Hoe kan ik oefenen als ik de techniek erachter niet ken. Je moet toch iets doen met je vingers? Je tong? je lippen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef Overlast het volgende:
Oefenen is inderdaad het credo. Beetje lastig uit te leggen.
1 ding. Vouw het puntje van je tong dubbel en hou je tong ver naar voren in je mond. Succes.
Vouw het puntje van je tong dubbel en hou je tong ver naar voren in je mond, leg dan de puntjes van je vingers op je dubbelgeklapte puntje van je tong en blaas op je vingers. Je lippen omsluiten de vingers in je mond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hoe kan ik oefenen als ik de techniek erachter niet ken. Je moet toch iets doen met je vingers? Je tong? je lippen?
Lijkt me handig als je de aandacht moet hebben van iemand die verderop loopt ofzo. Nu moet ik gewoon als een debiel schreeuwenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef Overlast het volgende:
[..]
Edit: Ben benieuwd waar je het voor wil gebruiken. Laatste keer dat ik het gebruikt heb was maanden geleden om de aandacht van een automobilist te trekken die me bijna overreed, zodat ik mijn middelvinger naar hem kon opsteken :p
iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef erikkll het volgende:
ik word duizelig van al het blazen en het is nog steeds niet gelukt
Er komen allemaal spetters op t schermquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef erikkll het volgende:
ik word duizelig van al het blazen en het is nog steeds niet gelukt
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef Overlast het volgende:
[..]
Vouw het puntje van je tong dubbel en hou je tong ver naar voren in je mond, leg dan de puntjes van je vingers op je dubbelgeklapte puntje van je tong en blaas op je vingers. Je lippen omsluiten de vingers in je mond.
Nog vragen?
Edit: Ben benieuwd waar je het voor wil gebruiken. Laatste keer dat ik het gebruikt heb was maanden geleden om de aandacht van een automobilist te trekken die me bijna overreed, zodat ik mijn middelvinger naar hem kon opsteken :p
Dat geluid is toch vergelijkbaar? En kan je nog wat mee als je je handen vol hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik kan wel fluiten met alleen me tong maar niet met vingers.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:35 schreef BereNDD het volgende:
- Hand op tafel
- hoofd er vlak boven
- tuit je lippen
- Doe de stofzuiger Fluit op je vingers
same herequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:
Ik kom ook niet verder dan fffsssfssssssssisssssssf.
Je lippen dicht op elkaar met een klein gat in het midden, alsof je een rietje in je mond heb.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat geluid is toch vergelijkbaar? En kan je nog wat mee als je je handen vol hebt.
Dus uitleggen!
hoe moet je je tong dan houden? gewoon normaal plat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Je lippen dicht op elkaar met een klein gat in het midden, alsof je een rietje in je mond heb.
Dan de tong omhoog tegen de boven voortanden/tandvlees en hard blazen.
En je fluit!![]()
*WARNING , mensen met piercings kunnen gaan 'lekken' of speeksel 'spuiten' *
feliquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:25 schreef Crazykill het volgende:
Heeeey het is me net gelukt voor het eerst
weet je hoe moeilijk dat is?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Kan er niet een duidelijk paint met verschillende aanzichten gemaakt worden ofzo? Ik snap er geen zak van.![]()
Wat zou Jezus doen in deze situatie?quote:
Jezus zou "Sta op, en fluit!" zeggen, en die hele pauperpaint niet nodig hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:57 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Wat zou Jezus doen in deze situatie?
Nou dan.. painten zullen jullie!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |