Ik mis ze hier welquote:
Shit dat was mijn andere optie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
De treinkaping door Molukkers?
Treinkaping door Molukkers bij De Punt inderdaad. Annie Brouwer zat in de trein en was op dat moment een jonge vrouw, we nemen 'in haar jeugd' wat breed als jullie het goed vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
De treinkaping door Molukkers?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Goh, je mist ineens Sunchaser in dit topic nietwaar??![]()
Ja hoor. Maar Sun-kloon-chaser spant wel de kroon.quote:
Mwah..... da's toch meer paparazzi?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal 'm even roepenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ook, waarom denk je dat hij zoveel weet van iedereen?? Hij schroomt er niet voor kloons te gebruiken om mensen van alles te ontfutselen.quote:
Wijsheid komt met de jarenquote:
Waarschijnlijk heeft SC weer wat vaker gepost de laatste tijd, niets om je druk over te maken.quote:
In Scotty's geval niet!! Die is nu al wijs! Het zou een zoon van me kunnen zijnquote:
ElizabethR +1quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Manic Street Preachers
Zou kunnen, je bent net zo bescheiden als ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In Scotty's geval niet!! Die is nu al wijs! Het zou een zoon van me kunnen zijn![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zou kunnen, je bent net zo bescheiden als ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |