Kijk en daar doe ik het voorquote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij mag het niet worden. Bah Bah Bah!!
Kijk dan is het een goeie mod!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij mag het niet worden. Bah Bah Bah!!
Yupquote:Op maandag 16 juli 2007 19:26 schreef Ulreazj het volgende:
Al bekend wie ?
Een van de drie is goed.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
Chanty87? Gamedemon? AQuila?
Dus. Chanty is alleen maar irritant in GC topics, Gamedemon heeft nee gezegt. Dus we zitten met een redeleijk capabele 360 fanboy opgescheept. Klinkt gezellig aangezien we wel kunnen userbashenquote:
Pas op hoor, het leven van een mod kan ook zuur gemaakt worden door de users.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ze iig het leven zuur maken.
Niet als de mod geliefd is onder de users, kijk maar naar Bernie aka RaymanNLquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Pas op hoor, het leven van een mod kan ook zuur gemaakt worden door de users.
We houden ook van jou hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet als de mod geliefd is onder de users, kijk maar naar Bernie aka RaymanNL
Mijn stem heb je!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stel me wel beschikbaar. De kandidaten tot nu toe hebben gesolliciteerd zijn ronduit bagger
Jammer.. In de tijd van Daggla en jij was GAM namelijk een stuk leuker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, dank je, maar nee, mijn modtijd ligt laaaang achter me. Wat ik nu doe vind ik 100000 keer leuker![]()
Vroeger hingen de borsten nog nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jammer.. In de tijd van Daggla en jij was GAM namelijk een stuk leuker.
Dat ondanks het feit dat ik het altijd oneens wat met Daggla
Ook een stuk kleiner, die ouderwetse gezelligheid krijg je gewoon niet meer terug.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor heel FOK!. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook een stuk kleiner, die ouderwetse gezelligheid krijg je gewoon niet meer terug.
So truequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |