Nee door mijn sokken wat langer te dragen heb ik mijn voeten gehard. Zwemmers exceem? Schimmel? bah! dat is voor mietjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:21 schreef Nikonnijntje het volgende:
Hmmm, heerlijk 3 dagen met 1 paar sokken! En dan ook nog last hebben van 10 kalknagels, zwemmerseczeem...
(normaliter, tenzij ik echt een hele dag erop heb gelopen en als ik ze uittrek zeiknat zijn...dan stinken ze idd te erg de volgende dag)
Douchen....ik heb dagen dat ik 3 dagen geen zin heb...(heb ook geen bad of washand)
Ik zal het duidelijker verwoorden: Het beste gevoel voor je voeten wat er is.quote:
Ik denk trouwens dat de gemiddelde moslimextremist eerder zou terugdeinzen voor je gebrekkige taalgebruik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:07 schreef Ps2K het volgende:
Nee door mijn sokken wat langer te dragen heb ik mijn voeten gehard. Zwemmers exceem? Schimmel? bah! dat is voor mietjes.
Naja mijn imuunsysteem is dan ook wat beter getrained. Hell! Ik vreet zelfs dingen op die op de grond zijn gevallen.
Resultaat: nooit ziek en een imuunsysteem geur waarvan moslimextremisten nog zouden terugdeinsen
Idd, in die 10 seconden dat je 2 sokken hebt aangedaan kun je echt heel veel andere nuttige dingen doen en sokken zijn idd peperduur dus dat is zonde van je geld ja, etc...quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:04 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik nu m'n sokken van gisteren letterlijk onder m'n neus duw en héél goed ruik, dan ruikt het heel in de verte iets naar leren schoenen ofzo. Geen zweet- of kaaslucht. (En ja, mijn reukvermogen is prima.)
Dus waarom zouden ze gewassen moeten worden?.
Dingen die niet vies zijn, was je niet. Zonde van de tijd, moeite, geld, milieu, etc etc.
Ik ruik aan mijn kleren om te bepalen of ik ze nog aan kan. Zo heb ik twee stapels op de grond: vies, maar kan nog dragen en vies absoluut niet meer dragenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:12 schreef justshutup het volgende:
Uit gewoonte draag ik elke dag schone sokken, ik ruik namelijk niet aan mijn sokken nadat ik ze een dag gedragen heb om te ruiken of ze nog schoon zijn. Dat is misschien een mannen-iets?
Kleding, oké dat doen vrouwen ook nog wel in enige mate. Maar sokken? Je ruikt toch ook niet aan je ondergoed? TOCH?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik ruik aan mijn kleren om te bepalen of ik ze nog aan kan. Zo heb ik twee stapels op de grond: vies, maar kan nog dragen en vies absoluut niet meer dragen
(Ow en nog de kast met schoon)
Sokken doe ik op het oog en hoe ze zitten als ik ze aantrek. Same met ondergoed, je stapt onder de douche vandaan je trekt je ondergoed aan en als het niet goed zit pak je wat anders.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef justshutup het volgende:
[..]
Kleding, oké dat doen vrouwen ook nog wel in enige mate. Maar sokken? Je ruikt toch ook niet aan je ondergoed? TOCH?
Je snapt het niet. Het gaat erom dat het onzinnig is om schone sokken uit de kast te trekken en je "vieze" in de wasmand te doen terwijl de "vieze" helemaal niet vies zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:11 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Idd, in die 10 seconden dat je 2 sokken hebt aangedaan kun je echt heel veel andere nuttige dingen doen en sokken zijn idd peperduur dus dat is zonde van je geld ja, etc...
Ik mag toch hopen dat je wel elke dag een schone boxer aantrekt?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Lollifant het volgende:
Ja dat is vies.
Laten we het er maar op houden dat de één een wat strakker regime heeft wat betreft hygiene, dan de ander...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het gaat erom dat het onzinnig is om schone sokken uit de kast te trekken en je "vieze" in de wasmand te doen terwijl de "vieze" helemaal niet vies zijn.
Ik heb ook een lief hondje die bij me op bed mag slapen. Maarja dat zullen mensen ook wel weer walgelijk vinden. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef justshutup het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat de één een wat strakker regime heeft wat betreft hygiene, dan de ander...
Mijn katten slapen ook bij mij op bedquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb ook een lief hondje die bij me op bed mag slapen. Maarja dat zullen mensen ook wel weer walgelijk vinden. Lekker boeiend.
Dankuquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Mijn katten slapen ook bij mij op bed![]()
Overigens heeft justshutup de boel goed samengevat
En waarom kunnen bh's wél 2 of 3 dagen, maar sokken niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef saaw het volgende:
bh's kunnen prima 2 of 3 dagen maar ik doe echt maar 1 dag met een hipster, en dan ga ik niet eerst kijken en twijfelen of ik m niet nog een dagje aankan
Yep je pakt je sokken en je ziet meteen of je ze nog aan kan of niet. Niks smerigs aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En waarom kunnen bh's wél 2 of 3 dagen, maar sokken niet?
Staat ergens in steen gebeiteld dat sokken maar één dag mogen? Nee. Als uit ervaring blijkt dat ze na 1 dag nog niet vies zijn (criterium: stinken of vlekken), dan hoeven ze dus niet in de was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |