Ook een leuke naam voor een character uit een cartoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
ARGGHHEGURGLE
Mijn vraag was wat vaag idd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Ik dacht, gezien je vraagstelling, dat je het gewoon over een willekeurige tegenspeler had trouwens?
Ik ben helemaal niet hip.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Vaag is het nieuwe hippe ding. Ga zo door. Ik waardeer je stijl.
Scott-speedy-tracy +1quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:00 schreef ScottTracy het volgende:
Joss Stone
Yepquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ElizabethR, ben je een zus van SaskiaR?
Wie is SaskiaR?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ElizabethR, ben je een zus van SaskiaR?
Mijn zusquote:
Hm ik had niet verwacht dat 'ie zo snel geraden zou worden. Ik heb hem nog nooit in een tekenfilmpje gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Foghorn Leghorn
Dat is ook voor jouw tijd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm ik had niet verwacht dat 'ie zo snel geraden zou worden. Ik heb hem nog nooit in een tekenfilmpje gezien![]()
Is dat een vraag?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'It's a good thing I keep my f-f-f-f-f-eathers numbered for such case of emergency'
Zie Stanleyquote:
RoadRunner.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef ScottTracy het volgende:
Ja die flippo's wel. Maar van tv ken ik alleen Bugs Bunny, Daffy Duck, Elmer Fudd, Road Runner en Coyote en Sylvester en Tweety. En dat stinkdier dan.
Nee, quote uit de film 'Walk The Line', waarin de jonge JR deze legendarische woorden van Foghorn Leghorn aanhaalt.quote:
Daar wordt ik geen wijs uit hoorquote:
Wel knap dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee, quote uit de film 'Walk The Line', waarin de jonge JR deze legendarische woorden van Foghorn Leghorn aanhaalt.
Familie dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
We delen dezelfde laatste letter
That's it.
quote:
Het enigste wat moet is een nieuwe vraag nu.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed! Het is hier al kwart over een, maar ik heb geen zin. Morgen toch pas om 8:40 op!!
Good boy!! [insert pet on the head smiley]quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had eerst een voetbalvraag (mag niet)
Waarom mogen voetbalvragen niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had eerst een voetbalvraag (mag niet) en daarna een te lastige, tegen autistisch aanzittende muziekvraag. Ik denk nog even verder. Excuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |