Alleen als je flink doorzuipt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Jarno het volgende:
Voor een vakantie van een weekje is het net uit te houden, dat Drenthe.
Daar heb ik dus geen geld voor Tijn!!quote:
Zou een toffe usericon zijn. Ofzo.quote:
Kom je uit Tjetsjenië ofzo?quote:
Oh het ging om orginaliteitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een originaliteit zeg...
Owja vraagje waar kwam de oudste vrouw ter wereld vandaan....
Ach het ligt vlakbij...quote:
Alle vlaggen zijn al rood-wit-blauwquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:43 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Oh het ging om orginaliteit![]()
[afbeelding]
Enige Yugo-land met de Euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, wacht...
Slovenie had meegedaan met het Ek of niet..
Zei ze vannacht ook tegen mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En mijn wichie woont er dus das ook mooi![]()
Zit jij ook in polenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zei ze vannacht ook tegen mij.![]()
quote:Goed nieuws voor u als @Home internetabonnee. Onze internetsnelheden zijn weer verhoogd! En daarbij maakt het niet uit of u soms, regelmatig of intensief aan het internetten bent. Wist u trouwens dat Internet Intensief abonnees helemaal niets betalen voor een abonnement op telefonie van @Home?
Nu met 2 Mbit upload?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoei, eindelijk weer eens goed nieuws van @home.
[..]
Ik zit bij regelmatig: Download: 4000 kbit/squote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik zit bij regelmatig: Download: 4000 kbit/s
Upload: 1000 kbit/s
Echter kom ik niet verder dan 400~500 kbit Upload.
Max. is 1,5 Mbit. (intensief 15000)
Als ze dezelfde filename hebben, gaat het vanzelf.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand hoe ik subtitles toevoeg afspeel bij een avi in vlc? (.sub en .idx heb ik)
Classic bestaat niet meer zag ik gister.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:59 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook Chello Extreme maar haal niet hoger dan de snelheden van Chello Classic
quote:MacScoop claims that according to "trusted sources" Apple is planning on releasing "a notebook that is so small and light that it could redefine the standards of ultra-portable computing."
The upcoming Apple notebook is said to feature a 12" display, 0.6-0.7 inches thick, and weigh less than 3 pounds. MacScoop's sources are unclear if an optical drive will accompany this ultra-portable notebook, but do feel it is likely to come by year's end (2007).
For reference, Apple's current 15" MacBook Pro weighs 5.4lbs with a 1 inch thickness.
Rumors of a ultra-portable Apple laptop have been ongoing since late 2006. MacScoop reported in December 2006 about the upcoming 12" ultra-portable MacBook Pro with additional details provided by Appleinsider in February. There are some conflicting reports with one summary that believed the ultra-portable would carry a 13" LED display.
Mja dat doet er niet toe, ik haal gewoon niet hoger dan de snelheden die bij classic horen (hoorden)quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Skic. het volgende:
[..]
Classic bestaat niet meer zag ik gister.
Dat doet er wel toe. Je hebt dus geen Classic meer, maar gewoon een ander product met de bijbehorende snelheid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja dat doet er niet toe, ik haal gewoon niet hoger dan de snelheden die bij classic horen (hoorden)
De geruchten van een ultra portable blijven maar aanhouden. Net als toentertijd de geruchten van een iPhone. Ik geloof er dus wel inquote:
ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zijn hier technisch aangelegde mensen? Zo ja, is het een probleem om een 9.4 volt accu in een 12 volt oplader te doen?
Mijn natuurlijke habitat..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
Lekker met de MBP op de bank, de geneugtes van eeen laptop
hallelujah another soul wonquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef SureZal het volgende:
Ik heb sinds kort ook een MB en moet wel zeggen dat hoewel het mijn eerste mac is dat hij heel fijn werkt. (zelfs zó fijn dat mn windows pc alleen nog maar aan staat voor mn xbox media centre)
Eh ja. Nu dus in mijn vakantiehuisjequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
Lig/hangen jullie dan ook zo samen op een bank?
Ga je ook naar Dour ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Godverdomme ik ga een avond aan de Wiskey en jullie lullen meteen weer een topic vol!
Anyway ik ga het hele weekeinde aan de breakcore en andere electronische bagger dus ik spreek jullie over tien topics wel weer
Wij zijn luie schurftstudenten, Sjoe. Al vind ik persoonlijk dat ik het verdiend heb, gezien het feit dat ik na een lange avond werken vanmorgen om 7.30 uur uit bed geragd werd door een hoogwerker bij de buren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
Lig/hangen jullie dan ook zo samen op een bank?
verkeerde topic?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik was vergeten de modem te resetten.
Dat soort dingen vergeet je wel eens als je een Mac hebt.
Ik heb m'n linksys pas vervangen voor een Airport. Men, wat een baggerbereik had ik met dat (dure!) kreng zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |