Dat doen ze niet, ze gebruiken liever de doofpot. Dat daar nog ruimte in zit, die pot moet al tot de rand gevuld zijn momenteel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef blessed19 het volgende:
dacht dat ze d'r al eruit was gegooid?
Fysiek geweld is nog niet eerder verzwegen hoor, mevrouw sugar. Je kunt wel alles op Huub gooien, maar die heeft hier niets mee te maken. Nadia heeft regels overtreden en als de anderen tonnen straf hebben gekregen, moet zij dat ook krijgen. Ik vraag me af waarom Nadia wordt beschermd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
Er wordt heel veel verzwegen in de Gouden Kooi dus waarom dit niet, omdat het over Huubje gaat?![]()
Ik noem bijvoorbeeld een Natasia die d'r lelijke lange nagels in Nadia's gezicht zette waar ik geen straf voor heb gezien.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fysiek geweld is nog niet eerder verzwegen hoor, mevrouw sugar. Je kunt wel alles op Huub gooien, maar die heeft hier niets mee te maken. Nadia heeft regels overtreden en als de anderen tonnen straf hebben gekregen, moet zij dat ook krijgen. Ik vraag me af waarom Nadia wordt beschermd.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef absolution het volgende:
Nadia heeft het ook zelf toegegeven. Ik kan me herinneren dat Huub dat ook eens heeft gedaan. Een uur later stond hij buiten de kooi
Daar heb je gelijk aan idd. Was ook schandalig. Maar die was begrijpelijk, want dan hadden ze Natasia eruit moeten zetten. Ze heeft een officiele waarschuwing en bij een volgende overtreding betekent dat een exit. Ik snap alleen niet dat ze Nadia nu willen beschermen. Waarom??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik noem bijvoorbeeld een Natasia die d'r lelijke lange nagels in Nadia's gezicht zette waar ik geen straf voor heb gezien.....
Geen idee... JIJ vindt het toch zo'n goed programmaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Nadia heeft Huub geslagen en naar het schijnt later ook Lieke geslagen. Huub wordt naar achter gestuurd. Als hij even later terug komt, praat hij er met Jaap over en zegt opeens dat Nadia hem geduwd heeft. Aan de hints is duidelijkte merken dat hij van de redactie niet mag zegggen dat ze geslagen heeft. Heel vreemd allemaal. Een nieuw dieptepunt. Waarom mag Nadia geen 100.000 boete krijgen? Waarom moet dit verzwegen worden. Zeer vreemd.
Of moet Nadia gewoon exit?
Ik keek samen met een goeie vriend. Hij is door dit soort dingen afgehaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef k_i_m het volgende:
Ach, hou toch op. DGK heeft allang geen regels meer. Het heeft geen zin.
wanneer is orecies de klap? want het was mij geeneens opgevallen eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Hier is de klap wel te zien, en ook het geduw en getrek van Huub in de spiegel. Hij weet precies waar de camera's niet kunnen komen...
Heftige rellen tussen Huub en Nadia in de slaapkamer
Ik heb het zelfs in slowmotion herhaaldquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wanneer is orecies de klap? want het was mij geeneens opgevallen eigenlijk
Voor de goede orde.... duwen en trekken mag....slaan niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Hier is de klap wel te zien, en ook het geduw en getrek van Huub in de spiegel. Hij weet precies waar de camera's niet kunnen komen...
ach....je meent hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef Verbal het volgende:
Ik had die Huub zijn noten tot aan zijn huig getrapt als ik haar was. Onvoorstelbaar wat een lui
V.
Ze willen Nadia er niet uitzetten, terwijl ze natuurlijk meteen eruit zou moetem vliegen. Wat een asociaal wijf. Eerst de hele avond zeggen dat ze met Huub gaat neuken... dan daagt Huub haar een beetje uit en gaat ze slaan. Ze leek even normaal, maar is volgens mij nog gestoorden dan die anderen allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:44 schreef Desii het volgende:
Na het incident komt Huub terug en vertelt tegen Jaap.... dat hij niet geslagen is door Nadia, maar geduwd... daarbij kijken ze elkaar veelbetekenend aan en Jaap zegt.. ja, ja geduwd.
M.a.w.: alles wordt weer weggemoffeld
Jeemig de peemig kan die verselijke Nadia niet geruimd worden of bij het grof vuil, wat een sekreet zeg. Nix begint dan ook in actie te komen, zijn ziekte(anti huub syndroom) speelt dan op, misschien kan die ook geruimd worden of, als er nog een plekje over is ook bij het grof vuil. Beetje aanstampen moet het geen probleem zijn....lijkt mij.......quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:40 schreef BsJanssen het volgende:
Heftige rellen tussen Huub en Nadia in de slaapkamer
Ik heb geen idee. Ik zit op mijn werk, heb het geluid van dat fragment zacht gezet, zie -zoals gewoonlijk- een stel randdebielen tegen elkaar schreeuwen en Huub die wel een keer of 20 aan iemands slipje staat te rukken. Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst. Maar zij zal ook wel wat hebben gedaan, zonder twijfel. Het zijn allemaal geschifte types, en hoe jullie het voor elkaar krijgen daar nog een bepaalde voorkeur voor iemand (of is het iets) uit te destilleren is mij een volslagen raadsel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:14 schreef riri het volgende:
[..]
ach....je meent het
wat deed Nadia naar Huub?...of ben je dat vergeten
Ze zal de opvolgster van Natasja wel zijn als die vertrekt (ooit). Tja, dan moet je even "ingewerkt" worden laten we maar zeggen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen Nadia er niet uitzetten, terwijl ze natuurlijk meteen eruit zou moetem vliegen. Wat een asociaal wijf. Eerst de hele avond zeggen dat ze met Huub gaat neuken... dan daagt Huub haar een beetje uit en gaat ze slaan. Ze leek even normaal, maar is volgens mij nog gestoorden dan die anderen allemaal bij elkaar.
"Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst."quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zit op mijn werk, heb het geluid van dat fragment zacht gezet, zie -zoals gewoonlijk- een stel randdebielen tegen elkaar schreeuwen en Huub die wel een keer of 20 aan iemands slipje staat te rukken. Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst. Maar zij zal ook wel wat hebben gedaan, zonder twijfel. Het zijn allemaal geschifte types, en hoe jullie het voor elkaar krijgen daar nog een bepaalde voorkeur voor iemand (of is het iets) uit te destilleren is mij een volslagen raadsel.
V.
nou, idd, ik klik eens een filmpje aanquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef Verbal het volgende:
Ik had die Huub zijn noten tot aan zijn huig getrapt als ik haar was. Onvoorstelbaar wat een lui
V.
Jij bent ook niks gewend, voor iemand die dagelijks naar een stel latente TBS'ers zit te kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:00 schreef riri het volgende:
[..]
"Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst."
Er lopen heel wat gekken vrij rond in deze wereld,wees trots op je uitlatingen zou ik zeggen
nou, volgens mij hoor ik die Huub Marokkaanse kankerhoer roepen, ik vind dat toch wel wat naarder dan zo'n wijventikkie als reactie op zijn gezuig en grove taal naar haar toe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:46 schreef VDL018 het volgende:
Naam van het filmpje alleen al
Heftige rellen hmmhmm iemand maker van het filmpje anti-huub met ze tot bloedens toe pfff,
Krijgt Nadia geen boete omdat anders onze hele marokaanse medemens weer moord en brand schreeuwt over discriminatie ofzo?
Dan nog blijft geweld gebruiken tegen de regels en dus een sanctie waardquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, volgens mij hoor ik die Huub Marokkaanse kankerhoer roepen, ik vind dat toch wel wat naarder dan zo'n wijventikkie als reactie op zijn gezuig en grove taal naar haar toe.
Is Brian nu die knul met Antilliaanse tongval?
dan vind ik die helemaal niet verkeerd
zal best, ik volg dit allemaal niet, klik nu dit topic aan en dit filmpje en schrik vh geschreeuw ten eerste, dat non stop door elkaar heen getetter en het gedrag van die Huub, met zijn stinkhoer, je bloedt uit je kut.... hoe haalt ie het in zijn lelijke kop.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:17 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Dan nog blijft geweld gebruiken tegen de regels en dus een sanctie waard![]()
Ik zou er niet eens op reageren als ik jou was. Te triest voor woorden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:00 schreef riri het volgende:
[..]
"Als ik een vrouw was had ik die creep twee stilettohakken in zijn oogkassen gejenst."
Er lopen heel wat gekken vrij rond in deze wereld,wees trots op je uitlatingen zou ik zeggen
Zo probeer je die zwaar walgelijke opmerking van jezelf goed te praten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij bent ook niks gewend, voor iemand die dagelijks naar een stel latente TBS'ers zit te kijken
V.
Ze krijgt wel een wake-up call tijdens de popoll straks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:44 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeemig de peemig kan die verselijke Nadia niet geruimd worden of bij het grof vuil, wat een sekreet zeg. Nix begint dan ook in actie te komen, zijn ziekte(anti huub syndroom) speelt dan op, misschien kan die ook geruimd worden of, als er nog een plekje over is ook bij het grof vuil. Beetje aanstampen moet het geen probleem zijn....lijkt mij.......![]()
![]()
Zal mamanadia wel geen last meer hebben van bedreigingen met zulke acties van haar dochter, ze kan er zelfs trots op zijn...![]()
Volgens mij valt er niets goed te praten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo probeer je die zwaar walgelijke opmerking van jezelf goed te praten?
De kijkers weten naar wat voor tuig ze kijken, ze verwachten gewoon iets meer klasse van mensen die niet in de kooi zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Verbal het volgende:
Poepoeh, wat een tere zieltjes opeens.
Dagelijks kijken naar de naarste lowlifes, maar o wee, wat een schok als er wat over wordt gezegd.
*SHOCK HORROR*
V.
Ja, dat zal het zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
De kijkers weten naar wat voor tuig ze kijken, ze verwachten gewoon iets meer klasse van mensen die niet in de kooi zitten.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
De kijkers weten naar wat voor tuig ze kijken, ze verwachten gewoon iets meer klasse van mensen die niet in de kooi zitten.![]()
Tuurlijk johquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef Verbal het volgende:
En nee, ik volg het niet, ja ik weet waar ik over praat, want mijn vrouw volgt het wel, enigszins. Ik krijg er genoeg (lees: te veel) van mee. In ieder geval om een mening te hebben over die abjecte figuren.
Daar komt het in feite op neer ja. Maar dan zitten ze met het volgende:quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:57 schreef absolution het volgende:
Maakt niet uit wie er gelijk heeft. Het gaat erom dat de regels van DGK niet worden opgevolgd. Wel duwen en trekken, niet slaan of schoppen (of bijten).
De redactie zet zichzelf klem idd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar komt het in feite op neer ja. Maar dan zitten ze met het volgende:
- Natasia er niet uitgezet, ondanks dat ze Jaap keihard in zijn ballen heeft getrapt.
- Natasia tijdens de officiele waarschuwing er niet uitgezet nadat ze Nadia's gezicht heeft opengekrabd.
Ze kunnen Nadia niet nu eruit zetten vanwege de klap, maar waarom willen ze haar ook geen boete geven? Of zijn ze van mening dat ze het niet kunnen maken om Nadia na die klap te laten zitten en daarom Huub opdragen de klap een duw te noemen?
Geen boetes en geen exit verwacht ik. De klap was het ergste en zelfs die probeert de redactie onder het tapijt te vegen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:47 schreef agter het volgende:
Is er al iets bekend over eventuele boetes?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen boetes en geen exit verwacht ik. De klap was het ergste en zelfs die probeert de redactie onder het tapijt te vegen.
En aan wie ligt dat...... aan Huub of aan een geschifte gemeenschap? (een gemeenschap die jij nu over het gemak even over 1 kam scheert)quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef motionknight het volgende:
Ja wat zou er gebeuren met Huub denk je als Nadia er uit word gestuurd om zij hem een klap zou hebben gegeven omdat huub haar een marrokaanse stinkhoer heeft genoemd???
Heel Marrokaans Nederland komt het te weten en Huub is zwaar de Sjaak als ie huis uit gaat.
Deze mensen weten echt niet dat ze hun leven buiten de kooi grondig kunnen verneuken, om
nog maar te zwijgen over de psychische schade die ze in het huis zelf oplopen.
En voor wat, een paar centen en om wat mensen te plezieren in hun leedvermaak.
Wat mensen niet voor geld doen ....![]()
[..]
Omdat hij haar een boete wou aannaaien, dat probeerd hij wel vaker namelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:00 schreef riri het volgende:
Huub zijn eerste reaktie nadat Nadia hem keihard sloeg was:"Dat is dan 100.000 Nadia"
Waarom zou hij dat zeggen op dat moment als hij daar niet heel ZEKER van was.....hij heeft het tig maal herhaald "100.000 Nadia 100.000"
Pffff een minor bitchslap, nadat huub weer eens begon met fysiek te wezen tegen notabene een meisjequote:Nadia heeft zelf gisterenavond gezegd dat ze hem keihard heeft geslagen...
Ook naar Lieke was ze al veel te ver gegaan,Lieke bleeft zoals altijd netjes en met de armen naar beneden staan,heel beheerst.
Zoiets zou huub nou nooit doen hequote:En voordat het allemaal begon in die slaapkamer was Nadia haar boekje al te buiten gegaan door ongevraagd Huub op zijn mond te gaan zoenen en haar tong in zijn mond te steken.
Dennix heeft haar daartoe ookk nog eens opgehitst....het hele gesprek hoe Dennix daar over sprak met Jaap staat op band....het was te ordinair voor woorden hoe hij Nadia in wou zetten om Huub te grazen te nemen.....Huub was ze alleen een stapje voor
Brian kreeg ook een boete voor duwenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:12 schreef riri het volgende:
[..]
Voor de goede orde.... duwen en trekken mag....slaan niet!
Lekker ontopicquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Eend komt alleen nog in dit soort topics langs om het met iedereen oneens te wezen.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Lieve het volgende:
Zit Flens nog op haar vette reet te wippen? Oerlelijke zwalkende onbetrouwbare smerige sloeriehoerige verrotte stinkende bedorven ***pannekoek!
Flens is geen mens. Onmens is nog teveel eer. Hier zit een lelijke trol met een groenslijmkweek op de plaats waar anderen hersenen hebben. Met een paddendraplijk waar anderen een hart hebben. Met plaatstalen nagels waar anderen ogen hebben. Met een vriendje van het zelfde laken en pak.
de doodgraver van het marionettentheater is een pannekoek![]()
Verachtelijke Flens, gefeliciteerd met je Carrière! Er zullen er niet veel met je willen ruilen! Dit baantje ( of wat je ervan gemaakt hebt) mag je helemaal hebben! Het programma erbij!
Zelden een zo slecht gekozen username tegengekomen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
Heel marrokaans nederland ziet dat een halfdochter van hun afkomst zich als een sloerie en slet gedraagt. het is een hoer, Ze neemt niet eens de basismoeite om haar dikke vette lagen make up van haar gezicht te vegen als ze gaat slapen dus ze stinkt ( en waar je ze ziet staan mag je ook hij of het invullen. Net naar believen) Dus waarom moet Huub haar een andere naam geven?
Ze ( hij / het ) heeft zichzelf al van Nadier in Nadia in Nada in Nix verplaatst.
Hoe hoer Nada stinkt naar Nix?
Daar mag de hele fijne marrokaanse gemeenschap in nederlanfd blij om zijn. Dat er daar tenminste 1 bewoner zich druk maakt om de eer van een stinkhoer. Want de rest gebruikt haar alleen maar!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:51 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Zelden een zo slecht gekozen username tegengekomen.
En dan blijkt dat je je emoties weer niet de baas was....quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen boetes en geen exit verwacht ik. De klap was het ergste en zelfs die probeert de redactie onder het tapijt te vegen.
Misschien als je er kankerhoer achterzet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:03 schreef ThaSandman het volgende:
Sinds wanneer staat het woordje "Marokkaanse" synoniem aan racisme?
Dat heeft toch al helemaal niks met racisme te maken, Amsterdamse kuthoer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien als je er kankerhoer achterzet?![]()
Kankerhoer zeggen alleen al vind ik bedenkelijk, maar waarom moet de afkomst daarbij betrokken worden, kan jij daar een positieve draai aan gevenquote:Op donderdag 12 juli 2007 04:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft toch al helemaal niks met racisme te maken, Amsterdamse kuthoer?
Dat was toch die mokkel van een voetballer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft toch al helemaal niks met racisme te maken, Amsterdamse kuthoer?
Welke spelregelsquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het nogsteeds apart, dat er na zowat een jaar gouden kooi, er nogsteeds mensen zijn die serieus over de spelregels discussiëren.
![]()
Kankerhoer is een scheldwoord en geen racistische uitlating.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien als je er kankerhoer achterzet?![]()
Misschien omdat Huub al maandenlang allemaal ontoelaatbare dingen heeft gedaan en Nadia volgens de regels eerst een waarschuwing verdient?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Nadia heeft Huub geslagen en naar het schijnt later ook Lieke geslagen. Huub wordt naar achter gestuurd. Als hij even later terug komt, praat hij er met Jaap over en zegt opeens dat Nadia hem geduwd heeft. Aan de hints is duidelijkte merken dat hij van de redactie niet mag zegggen dat ze geslagen heeft. Heel vreemd allemaal. Een nieuw dieptepunt. Waarom mag Nadia geen 100.000 boete krijgen? Waarom moet dit verzwegen worden. Zeer vreemd.
Of moet Nadia gewoon exit?
De Huubfans laten hun ware (smakeloze) aard weer zien zie ik. Bah, wat ongelofelijk zielig om zp te gaan schelden en mensen op deze manier uit te zeiken.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
Heel marrokaans nederland ziet dat een halfdochter van hun afkomst zich als een sloerie en slet gedraagt. het is een hoer, Ze neemt niet eens de basismoeite om haar dikke vette lagen make up van haar gezicht te vegen als ze gaat slapen dus ze stinkt ( en waar je ze ziet staan mag je ook hij of het invullen. Net naar believen) Dus waarom moet Huub haar een andere naam geven?
Ze ( hij / het ) heeft zichzelf al van Nadier in Nadia in Nada in Nix verplaatst.
Hoe hoer Nada stinkt naar Nix?
Daar mag de hele fijne marrokaanse gemeenschap in nederlanfd blij om zijn. Dat er daar tenminste 1 bewoner zich druk maakt om de eer van een stinkhoer. Want de rest gebruikt haar alleen maar!
Ik dacht even dat jij misschien Nadia was, je was zo lang wegquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef MarocLady het volgende:
net goed voor die snollebol, moet ze maar niet meedoen aan die freakshow en dan ook nog in een slipje lopen tussen allemaal sexueel gefrustreerde pedofielen en seiko's...ze zoekt het gewoon zelf op!
toevallig hebben we dezelfde naam, maar dat is ook het enige wat wij gemeen hebben!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij misschien Nadia was, je was zo lang weg
het probleem is dat er altijd wel een man (of meer) te vinden is die vindt dat jíj erbij loopt of je gedraagt als een snollebol, en die dan dus ook vindt dat jij erom vraagt en hij dus aan je mag zitten, ook al wil jij dat niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef MarocLady het volgende:
net goed voor die snollebol, moet ze maar niet meedoen aan die freakshow en dan ook nog in een slipje lopen tussen allemaal sexueel gefrustreerde pedofielen en seiko's...ze zoekt het gewoon zelf op!
daar gaat het niet om, zij loopt in haar slipje rond voor heel nl en tussen seiko's in een freakshow en dus wist zij vantevoren hoe die mensen met elkaar omgaan en wat haar te wachten stond. Hoe debielerig kun je dan nog zijn om daar nog aan mee te doen. Tenzij ze 't zelf lekker vind om zo behandeld te worden, als een vorm van zelfkastijding ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:39 schreef milagro het volgende:
[..]
het probleem is dat er altijd wel een man (of meer) te vinden is die vindt dat jíj erbij loopt of je gedraagt als een snollebol, en die dan dus ook vindt dat jij erom vraagt en hij dus aan je mag zitten, ook al wil jij dat niet.
je hebt gewoon met je poten van een ander af te blijven, dat geldt voor Nadia met haar gemep, maar zeker ook voor Huub, kleding is nooit nimmer never een legitimatie voor aanranding, want dat is wat Huub doet in feite.
al was die Nadia een hoer, zo eentje die je betaalt, dan nog blijf je met je poten van haar af, als zij niet wil dat je aan haar zit.
daar gaat het nu net wel om, al loop je in je blote kont, niemand heeft het recht aan je te zitten als jij dat niet wil.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef MarocLady het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, zij loopt in haar slipje rond voor heel nl en tussen seiko's in een freakshow en dus wist zij vantevoren hoe die mensen met elkaar omgaan en wat haar te wachten stond. Hoe debielerig kun je dan nog zijn om daar nog aan mee te doen. Tenzij ze 't zelf lekker vind om zo behandeld te worden, als een vorm van zelfkastijding ofzo
d'r zal wel een heel psychologische theorie achter zitten ofzo
ze is er zelf letterlijk naar op zoek geweest, en wat je zoekt kun je ook krijgen, is dat zo gek?? als jij ergens naar solliciteerd, dan kun je ook verwachten dat je die baan krijgt, want daar solliciteer je immers naarquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef milagro het volgende:
[..]
daar gaat het nu net wel om, al loop je in je blote kont, niemand heeft het recht aan je te zitten als jij dat niet wil.
zit iemand ondanks dat toch aan je dan is het gewoon aanranding.
je moet beter maar heel voorzichtig zijn met iets "uitlokken' te noemen, de aanrader bepaalt namelijk wanneer jij uitlokt, niet jij.
Nou laat je weer het marokkaanse wegquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:34 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kankerhoer is een scheldwoord en geen racistische uitlating.
Als je iemand voor kankerhoer uitmaakt is dat het uiten van minachting, betrek je het de afkomst daarbij kan je van racisme sprekenquote:ra·cis·me
het racisme; afleiding(en): racistisch, racist
1
het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras
jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
wat een kolder vergelijking.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:01 schreef MarocLady het volgende:
[..]
ze is er zelf letterlijk naar op zoek geweest, en wat je zoekt kun je ook krijgen, is dat zo gek?? als jij ergens naar solliciteerd, dan kun je ook verwachten dat je die baan krijgt, want daar solliciteer je immers naar![]()
dat wijf heeft gewoon klappen nodigquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een kolder vergelijking.
al ligt Nadia iedere dag met een ander in bed daar, op het moment dat zij niet wil dat er iemand, wie dat ook is, aan haar zit, heb je dat maar te laten, zo simpel is dat.
jie bepaalt nog altijd zelf wie er aan je mag zitten, niet een ander aan de hand van je gedrag, uiterlijk of wat dan ook.
Dat geldt dus ook als een vrouw bij een man out of the blue haar tong naar binnen wurmt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een kolder vergelijking.
al ligt Nadia iedere dag met een ander in bed daar, op het moment dat zij niet wil dat er iemand, wie dat ook is, aan haar zit, heb je dat maar te laten, zo simpel is dat.
jie bepaalt nog altijd zelf wie er aan je mag zitten, niet een ander aan de hand van je gedrag, uiterlijk of wat dan ook.
Wie is pedo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef MarocLady het volgende:
[..]
dat wijf heeft gewoon klappen nodig
en die pedo hoort in een gesticht. klaar.
Nee. Ik was degene die vond dat het programma verboden zou moeten worden. Da's wat anders.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk johJij was het toch ook die het prima vond dat de tweede kamer oproepen doet om DGK te boycotten? Tja, dat zegt al genoeg.
Precies. Twee woorden: Stilettohakken. Oogkassen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:39 schreef milagro het volgende:
[..]
het probleem is dat er altijd wel een man (of meer) te vinden is die vindt dat jíj erbij loopt of je gedraagt als een snollebol, en die dan dus ook vindt dat jij erom vraagt en hij dus aan je mag zitten, ook al wil jij dat niet.
je hebt gewoon met je poten van een ander af te blijven, dat geldt voor Nadia met haar gemep, maar zeker ook voor Huub, kleding is nooit nimmer never een legitimatie voor aanranding, want dat is wat Huub doet in feite.
al was die Nadia een hoer, zo eentje die je betaalt, dan nog blijf je met je poten van haar af, als zij niet wil dat je aan haar zit.
Het gaat erom of je er van gediend bent of nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef ikreageer het volgende:
Maar Nadia mag wel 4 keer een tong bij iemand naar binnen drukken!
Ik zeg emancipatie, dus zo'n vrouw mag gewoon teruggeslagen worden.. dus.
Nou, inderdaad: klaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef MarocLady het volgende:
[..]
dat wijf heeft gewoon klappen nodig
en die pedo hoort in een gesticht. klaar.
fruitellasucker?quote:
STEL: ik ga naar Marroko. Daar zie ik een hoer ( niet zo vreemd, shit happens, OOK in Marroko, kijk naar Nada) . En ze is zo in en in slecht ( fout in haar hoofd? realitycheck is mislukt?) en door Allah en haar vader en door iedereen en iedereen ( behalve een halve zool met een rol fruitella in zijn broekzak en wat kampers die ook uitgekotst zijn door diezelfde samenleving. Behalve dan door mevrouw Flens, maar die is op haar beurt ook weer uitgekotst als onconsumeerbare mislukte pannekoek) verlaten dat ze er kanker van gekregen heeft ( en een eetziekte/stoornis en een flubberbuik van al die ongewenste zwangerschappen en... nou ja, je snapt wat ik bedoel toch?)quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou laat je weer het marokkaanse weg![]()
Het gaat voornamelijk om die combo, maar dat schijn je niet te willen snappen![]()
[..]
Als je iemand voor kankerhoer uitmaakt is dat het uiten van minachting, betrek je het de afkomst daarbij kan je van racisme spreken![]()
Laat me raden. Jij hebt tijd over he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
STEL: ik ga naar Marroko. Daar zie ik een hoer ( niet zo vreemd, shit happens, OOK in Marroko, kijk naar Nada) . En ze is zo in en in slecht ( fout in haar hoofd? realitycheck is mislukt?) en door Allah en haar vader en door iedereen en iedereen ( behalve een halve zool met een rol fruitella in zijn broekzak en wat kampers die ook uitgekotst zijn door diezelfde samenleving. Behalve dan door mevrouw Flens, maar die is op haar beurt ook weer uitgekotst als onconsumeerbare mislukte pannekoek) verlaten dat ze er kanker van gekregen heeft ( en een eetziekte/stoornis en een flubberbuik van al die ongewenste zwangerschappen en... nou ja, je snapt wat ik bedoel toch?)
Dan is dat een Marrokaanse kankerhoer.
En als ze dat zelf nog niet weet dan mag je haar dat echt wel laten weten, want je wil niet weten hoe erg het is om kanker te hebben of te krijgen en er te laat bij te zijn. Het te laat of niet zien/snappen dat je dat hebt. En niemand die je dat laat weten? Kijk, dat de kampers met een laag IQ dat in dat huis niet weten of snappen, daar kan ik nog wel begrip voor hebben. Maar Huub ziet dat. Die snapt dat. En die is eerlijk en oprecht en laat dat aan een Marrokaanse fruitellaverslaafde weten. Dat red band misschien wel niet goed voor de tandjes is en niet goed voor het zieltje. Ze wil immers inmiddels zelfs de red band uit de mond van Huub afpakken? Dus zegt Huub haar dat! Omdat ze erg veel weg heeft van mijn voorbeeld?
Dat is menslievend hoor. Je moet er zijn voor je medemens. In goede en in kwade tijden en Huub is dat. Dat zie jij toch ook wel in Eend?
Om nou iedereen die Marroko in zijn mond neemt af te branden is zooo makkelijk.
Straks durf ik niet eens te zeggen waar ik heen ga op vakantie. ( nee, niet de Costa del Snol)
Dus eend, wees als Huub. Geef gewoon jouw gedeeltelijke fout toe. Je hebt het vast niet zo bedoeld nu je de tijd had gehad om er eens rustig over na te denken.
Het is een beetje sneu, want volgens mij doe je echt je best, maar ik moet er zooo niet om lachenquote:
Ja, da's mijn tante uit Marroko. En ze komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
STEL: ik ga naar Marroko. Daar zie ik een hoer
Je kunt lullen als brugman, maar als je de combinatie Marokkaanse + kankerhoer gebruikt, dan wordt Marrokaanse daar alleen maar aan toegevoegd om het een extra negatieve lading te geven. Met andere woorden: Marokkaanse maakt het ' extra slecht' . Het is niet gewoon een kankerhoer, nee, het is het zelfs een Marokkaanse kankerhoer. Huub voegt dat toe om extra kwetsend te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
STEL: ik ga naar Marroko. Daar zie ik een hoer ( niet zo vreemd, shit happens, OOK in Marroko, kijk naar Nada) . En ze is zo in en in slecht ( fout in haar hoofd? realitycheck is mislukt?) en door Allah en haar vader en door iedereen en iedereen ( behalve een halve zool met een rol fruitella in zijn broekzak en wat kampers die ook uitgekotst zijn door diezelfde samenleving. Behalve dan door mevrouw Flens, maar die is op haar beurt ook weer uitgekotst als onconsumeerbare mislukte pannekoek) verlaten dat ze er kanker van gekregen heeft ( en een eetziekte/stoornis en een flubberbuik van al die ongewenste zwangerschappen en... nou ja, je snapt wat ik bedoel toch?)
Dan is dat een Marrokaanse kankerhoer.
En als ze dat zelf nog niet weet dan mag je haar dat echt wel laten weten, want je wil niet weten hoe erg het is om kanker te hebben of te krijgen en er te laat bij te zijn. Het te laat of niet zien/snappen dat je dat hebt. En niemand die je dat laat weten? Kijk, dat de kampers met een laag IQ dat in dat huis niet weten of snappen, daar kan ik nog wel begrip voor hebben. Maar Huub ziet dat. Die snapt dat. En die is eerlijk en oprecht en laat dat aan een Marrokaanse fruitellaverslaafde weten. Dat red band misschien wel niet goed voor de tandjes is en niet goed voor het zieltje. Ze wil immers inmiddels zelfs de red band uit de mond van Huub afpakken? Dus zegt Huub haar dat! Omdat ze erg veel weg heeft van mijn voorbeeld?
Dat is menslievend hoor. Je moet er zijn voor je medemens. In goede en in kwade tijden en Huub is dat. Dat zie jij toch ook wel in Eend?
Om nou iedereen die Marroko in zijn mond neemt af te branden is zooo makkelijk.
Straks durf ik niet eens te zeggen waar ik heen ga op vakantie. ( nee, niet de Costa del Snol)
Dus eend, wees als Huub. Geef gewoon jouw gedeeltelijke fout toe. Je hebt het vast niet zo bedoeld nu je de tijd had gehad om er eens rustig over na te denken.
goed punt inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef MarocLady het volgende:
bovendien snap ik niet waarom haar Marokkaanse kant zo interessant is, want ze heeft namelijk helemaal niks met Marokko....de Antiliaanse kant van Amanda wordt ook niet zo in de spotlights gezet, dussss
Goudenkooiheadliner is een talpa medewerker die de internet promotie doet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Het filmpje: http://goudenkooi.headlin(...)ia-in-de-slaapkamer/
De maker van het filmpje heeft er ook een slomo van ingevoegd. Huub's hele wang is meteen daarna knalrood.
Auto's zijn dingen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is dat marokkaanse in marokkaanse kankerhoer niet racistisch bedoeld.
als we het over een russische kutauto hebben (lada) is dat niet racistisch maar een verduidelijking van waar die auto vandaan komt.
een turk is een turk, een marocaanse kuthoer is gewoon iemand uit marokko met apparte gewoontes.
als iemand dit racisme vindt zegt dat meer over jou dan over mij.
stelletje FOK!-hoeren dat jullie zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
Guttegut, dus zelfs marokkanse dames volgen dezelfde onzinredenering als hun broertjes die sissen naar zo ongeveer blanke vrouwen die volgens hun hoeren zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef MarocLady het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, zij loopt in haar slipje rond voor heel nl en tussen seiko's in een freakshow en dus wist zij vantevoren hoe die mensen met elkaar omgaan en wat haar te wachten stond. Hoe debielerig kun je dan nog zijn om daar nog aan mee te doen. Tenzij ze 't zelf lekker vind om zo behandeld te worden, als een vorm van zelfkastijding ofzo
d'r zal wel een heel psychologische theorie achter zitten ofzo
misschien ben je geen racist, maar in ieder geval wel gefrustreerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Guttegut, dus zelfs marokkanse dames volgen dezelfde onzinredenering als hun broertjes die sissen naar zo ongeveer blanke vrouwen die volgens hun hoeren zijn.
Wat een nonsens, elke vrouw zonder boerka is een hoer die je mag betasten ofzo?
Wat een domme praat.
....... zegt degene die iemand voor pedofiel uitmaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
misschien ben je geen racist, maar in ieder geval wel gefrustreerd![]()
en ik weet niet wat erger is
Loopt ze rond tussen Seiko's damn dat lijkt me wel gaaf en dan vooral die chronograph watches zijn mooiquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef MarocLady het volgende:
Snap je echt het verschil niet? Nee hè?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Lieve het volgende:
Hollandse stroopwafel
Arnhemse meisjes
Deventer koeken
vietnamese loempiabakker
Russische schrijver
Amerikaanse marinier
Duitse voetballer
Berlijnse muur bouwer
Griekse schone (soort Lieke type)
Weense apfelstrudel
Haagsche Courant
Belgische patatbakker
Wat een ongelofelijke onzin is dit Wat nou Racistische stroopwafels?
Wie hier serieus op in gaat is toch echt los van de bovenkamer.
Tuttut, guttegut, wil je een emmertje?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
misschien ben je geen racist, maar in ieder geval wel gefrustreerd![]()
en ik weet niet wat erger is
huub is ook een pedoo!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
....... zegt degene die iemand voor pedofiel uitmaakt.![]()
Okay, jij bent stapelgek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:31 schreef MarocLady het volgende:
[..]
huub is ook een pedoo!!
hij zegt toch niet voor niks dat ie 't met cheyene van 9 jaar wilt doen?????
en degenen die dit proberen goed te praten of iets in die richting, zijn gewoon net zo ziek als die pedo
punt is dat die pedo dat helemaal niet duidelijk moet gaan maken! niemand heeft hem om verduidelijking gevraagdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef toxikon het volgende:
volgens mij is dat marokkaanse in marokkaanse kankerhoer niet racistisch bedoeld.
als we het over een russische kutauto hebben (lada) is dat niet racistisch maar een verduidelijking van waar die auto vandaan komt.een turk is een turk, een marocaanse kuthoer is gewoon iemand uit marokko met apparte gewoontes.
als iemand dit racisme vindt zegt dat meer over jou dan over mij.
stelletje FOK!-hoeren dat jullie zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet joh. MarocLady is lekker op dreef en schept weer wat leven in de brouwerij.quote:
hij kan gewoon niet geloven dat zijn grote held een enge pedo blijkt te zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Helemaal niet. MarocLady is lekker op dreef en schept weer wat leven in de brouwerij.
Amanda is ook nogal antilliaans he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef MarocLady het volgende:
[..]
punt is dat die pedo dat helemaal niet duidelijk moet gaan maken! niemand heeft hem om verduidelijking gevraagd
amanda heeft ie bovendien ook nooit antilaanse blabla genoemd, denkt ie soms dat ie nadia daarmee gaat raken ofzo, zij heeft toch al eerder gezegd dat ze helemaal niks met haar marokkaanse gedeelte heeft...heel raar allemaal
ik geloof dat het gewoon een onderdeel van het script is, en dat 't zo gespeeld moest worden
Heb jij dat stukje gezien over Cheyenne?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef MarocLady het volgende:
[..]
hij kan gewoon niet geloven dat zijn grote held een enge pedo blijkt te zijn
tis de ontkenningsfase![]()
Jaaa!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij dat stukje gezien over Cheyenne?
Dus als iemand zegt dat hij het met een kind wil doen is hij automatisch een echte pedofiel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Jaaa!!!!
check die filmtopic maar of zoek op youtobe, je vind het zo
ik verzin heus niet zomaar wat he![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Jaaa!!!!
Zus van Alberto die de park checkt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef MarocLady het volgende:
[..]
Jaaa!!!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:57 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Zus van Alberto die de park checkt?
zie! tis de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeuh, jij intepreteert er gewoon maar een eind op los
![]()
Ik eet graag 8-jarige jongetjes als ontbijt!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef MarocLady het volgende:
[..]
zie! tis de ontkenningsfase![]()
en Ian, het lijkt me logisch dat ie ook een pedo is als ie daarover al fantaseert, zoiets hoort niet eens in je op te komen want dat is gewoon ziek!
In feite kan dit topic wel dicht ofzo. Nadia heeft gewoon een boete gehad (misschien wel mede dankzij de topics over de klap op verschillende fora) en de klap is dus niet meer verzwegen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef Gert het volgende:
Hier gaan we weer on topic.
Klopt. Ik laat 'm nog maar eventjes open, vanwege de "spin off", die op zich wel interessant en serieus was. En anders zakt het topic snel genoeg af.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In feite kan dit topic wel dicht ofzo. Nadia heeft gewoon een boete gehad (misschien wel mede dankzij de topics over de klap op verschillende fora) en de klap is dus niet meer verzwegen.
Gedeeltelijk wel, net zoals Nadia ook 'gedeeltelijk' Marokkaans isquote:
Nadia half, Amanda een kwart, en niemand maar dan ook niemand heeft Amanda ooit antilliaans genoemd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, net zoals Nadia ook 'gedeeltelijk' Marokkaans is![]()
Hoe weet je dan van dat kwartquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia half, Amanda een kwart, en niemand maar dan ook niemand heeft Amanda ooit antilliaans genoemd.
Ik heb ook wel eens vernomen dat huub een deel joods is... daar sta je dan met huub in je ava als anti-semiet... HYPOCRIETquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Dat zie je aan die dikke kont van der.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Mama uit Australie, papa half portugees, half antilliaans.![]()
Jij zei dat nog nooit iemand het over haar afkomst had.....quote:
Lezen rare eend.... ik zei dat niemand Amanda ooit Antilliaans zou noemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zei dat nog nooit iemand het over haar afkomst had.....
Nogmaals hoe weet jij dat dan?![]()
Je doet het niet zelf nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Lezen rare eend.... ik zei dat niemand Amanda ooit Antilliaans zou noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |