Ik mis ze hier welquote:
Shit dat was mijn andere optie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
De treinkaping door Molukkers?
Treinkaping door Molukkers bij De Punt inderdaad. Annie Brouwer zat in de trein en was op dat moment een jonge vrouw, we nemen 'in haar jeugd' wat breed als jullie het goed vinden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
De treinkaping door Molukkers?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Goh, je mist ineens Sunchaser in dit topic nietwaar??![]()
Ja hoor. Maar Sun-kloon-chaser spant wel de kroon.quote:
Mwah..... da's toch meer paparazzi?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal 'm even roepenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ook, waarom denk je dat hij zoveel weet van iedereen?? Hij schroomt er niet voor kloons te gebruiken om mensen van alles te ontfutselen.quote:
Wijsheid komt met de jarenquote:
Waarschijnlijk heeft SC weer wat vaker gepost de laatste tijd, niets om je druk over te maken.quote:
In Scotty's geval niet!! Die is nu al wijs! Het zou een zoon van me kunnen zijnquote:
ElizabethR +1quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Manic Street Preachers
Zou kunnen, je bent net zo bescheiden als ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In Scotty's geval niet!! Die is nu al wijs! Het zou een zoon van me kunnen zijn![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zou kunnen, je bent net zo bescheiden als ik![]()
We hadden met onze achterbuurt altijd ruzie met hun buurt en we deden voetballen tegen ze.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jajong is ook Moluks.
Ik ben opgegroeid in een dorp met een grote Molukse gemeenschap. Het is een verdrietig verhaal, maar een warm volk.
You're on fire!quote:
Kijk hier...met hem kun je praten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
You're on fire..
Waar ik vaak "dit steent" gebruik was "je brandt" slechts een olijke uitspatting die niet herhaald zal worden hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem zegt ook: 'dit steent' als hij hip wil doen en in plaats van 'this rocks' toch wil uitdrukken dat iets, vaak muziek, hem bevalt.
OK, Ik snap het, denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk hier...met hem kun je praten.
En dan woont 'ie niet eens in Ierland
Ik vond de laatste toch origineel en fris. Houd 'm erin!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ik vaak "dit steent" gebruik was "je brandt" slechts een olijke uitspatting die niet herhaald zal worden hoor
Ik vind "Holy shit"wel lekker klinken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem zegt ook: 'dit steent' als hij hip wil doen en in plaats van 'this rocks' toch wil uitdrukken dat iets, vaak muziek, hem bevalt.
quote:
Wie droeg rugnummer 14 ??quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Eliz, als jij nou een voetbalvraag zou doen.. dan komen we in de buurt van sterke humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |