Brian's grote liefdequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef OudFruit het volgende:
Wie is Tamara!!!!!!!! ?
Yyyyyyyyyyyepquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:27 schreef tipsch het volgende:
snelt dellie nou meteen naar binnen?
Jammer alleen dat ze hem financieel helemaal uitgekleed is en er toen met een rijkere kerel vandoor is gegaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef noucky het volgende:
Tjee een leuke vrouw, ik kan me vorostellen dat Brian haar niet vergeet.
Wel goed kijken, Tamara bedankte Lieke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Die sukkel verbergt zich.....
Tamara bedankt Huub heel hartelijk voor de uitnodiging.
Ze noemde het 'sickness' van Lieke en Huubquote:
Yep, stijlvol ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef yvonne het volgende:
Wat een mooie vrouw
Wat een verschil met Dellie
Dat komt er nog wel uit.. Beetje opkroppen is juist goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef Cungy het volgende:
Weer een hele mooie doofpot...iedereen is het gevecht al vergeten nu....
Dit komt allemaal wel goed in een gesprek.... 150CP voor Lieke en Huub down te drain...quote:
Ja want ook al maakt mannie zich niet druk, ze wil wel stoppen met de relatie als morgen het tamara gedoe niet over isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze noemde het 'sickness' van Lieke en Huub![]()
Het is nu al geslaagd dus.
Inderdaad. Mooie dame met klassequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef yvonne het volgende:
Wat een mooie vrouw
Wat een verschil met Dellie
quote:
Ik heb het over de FOKkers en de rest....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:32 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat komt er nog wel uit.. Beetje opkroppen is juist goedStraks een paar drankjes erbij..
Amanda kennende..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit komt allemaal wel goed in een gesprek.... 150CP voor Lieke en Huub down te drain...
[afbeelding]
Ik roep dat al vanaf het begin... Brian zal Huub en Lieke bedanken en sukkels zeggen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef farceman het volgende:
Let op dat plannetje gaat alleen maar ervoor zorgen dat Amanda en Brian weer naar elkaar toe gaan trekken , wedden
Het plannetje gaat back fire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |