quote:Suske, Wiske, Lambik, tante Sidonia, Jerom en professor Barabas belanden na een schipbreuk op de ark van Kwovadis. Helaas gaat het ook niet zo goed met deze ark. Als de ark zinkt en de inzittenden op een eiland terechtkomen, stichten ze een soort van Utopia met Sidonia als presidente. Onze vrienden moeten afrekenen met onderlinge ruzies en vleesetende planten. Maar zoals altijd belanden ze weer veilig thuis.
Nee, iets met mierenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:24 schreef PhysicsRules het volgende:
De potige potplanten?
lepel, lepel, lepel Slaveloos een puntjequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:50 schreef slaveloos het volgende:
minimierennest
ik heb er maar 5 of zo, maar net wel het minimierennestquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
lepel, lepel, lepel Slaveloos een puntje
Punten deel 878
ElizabethR 4
Stanley_Climbfall 5
qonmann 1
ScottTracy 3
Sig000 1
Nembrionic 2
MadMaster 1
RoofingBurner 1
Slaveloos 1
Mini-mierennest was het dus. Ik zou zeggen, grijp die stapel nog eens en lees ze nog eens door.
Lolquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
Op woensdag 11 juli 2007 02:02 schreef sig000 het volgende:
Wie is SaskiaR?
Mijn zus![]()
zeker welquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:07 schreef SaskiaR het volgende:
Toscane dan?
quote:
Christopher?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:31 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde eigenlijk Janneman Robinson noemen, maar wist niet meer wat de Engelse naam was.
Stanley +1 Waarom weet je dit?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zweden spanje denemarken
Niet verder vertellen ok?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef wyccie het volgende:
Waarom weet je dit?![]()
(En Christopher...wat simpel eigenlijk.)
Hoofdpersoon Jozef K. uit 'Het Proces' van Kafka inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:40 schreef wyccie het volgende:
Kafka
Deze vraag heb ik ook al een keer gesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |