toch al gehad vorig jaar?![]()
Ik weet nog wel dat ze maarliefst één leuk nummer speelden.. en ik telkens zoiets had "die ken ik ergens van!"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was een geweldig succes! Hele Alpha stond vol!
Volgens mij zat ik toen lam te worden in m'n tent.
En ik dacht dat PATD niet nog minder in mijn achting konden dalenquote:
Wel hoor! Kijk maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik dacht dat PATD niet nog minder in mijn achting konden dalen
ja natuurlijk, niet speciaal er naar toe gelopen..... ja ja, want de Alpha ligt toevallig op de route naar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
Heb dat nummer trouwens gehoord toen ik er langs liep, ben er niet speciaal voor naar Alpha gegaan..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Air heb ik op Rock Werchter gezien.... wat een inhoudsloze herrie...
Slapen is het motto bij air.quote:
Beide kan je wel vergetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik wil Daft Punk. En Radiohead. En omg The Ark is zo gaaf
Waarschijnlijk.. ik liep gewoon beetje rond denk ik, maar nee, PATD is toch echt niet mijn ding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk, niet speciaal er naar toe gelopen..... ja ja, want de Alpha ligt toevallig op de route naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |