Maar in het Nederlands klinkt het toch ook niet om 'donkere mensen' te zeggen dan klinkt 'negers' toch een stuk beter?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef McKillem het volgende:
Wat ik niet snap is dat negers gewoon my nigger tegen elkaar zeggen, maar als je als blanke, my nigger tegen zo 1 zegt krijg je een smeer voor je muil.
neger wordt vertaald als negro.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef bersenka het volgende:
[..]
Maar in het Nederlands klinkt het toch ook niet om 'donkere mensen' te zeggen dan klinkt 'negers' toch een stuk beter?
GMTA.quote:
Inderdaad, waar gaat het toch heen met deze wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:49 schreef Birra het volgende:
Net als dat je geen negerzoenen meer mag zeggen.
Kanker toch op.
Over 20 jaar hebben de nikkers de macht.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Inderdaad, waar gaat het toch heen met deze wereld.
Zoals ik net postte, nigga en nigger is iets anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:53 schreef Magereheinus het volgende:
ik vind t ook nogal hypocriet dat negers onderling elkaar wel nigger mogen noemen. Als ze het dan zo kwetsend vinden moeten ze elkaar ook niet zo noemen. Aan het woord Nigger kleeft natuurlijk wel een vrij treurige geschiedenis, dus logisch dat ze het liever niet horen, maar waarom dan wel van elkaar.
Negerzoen mag je gewoon zeggen. Buijs misbruikte dit gewoon als reclamestunt. Negers weer door blanken misbruikt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:49 schreef Birra het volgende:
Net als dat je geen negerzoenen meer mag zeggen.
Kanker toch op.
Owja. Nee. Neger vertaalt naar negro, wijsneus. Wil je soms zeggen dat afrikanen ook african americans zijn ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Nigger is zoooo not-done in amerika... volgens mij kan je daar voor worden neergeschoten
Zeg het maar eens in een getto
Owja en B_TRAVEN... neger vertaalt naar African-American
We hebben het hier over Amerika, aight?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
Owja. Nee. Neger vertaalt naar negro, wijsneus. Wil je soms zeggen dat afrikanen ook african americans zijn ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |