quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:46 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nee, Lowlands had veel betere optredens in 2006/2005/2004/2003/2002/2001/2000/1999/1998/1997/1996/1995*, bovendien was het toen ook nog niet zo druk en was het terrein veel groter/kleiner* en waren er meer/minder* podia. Toen hadden ze ook nog een echte line up met de Rolling Stones/Beatles/Elvis*.
(* Doorhalen wat niet van toepassing is)
Een Lowlands is geen Lowlands zonder Lowlanders die zeuren over line up, terrein of drukte ;-)
Ja, het kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar is het ook zo? Dan klopt het dat ik teveel nerdvrienden heb![]()
Dat heb je helemaal goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het klopt
Ik verdenk Asmo ervan het regelmatig te gebruiken
En het is een aanrader om te lezen trouwens..
Het is vooral humor en weinig nerd. Dat nerds het geadopteerd hebben om te quoten valt natuurlijk niets aan te doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed
Ja is het wat voor mij? Een te hoog nerdgehalte kan ik niet aan hoor (hoewel ik stiekem gewoon hartstikke nerd ben natuurlijk)
Toch maar eens proberen danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is vooral humor en weinig nerd. Dat nerds het geadopteerd hebben om te quoten valt natuurlijk niets aan te doen
Dus ja, ik zou het aanraden. Wél in het Engels want Arthur Veld(origineel: Arthuer Dent) klinkt gewoon niet lekker![]()
ik denk dat het een soort vernieuwde higher grounds wordt. geen idee waarom ik dat denk, misschien hoop ik het alleen maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees sowieso haast geen NL boeken meer.
Ohja...LL
Ehmmm..ehhmmm...ehhhm...Ik vraag me af wat de LLowZone in gaat houden
't Lima-terrein is al de vervanging van de Higher Grounds. Beetje dubbelop om aan de andere kant van het terrein nog een HG-ripp off neer te zetten dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort vernieuwde higher grounds wordt. geen idee waarom ik dat denk, misschien hoop ik het alleen maar.
Eens!quote:
Ik hoop niet in deze volgorde!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik kan er mijn kwakkie in dumpen als ik mijzelf plezier,
Ik kan er mijzelf mee inwikkelen als ik het koud heb,!
dat van Fall out Boy wist ik nog nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef RudolfRockem het volgende:
Er gaat ook n gerucht over Fall Out Boy en +44.... Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef RudolfRockem het volgende:
Er gaan sterke geruchten dat Foo Fighters en Fall Out Boy ook op Lowlands komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |