quote:
Same here...ik kan al op mijn vingers fluiten maar ik wil hetzelfde volume bereiken zonder mijn vingers te gebruikenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:05 schreef MeScott het volgende:
En als iemand dan ook nog even uit wil leggen hoe je gewoon fluit, zonder handen, graag
Op m'n vingers lukt wel, lucht inademend lukt ook nog, maar uitademend niet![]()
Tuit je lippen, alsof je iemand een héél zuinig kusje wilt geven, en blaas.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:05 schreef MeScott het volgende:
En als iemand dan ook nog even uit wil leggen hoe je gewoon fluit, zonder handen, graag
Op m'n vingers lukt wel, lucht inademend lukt ook nog, maar uitademend niet![]()
Dan komt er hetzelfde uit als wanneer ik gewoon blaas (niks dus). Ook als ik m'n lippen hetzelfde houd als wanneer ik inadem.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tuit je lippen, alsof je iemand een héél zuinig kusje wilt geven, en blaas.
Dat werkt dus mooi niet he ;quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef Overlast het volgende:
Oefenen is inderdaad het credo. Beetje lastig uit te leggen.
1 ding. Vouw het puntje van je tong dubbel en hou je tong ver naar voren in je mond, leg dan je vingers op je dubbelgeklapte puntje van je tong en blaas op je vingers. Succes.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Je lippen dicht op elkaar met een klein gat in het midden, alsof je een rietje in je mond heb.
Dan de tong omhoog tegen de boven voortanden/tandvlees en hard blazen.
En je fluit!![]()
*WARNING , mensen met piercings kunnen gaan 'lekken' of speeksel 'spuiten' *
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |