Heel simpel.quote:
Mentaal werk is ook zwaar werk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef henkway het volgende:
[..]
je kletst, ga maar eens echt werken
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef henkway het volgende:
[..]
je kletst, ga maar eens echt werken
De verschillende niveau's kunnen niet zonder elkaar, maar een WO'er kan makkelijk dingen op MBO niveau doen, andersom niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heel simpel.
Het is gewoon gelul wat je zegt, dat zou jezelf ook moeten zien.
"Dan leren ze zelf wel even hoe ze een kraan moeten fixen", lul toch op man.
De verschillende niveau's kunnen niet zonder elkaar, de verschillende beroepen ook niet.. Beetje triestig alleen dat mensen dat niet zien en graag neerbuigend tegen elkaar doen.
Dat is wat anders als "die leren zichzelf wel even die kraan te fixen".quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
De verschillende niveau's kunnen niet zonder elkaar, maar een WO'er kan makkelijk dingen op MBO niveau doen, andersom niet.
zwijg, dit is net een popcorntopicquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef teamlead het volgende:heerlijk wat een gejank om niks... Newsflash voor alle studentjes hier: als je afgestudeerd bent, in welke richting dan ook, van welke opleiding dan ook, en je gaat aan het werk ontdek je snel genoeg dat je eigenlijk gewoon nog geen flikker weet
En nu zuipen jullie! da's wat studenten horen te doen
quote:
so truequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef teamlead het volgende:heerlijk wat een gejank om niks... Newsflash voor alle studentjes hier: als je afgestudeerd bent, in welke richting dan ook, van welke opleiding dan ook, en je gaat aan het werk ontdek je snel genoeg dat je eigenlijk gewoon nog geen flikker weet
En nu zuipen jullie! da's wat studenten horen te doen
Mijn broertje heeft alleen ambachtschool ( bestaat nu niet meer) en cursussen installatietechniek, heeft nu een eigen bedrijf met tweeentwintig mensen, verdiend meer dan de ministerpresident.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
maar dat is natuurlijk ook weer per WO-er verschillend..houd daar wel rekening mee. Gelukkig zeg je er wel 'makkelijker' bij...
Nu ben ik een WO-er/HBO-er maar vraag me niet om een electriciteitsnet aan te leggen ofzo! De theorie kan ik misschien wel aan, maar ik ben zo onhandig als de tering![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:04 schreef teamlead het volgende:
en hoe de neuk is dit topic na zo'n OP nog een redelijk serieuze discussie geworden
heb meer respect voor mensen als jouw broertje die zich de tering werkte voor wat hij nu heeft, dan een afgestudeerde knakker die DENKT het allemaal gemaakt te hebben door alleen een diplomaatje te hebben en wat theoretische kennis heeft opgedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:11 schreef henkway het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft alleen ambachtschool ( bestaat nu niet meer) en cursussen installatietechniek, heeft nu een eigen bedrijf met tweeentwintig mensen, verdiend meer dan de ministerpresident.
Bij miijj op het werk lopen afgestudeerde jongens die bruto 2500 euro hebben en meer niet zuillen krijgen
Want mensen met HBO of WO werken nooit hard?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb meer respect voor mensen als jouw broertje die zich de tering werkte voor wat hij nu heeft, dan een afgestudeerde knakker die DENKT het allemaal gemaakt te hebben door alleen een diplomaatje te hebben en wat theoretische kennis heeft opgedaan![]()
ok, ik zal het iets specificeren/verduidelijken:quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want mensen met HBO of WO werken nooit hard?
Ik wou 't net zeggen.quote:
daarom ook mijn AH voorbeeld, en voor dat soort 'managers' heb ik geen respect neequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, ik zal het iets specificeren/verduidelijken:
ik bedoel hier mensen die HBO hebben gedaan, 1 dag op het werk verschijnen en denken dat ze alles weten (die zijn er genoeg), meer nog dan een MBO-er die daar al jaren werktsnappie?
Ja, dat is vervelend, maar geen argument. De meeste HBO'ers en WO'ers zijn gewoon normaal. Ik kan zo ook wel een verhaaltje ophangen over luie MBO'ers, maar dat doet niet ter zake. Hier straalt alleen maar afgunst en jaloezie vanaf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik bedoel hier mensen die HBO hebben gedaan, 1 dag op het werk verschijnen en denken dat ze alles weten (die zijn er genoeg), meer nog dan een MBO-er die daar al jaren werktsnappie?
waarom nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef TC03 het volgende:
Overigens wordt iemand met HBO echt geen supermarktmanager hoor.![]()
k heb meer respect voor de hardwerkende MBO'er, dan voor de lanterfanterende HBO'er die op zjin 40e al in de bijstand zit. Zo goed?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want mensen met HBO of WO werken nooit hard?
Ik heb meer respect voor de hardwerkende HBO'er of WO'er, dan voor de lanterfanterende MBO'er die op zjin 40e al in de bijstand zit. Zo goed?![]()
Overigens wordt iemand met HBO echt geen supermarktmanager hoor.![]()
De bekende "managers" die van kant noch wal wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |