abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51349913
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:39 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mensen zoals jou uitleggen dat als ik jullie daadwerkelijk nodig heb, ik wel een prullenbak omschop..

Maar ik zal je bij deze daadwerkelijk nog uitleg geven ook (mijn god, waarom doe ik me die moeite )

Ts, doet niks anders dan zijn collega bashen, om vervolgens zichzelf op te hemelen (incl. spelfouten). Gezien zijn vorige topics haak ik op dat punt maar af, pure waste of time..
Die Ts zal me worst wezen, opleiding wil weinig zeggen over de capaciteiten van een persoon maar goed da's mijn mening.
  woensdag 11 juli 2007 @ 04:45:21 #102
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_51349919
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:43 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die Ts zal me worst wezen, opleiding wil weinig zeggen over de capaciteiten van een persoon maar goed da's mijn mening.
Dat ben ik absoluut met je eens, maar ik zie niet in hoeverre dat een inhoudelijke reactie op mijn post is..

Zal wel aan het tijdstip liggen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_51349935
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:45 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dat ben ik absoluut met je eens, maar ik zie niet in hoeverre dat een inhoudelijke reactie op mijn post is..

Zal wel aan het tijdstip liggen.
Ok dan leg ik je even uit dat je een nogal laagdunkende houding hebt ten opzichte van je medemens voor zover dat dan wel inhoudelijk is.
  woensdag 11 juli 2007 @ 04:53:11 #104
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_51349942
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:50 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ok dan leg ik je even uit dat je een nogal laagdunkende houding hebt ten opzichte van je medemens voor zover dat dan wel inhoudelijk is.
Heb IK een laagdunkende houding t.o.v. mijn medemens?

Thanks for the laugh...

Kerel, lees je eens in in de topicgeschiedenis van ts
pi_51349962
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:53 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Heb IK een laagdunkende houding t.o.v. mijn medemens?

Thanks for the laugh...

Kerel, lees je eens in in de topicgeschiedenis van ts
De geschiedenis van TS doet niet terzake, daar begin ik echt niet aan.

Ieder mens heeft zo zijn gebrek.
  woensdag 11 juli 2007 @ 05:01:59 #106
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_51349966
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:59 schreef sig000 het volgende:

[..]

De geschiedenis van TS doet niet terzake, daar begin ik echt niet aan.

Ieder mens heeft zo zijn gebrek.
Jij bent echt vermoeiend....
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:10:10 #107
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_51350438
Jammer dat er zo over het MBO word gedacht.
Ik werk zelf in de zorg en heb ook MBO gedaan, om in de zorg te werken kan je echter niet retarded zijn, dat is meer als kontjes wassen.
Laat ieder in zijn waarde i.p.v constant dat bashen van opleidingen.
Een wo'er is misschien theoretisch meer onderlegd maar is echt niet meer dan een lageropgeleide.
Wanneer leert men nu eens dat we elkaar hard nodig hebben.
pi_51350776
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef dieselnoi het volgende:
MBOers ze zijn gewoon te dom om dat te begrijpen
Oh ja HBOers die meer dan mij verdienen terwijl ik beter werk aflever en een hoger niveau heb
Ik ben het helemaal met je eens, maar die laatste allinea klinkt wel zo oerdom
pi_51350791
quote:

En als hij gewoon naar mij kijk. Binnen een dag had ik alles onder de knie en kon ik al gewoon facturen met dodelijke efficientie, precisie en snelheid in boeken.
Alsof dat zo moeilijk is
pi_51350961
quote:
MBO'ers die denken dat hun opleiding heel wat is

Dat is zo vreselijk irritant. Ik werk dus met een collega en hij doet een mbo opleiding boekhouding ofzo doet. Ik weet niet eens hoe zijn opleiding heet en ik wil het ook niet weten. Maar goed hij doet dus de hele tijd stoer en hij denkt dat hij het echt helemaal gaat maken met deze opleiding. Hij vind zichzelf ook beter dan een wo'er die gewoon in een totale andere richting studeerd.

Soms komt hij dan ook met administratieve termen die ik in de 3e klas economie op het vwo heb geleerd. Echt vervelend is dat. Ik kan hem maar ook niet overtuigen dat het gewoon om het denkniveau gaat en niet wat voor boekhoud termen je op het mbo geleerd heb, want uiteindelijk zal je toch alleen maar ingehuurd worden om dom weg gegevens in te voeren. En als je 50ig bent lig je eruit en kom je niet meer aan de boek. Hij zegt dan ook altijd tegen mij weet je wel hoe je dan een bedrag moet overschrijven. Zeg ik ja je moet rekening nummer etc hebben en dan zegt hij fout je moet altijd om handtekening en bewijs vragen. Anders wordt je opgelicht. Ik probeer ook gewoon de hele tijd uit te leggen dat dat soort dingen door ervaring, training on the job wel komt. Vooral als je iemand hebt met een hoger denkniveau. Die snapt alles wat sneller. Maarja hij wilt gewoon niet luisteren. Ik kwam zelfs met een voorbeeld dat zijn afdelingshoofs helemaal geen economie of boekhoudkunde heeft gestudeerd maar rechten.

En als hij gewoon naar mij kijk. Binnen een dag had ik alles onder de knie en kon ik al gewoon facturen met dodelijke efficientie, precisie en snelheid in boeken. En door mijn algemene kennis heb ik gewoon beter inzicht in het systeem. Ik kan daardoor makkelijker problemen aanpakken en oplossen. Ook het abstracte en analytische denkvermogen dat ik tijdens mijn studie heb ontwikkeld helpt enorm

Oh ja HBOers die meer dan mij verdienen terwijl ik beter werk aflever en een hoger niveau heb
TS
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:12:21 #111
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_51351213
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef teamlead het volgende:

[..]

Mooi

TS: welke studies doe je nu eigenlijk? Nederlands niet... boekhouden niet... wat dan wel?
viel mij ookal op
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:16:19 #112
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51351310
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef McKillem het volgende:

Even tussen neus en lippen door, je alinea's kloppen amper, je zinsopbouw is ook al niet alles en je spelling begin ik niet over.
Dat dus.
pi_51351449
Chekt post geschiedennis.
Je hebt het ook wel heel erg zwaar hoor.
Ik zwaai naar dieren.
pi_51351519
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:23 schreef Geerd het volgende:
Chekt post geschiedennis.
Je hebt het ook wel heel erg zwaar hoor.
En dan vervolgens op mbo'ers bashen, dat bewijst maar weer hoe triest je eigenlijk bent
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_51351750
quote:
MBO'ers die denken dat hun opleiding heel wat is

Dat is zo vreselijk irritant. Ik werk dus met een collega en hij doet een mbo opleiding boekhouding ofzo doet. Ik weet niet eens hoe zijn opleiding heet en ik wil het ook niet weten. Maar goed hij doet dus de hele tijd stoer en hij denkt dat hij het echt helemaal gaat maken met deze opleiding. Hij vind zichzelf ook beter dan een wo'er die gewoon in een totale andere richting studeerd.

Soms komt hij dan ook met administratieve termen die ik in de 3e klas economie op het vwo heb geleerd. Echt vervelend is dat. Ik kan hem maar ook niet overtuigen dat het gewoon om het denkniveau gaat en niet wat voor boekhoud termen je op het mbo geleerd heb, want uiteindelijk zal je toch alleen maar ingehuurd worden om dom weg gegevens in te voeren. En als je 50ig bent lig je eruit en kom je niet meer aan de boek. Hij zegt dan ook altijd tegen mij weet je wel hoe je dan een bedrag moet overschrijven. Zeg ik ja je moet rekening nummer etc hebben en dan zegt hij fout je moet altijd om handtekening en bewijs vragen. Anders wordt je opgelicht. Ik probeer ook gewoon de hele tijd uit te leggen dat dat soort dingen door ervaring, training on the job wel komt. Vooral als je iemand hebt met een hoger denkniveau. Die snapt alles wat sneller. Maarja hij wilt gewoon niet luisteren. Ik kwam zelfs met een voorbeeld dat zijn afdelingshoofs helemaal geen economie of boekhoudkunde heeft gestudeerd maar rechten.

En als hij gewoon naar mij kijk. Binnen een dag had ik alles onder de knie en kon ik al gewoon facturen met dodelijke efficientie, precisie en snelheid in boeken. En door mijn algemene kennis heb ik gewoon beter inzicht in het systeem. Ik kan daardoor makkelijker problemen aanpakken en oplossen. Ook het abstracte en analytische denkvermogen dat ik tijdens mijn studie heb ontwikkeld helpt enorm

pi_51352379
triest uberhaupt om opleidingen af te gaan lopen katten

voor MBO valt iets te zeggen, voor HBO ook en voor Universiteit ook

en elke lesvorm is anders en dus voor anderen geschikt

Ben begonnen op de universiteit, vond het maar wat saai al die droge shizzle en ga nu aan een HBO opleiding beginnen. En ik mag hopen dat als ik straks mijn opleiding af heb ik in een bedrijf waar ik kom te werken goedgeschoolde practische MBO-ers als collega's heb, en analyserende WO-ers en de combinatie van deze in de HBOers heb om het geheel goed te laten lopen..

dat gezeik altijd over mensen met 'simpele opleidingen' en een 'lager IQ'.. gebrek aan EQ is erger hoor! Als 'superieure professor in de papierenvliegtuigwetenschappen' heb je namelijk 9 van de 10 keer geen idee hoe je een lekkende kraan op moet lossen, je combi-ketel moet fixen en een stevige boekenkast in elkaar timmert en maar bellen die werklui met hun 'paupere' opleiding aan het MBO

als je het MBO zo achterlijk vindt, dan doe je alle klusjes in en om het huis maar lekker zelf voortaan, maak je geen gebruik meer van het OV (want ja.. bus/tramchauffeurs en machinisten hebben vaak ook een MBO opleiding) het vuilnis maar op je balkon laten staan, want ja.. vuilnismannen hebben al helemaal geen opleiding gehad "

laat die jongen blij zijn met wat hij kan en gaat bereiken op het MBO en download ergens een inlevingsvermogen.rar
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:05:56 #117
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_51352403
MBO'ers bashen, count me in.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_51352543
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:05 schreef B_BOY het volgende:
MBO'ers bashen, count me in.
Me too. Ongeciviliseerd tuig van de richel is het, uitvraten van deze maatschappij!
Die arrogante smoeltjes moeten hoognodig eens vergaan van het lachen, stelletje halfgaar-dom-klootjesvolk dat naar de campingzender SBS6 kijkt
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:12:20 #119
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_51352585
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef motorbloempje het volgende:

dat gezeik altijd over mensen met 'simpele opleidingen' en een 'lager IQ'.. gebrek aan EQ is erger hoor! Als 'superieure professor in de papierenvliegtuigwetenschappen' heb je namelijk 9 van de 10 keer geen idee hoe je een lekkende kraan op moet lossen, je combi-ketel moet fixen en een stevige boekenkast in elkaar timmert en maar bellen die werklui met hun 'paupere' opleiding aan het MBO
Ja, want een EQ bepaald hoe goed je dingen kan repareren enzo. .
pi_51352603
begrijpend lezen is dan wel weer iets waar het veel MBO-ers aan ontbreekt over het algemeen en dat is wel jammer
Ja doei.
pi_51352618
Hoe triest kan je wezen.
pi_51352672
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:13 schreef Sok41 het volgende:
Hoe triest kan je wezen zijn?
pas op... straks denken ze/komen ze erachter dat je een MBO-er bent, en dan hoor je er niet meer bij...
Ja doei.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:18:47 #123
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_51352745
er blijven natuurlijk ook HBO'ers die niet kunnen rekenen
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:20:11 #124
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_51352783
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pas op... straks denken ze/komen ze erachter dat je een MBO-er bent, en dan hoor je er niet meer bij...
Oja, en jou vind ik ook een stinkende generaliserende boomknuffelhippie. Eerst huilen van "maar niet alle MBO'ers zijn dom " en daarna roepen "ja, alle slimme mensen kunnen niks met hun handen!" .
pi_51352847
TS is intelligent
Volgens mij wil je gewoon sex met dieren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')