Als je fatsoenlijk kan posten en een beetje motivatie hebt is het al snel de moeite waard.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef JochemteW het volgende:
Voor mij niet eens de moeite wáárd om uberhaupt te mailen met m'n 3 of 4 posts![]()
Je kan ze iig het leven zuur maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Mag je dan ook mensen wie negatief zijn over Mass effect weg bannen??
![]()
Idd. Bannen is makkelijk. Mensen het leven zuur maken is een kunstquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ze iig het leven zuur maken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef skippy22 het volgende:
Zo maar eens mailen
In dit geval dus niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk kan posten en een beetje motivatie hebt is het al snel de moeite waard.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je fatsoenlijk kan posten en een beetje motivatie hebt is het al snel de moeite waard.
Ja, ga jij eens mailenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Mag je dan ook mensen wie negatief zijn over Mass effect weg bannen??
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:15 schreef Ulreazj het volgende:
Moet je ook bepaald aantal posts hebben in dit forum ? Kom hier wel regelmatig, maar post niet zoveel.
Geregeld, regelmatig. Lijkt wel opelkaar héquote:en zit je naast achter je spelcomputer, ook geregeld in GAM
Akkoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
Geregeld, regelmatig. Lijkt wel opelkaar hé
De eer en fun.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is de vergoeding
Haha ok. Ga het toch proberen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:16 schreef ijsmeis het volgende:
Verwacht maar niet teveel fun en eer hoor.
GD wil ik idd nog eens als mod zien van GAMquote:
Tuurlijk! hoe minder je weet hoe meer geschikt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef Mauro het volgende:
Ik weet niks van games.
ben ik nu geschikt?
Ah, objectief! Helemaal goed!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef Mauro het volgende:
Ik weet niks van games.
ben ik nu geschikt?
En ik voor jouquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik stem voor Tomasso.
Ben je al aan het indrinken voor de zomerfeesten ofzoquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben je al aan het indrinken voor de zomerfeesten ofzo![]()
Geen idee hoe Kaap het heeft gedaan of wie Kaap isquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef twi het volgende:
Tomasso als mod van GAM wordt ongetwijfeld net zo'n succes als Kaap op VBL was.
Exactquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee hoe Kaap het heeft gedaan of wie Kaap is
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef twi het volgende:
[..]
Exact
Kaap was een Feyenoord-relnicht die ineens mod mocht worden en zodra hij dat was binnen no-time spoorloos verdween
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stel me wel beschikbaar. De kandidaten tot nu toe hebben gesolliciteerd zijn ronduit bagger
Past goed in de lijn van GAM mods toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stel me wel beschikbaar. De kandidaten tot nu toe hebben gesolliciteerd zijn ronduit bagger
Jij bent bagger!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeeh, een nintendard als GAM mod.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF ja, dan zou het forum echt als een kaartenhuis in elkaar stortenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:12 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Jeeh, een nintendard als GAM mod.
Ik ben de tel kwijt geraakt, maar de hoeveelste keer is dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef speknek het volgende:
[..]
WTF ja, dan zou het forum echt als een kaartenhuis in elkaar storten.
(alweer, dan)
Mooi, past prima bij die 2 die er al zittenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Roy ftw.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan zou je ook een slechte mod zijn geweest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:29 schreef Thormodo het volgende:
Grumbel, ik zie dit topic nu pas staan.
Omdat ik de afgelopen paar dagen niet zozeer op de stickies heb gelet zekerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zou je ook een slechte mod zijn geweest.
Juistquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:54 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Omdat ik de afgelopen paar dagen niet zozeer op de stickies heb gelet zeker.
Dan krijg je overal ellelange discussie'squote:
Kan er niet gewoon een apart subforum voor 'm komen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Kan Heintje de boel niet modden? heeft ie tenminste een geldig excuus om in elk games topic te kunnen posten.
KLB?quote:Op zondag 15 juli 2007 00:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan er niet gewoon een apart subforum voor 'm komen?
Frustquote:Op zondag 15 juli 2007 00:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kan er niet gewoon een apart subforum voor 'm komen?
Ik dacht dat JorienvdHerik het zou worden... En anders ik wel!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
En? Mogen we AQuila feliciteren?
Jij bent gevraagdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik dacht dat JorienvdHerik het zou worden... En anders ik wel!
Zou je denkenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent gevraagd. Maar je hebt blijkbaar nee gezegd.
Kijk en daar doe ik het voorquote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij mag het niet worden. Bah Bah Bah!!
Kijk dan is het een goeie mod!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij mag het niet worden. Bah Bah Bah!!
Yupquote:Op maandag 16 juli 2007 19:26 schreef Ulreazj het volgende:
Al bekend wie ?
Een van de drie is goed.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Chanty87? Gamedemon? AQuila?
Dus. Chanty is alleen maar irritant in GC topics, Gamedemon heeft nee gezegt. Dus we zitten met een redeleijk capabele 360 fanboy opgescheept. Klinkt gezellig aangezien we wel kunnen userbashenquote:
Pas op hoor, het leven van een mod kan ook zuur gemaakt worden door de users.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Niet als de mod geliefd is onder de users, kijk maar naar Bernie aka RaymanNLquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Pas op hoor, het leven van een mod kan ook zuur gemaakt worden door de users.
We houden ook van jou hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet als de mod geliefd is onder de users, kijk maar naar Bernie aka RaymanNL
Mijn stem heb je!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jammer.. In de tijd van Daggla en jij was GAM namelijk een stuk leuker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dank je, maar nee, mijn modtijd ligt laaaang achter me. Wat ik nu doe vind ik 100000 keer leuker![]()
Vroeger hingen de borsten nog nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jammer.. In de tijd van Daggla en jij was GAM namelijk een stuk leuker.
Dat ondanks het feit dat ik het altijd oneens wat met Daggla
Ook een stuk kleiner, die ouderwetse gezelligheid krijg je gewoon niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor heel FOK!. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook een stuk kleiner, die ouderwetse gezelligheid krijg je gewoon niet meer terug.
So truequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |