Oh! Ik heb toch wat mensen gekend die hele zware medicijnen kregen voor hun oorontsteking, maar wellicht waren dat enorme huilie's ofzo. Want Poit is stoer, he Poit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen sterke medicijnen hoor. Gewoon wat antibiotica, 2 neusspray's en oordruppels
Bierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar hadden we het eigenlijk over?
Weet je het zeker? Ze is anders best gewillig hoorquote:
Nou ja zeg! Wie weet wel een hartstikke leuke en lieve meid! Dat Poit haar niet wil, hoeft niet te betekenen dat ze meteen een afdankertje voor iedere jongen is! Poit heeft gewoon geen smaak!quote:
Vertel het ze meid!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wie weet wel een hartstikke leuke en lieve meid! Dat Poit haar niet wil, hoeft niet te betekenen dat ze meteen een afdankertje voor iedere jongen is! Poit heeft gewoon geen smaak!
Oh, en mij niet!! Nou, mooi is dat zeg..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Tain gelukkig maken met een vriendinnetje dat hem wel verdient!
ZEAU!
![]()
schattigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ZEAU!
![]()
Tja, jij hebt gewoon geen smaak want je laat een meisje lopen dat jou wel ziet zitten! Denk ik...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, en mij niet!! Nou, mooi is dat zeg..
Pff, weet ik ook weer wat ik aan jou heb
En ik danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ZEAU!
![]()
Ik kan gewoon een datingbureau gaan opstarten hier bij GAM! Niks niet solliciteren voor een baan in de hulpverlening, gewoon een innovatief datingbureau gaan opzetten voor gamers.quote:
Jij gaat toch 2 weken weg, ongetwijfeld achter de wijven aanquote:
Ik grap je ook maar. Iedereen behoort kritisch te kijken naar een mogelijke partner als je dan ook echt gaat voor een relatie die wat langer mag duren dan drie maanden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Poit het volgende:
Jaa, ik gun het Tain ook meer dan mezelf hoor. Krijg aandacht genoeg (al is dat niet helemaal hetzelfde maar toch)
Maar wanneer mag een jonge man niet kritisch zijn trouwens?
Oeh, ik help welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een datingbureau gaan opstarten hier bij GAM! Niks niet solliciteren voor een baan in de hulpverlening, gewoon een innovatief datingbureau gaan opzetten voor gamers.
Haha, een soort zoentikkertje in een FPS. Groot lan organiseren, freeze tag mod bij Quake 3 en de zoentik regels toepassen, geweldig. Ik organiseer wel meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon een datingbureau gaan opstarten hier bij GAM! Niks niet solliciteren voor een baan in de hulpverlening, gewoon een innovatief datingbureau gaan opzetten voor gamers.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, een soort zoentikkertje in een FPS. Groot lan organiseren, freeze tag mod bij Quake 3 en de zoentik regels toepassen, geweldig. Ik organiseer wel mee
Daar gaat heel m'n goede voornemen over. Kwaliteit boven kwantiteit is m'n motte sinds 01-01-07quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik grap je ook maar. Iedereen behoort kritisch te kijken naar een mogelijke partner als je dan ook echt gaat voor een relatie die wat langer mag duren dan drie maanden.
Nou ik zit twee weken tussen de hulpverleners, das geen doen. En verder zie ik alleen maar cliënten met een handicap wat moreel gezien niet helemaal juist is om achteraan te gaan. Al is het wel zo dat de meeste maar al te graag mee willen naar NL.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij gaat toch 2 weken weg, ongetwijfeld achter de wijven aan
[evil mode]quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nou ik zit twee weken tussen de hulpverleners, das geen doen. En verder zie ik alleen maar cliënten met een handicap wat moreel gezien niet helemaal juist is om achteraan te gaan. Al is het wel zo dat de meeste maar al te graag mee willen naar NL.
Mooi voornemen hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Daar gaat heel m'n goede voornemen over. Kwaliteit boven kwantiteit is m'n motte sinds 01-01-07![]()
Nee ik ga mijn huis niet aanpassen voor mensen met een handicapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:02 schreef Poit het volgende:
[..]
[evil mode]
Ik zie een drempelverlaging in het verschiet en een nieuwe medelander over 2 weken
[/evil mode]
Ik ben stiekem ook best trots op mezelf, hou me er ook erg goed aan!!quote:
Haha, dan kan je drempelverlaging ook nog letterlijk nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nee ik ga mijn huis niet aanpassen voor mensen met een handicap![]()
![]()
Ik had heul geen goed voornemen dit jaar volgens mij. Alleen dat ik wilde gaan slagen en dat is gelukt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook best trots op mezelf, hou me er ook erg goed aan!!
Sluit maar aan. U heeft nog drie wachtenden voor u.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:07 schreef peristilius het volgende:
* peristilius zoekt ook nog een vrouw.
Het vinden van een vrouw is niet zo moeilijk, maar eentje die beetje normaal is... dat is de uitdaging.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:07 schreef peristilius het volgende:
* peristilius zoekt ook nog een vrouw.
Gouda, nee dank je, kut trein verbindingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Wie weet wel een hartstikke leuke en lieve meid! Dat Poit haar niet wil, hoeft niet te betekenen dat ze meteen een afdankertje voor iedere jongen is! Poit heeft gewoon geen smaak!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ZEAU!
![]()
Normaal is ook maar zo normaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het vinden van een vrouw is niet zo moeilijk, maar eentje die beetje normaal is... dat is de uitdaging.
Verwijs alle atletisch gebouwde vrouwen met een passie voor muziek, film en natuur maar door naar mij. Die anderen zijn toch op zoek naar breezersletten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sluit maar aan. U heeft nog drie wachtenden voor u.
Ah, fijn dat jij wat specificiteit met je mee brengt. Daar kan ik tenminste wat mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verwijs alle atletisch gebouwde vrouwen met een passie voor muziek, film en natuur maar door naar mij. Die anderen zijn toch op zoek naar breezersletten.
Komt in orde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef peristilius het volgende:
Oh, en geef Tain ook maar een lief meisje.
Jij hebt Pkwartsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef peristilius het volgende:
Oh, en geef Tain ook maar een lief meisje.
Ik trek vrouwen met ADHD, autisme, borderline en zelfs depressiviteit aan. Serieus, het is gewoon alsof vrouwen met iets het ruiken en erop af gaan.quote:
Hij zou zo vreemd gaan.quote:
Oooh, we mogen eisen stellen/voorkeuren aangeven?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Verwijs alle atletisch gebouwde vrouwen met een passie voor muziek, film en natuur maar door naar mij. Die anderen zijn toch op zoek naar breezersletten.
Die heeft mij gedumpt voor photoshop en the sopranos.quote:
www.russianbridesonline.comquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef Poit het volgende:
Laniboefje! Waar ben jij trouwens van plan onze vrouwen vandaan te halen??
(ohja, heb ook een voorkeur voor een iets oudere dame)
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Grote ogen doen het ook goed,
Toevallig ooit fitness instructeur geweest?quote:
Ik ben ninjaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Toevallig ooit fitness instructeur geweest?
Over een pokke eind reizen gesprokenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef Tain het volgende:
Mooie vrouwen in de trein trouwens en Groningen is een erg leuke stad
Groningen is idd leuk, alleen ook erg ver weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef Tain het volgende:
Mooie vrouwen in de trein trouwens en Groningen is een erg leuke stad
Haha, geweldige foto!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Laniboekje het volgende:
Mahaha, wie durft deze druif van mijn lieve Mizuki af te pakken?
[afbeelding]
![]()
Weet je het zeker? Over het algemeen heeft mijn stoere rattebeest het niet zo op mannen. En ik heb bewijs. *hap, hap, hap!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, geweldige foto!
Maaruuh, geen probleem hoor. Kom maar hier met dat stoere rattebeest
Laat ik gewoon m'n vrouwelijke kant zien, mocht dat niet lukken bijt ik gewoon terugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Over het algemeen heeft mijn stoere rattebeest het niet zo op mannen. En ik heb bewijs. *hap, hap, hap!
![]()
Clash of the titans!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Laat ik gewoon m'n vrouwelijke kant zien, mocht dat niet lukken bijt ik gewoon terug
ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:32 schreef Laniboekje het volgende:
Mahaha, wie durft deze druif van mijn lieve Mizuki af te pakken?
[afbeelding]
![]()
Ook zonder hamer doe ik hetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef Laniboekje het volgende:
Nou nou, de GAM-mannen durven nog al wat.
quote:
Heb je Chan d'r bierhelm gebruikt nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:47 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik heb me roeitraining weer gehad voor vandaagNu mooi uitrusten
![]()
Hij doet het nu gewoon met een arm. Er zou ook een roeigame moeten uitkomen voor de Wii. :yquote:
Zoek je troost?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:52 schreef Laniboekje het volgende:![]()
Ik zal nog eens foto's met jullie delen!
Daarvan moet je wel een foto hierzo posten.quote:
NEEN!quote:
Eindelijk gerechtigheid!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef peristilius het volgende:
Ik durf het niet hoor Lani, dat is duidelijk een ninja rat, ik weet wel beter.
Ben ik een keer liev tegen je.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
NEEN!
![]()
[..]
Eindelijk gerechtigheid!
![]()
Lieve Poit, is het ooit anders geweest?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:58 schreef Poit het volgende:
Lani, als het aan mij ligt dan worden de drie meest besproken dingen in de Gam SC, Bier, Tieten en Lani d'r ratjes. Post maar een end weg
Wie, wat, waar en wanneer? Ik heb het niet meegekregen dat je lief tegen me deed hoor.quote:
Kansloze/kansarme gamertsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:00 schreef peristilius het volgende:
Leuk ook hoe iedereen hier alles zegt om de vrouwen tevreden te houden.
Ik ben heul niet tevreden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:00 schreef peristilius het volgende:
Leuk ook hoe iedereen hier alles zegt om de vrouwen tevreden te houden.
Niet iedereen is een ninja natuurlijk.quote:
Die aanleg moet ook aangeboren zijnquote:
ahhhh ziellie....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef Poit het volgende:
Zin in het weekend.. En het is nog geeneens gehaktdag
Was ik ook nog bijna naar toe gegaan, maar na rock werchter en met Sziget in het verschiet vind ik het toch wat veel worden. Veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:03 schreef peristilius het volgende:
Morgen op weg naar Belgie, donderdag t/m zondag Dour Festival.
Ja hequote:
Thanks, gaat zeker lukken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Was ik ook nog bijna naar toe gegaan, maar na rock werchter en met Sziget in het verschiet vind ik het toch wat veel worden. Veel plezier alvast!
Als de sharkdog van huis is dansen de Tainen!quote:
Je hebt het orrigineel gevonden van een meid die 10 jaar geleden er leuk uitzagquote:
Duiken kun je beter in een (zwem)bad doen. Niet onder de doushe.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:35 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes. Zo maar eens onder de douche duiken en gaan treinen richting de GGZ om wat papieren in te vullen voor het vakantiewerk dat ik in Augustus ga doen.
Verder niet echt plannen vandaag. Wat gaan jullie allemaal doen op deze (vooralsnog) droge woensdag?
Hoi Poitquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Poit het volgende:
ijsmeis!!Tijdje niet meer gezien.
Hoorde trouwens dat het van het weekend geweldig weer schijnt te worden. Iemand leuke plannen met dit weer?
Jawel hoor, alleen poste ze onder de naam Bambitch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Poit het volgende:
ijsmeis!!Tijdje niet meer gezien.
Hoorde trouwens dat het van het weekend geweldig weer schijnt te worden. Iemand leuke plannen met dit weer?
Dat zou mij inderdaad ook geen goed plan lijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:27 schreef Poit het volgende:
Oeh, dat klinkt vervelend.
Zaterdag is er een slotfeestje bij ons in Gouda van een toko die een zomerstop heeft. Altijd veel te druk en warm maar wel erg gezellig. Ook bij mij trouwens de kans dat ik daar door gezondheidsproblemen niet heen ga, tenminste, met pijn in de oor in pokke herrie staan lijkt me geen goed plan.
Beterschap in elk geval!!
Oooh, vandaar dat ik gelijk een zwak voor Bambitch hadquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen poste ze onder de naam Bambitch.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, vandaar dat ik gelijk een zwak voor Bambitch had![]()
Thanks beeb.quote:
Logitech MX Revolutionquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Poit het volgende:
Wat voor muis heb je trouwens gekocht Tain?
Erg rustig hier vandaag.. verveel me een beetje.
Neequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef Poit het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Te enthousiast met de butterfly oefening bezig geweest op de sportschool?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef Tain het volgende:
En ik krijg al de hele dag commentaar op mijn t-shirt, zal wel even een paint maken
Ja, dat moet je ook niet doen he, ademen. Echt niet goed voor je, maar goed dat het pijn doetquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
Nee![]()
.
Ze denken dat het komt doordat ik zoveel heb gehoest (weekje terug had ik de griep).
Het zit ook echt binnen in me, dicht bij mijn long. Dus steeds als ik adem, lach of hoest voelt het weer alsof ik aan een mes wordt geregen
. Ik eet de hele dag door asperines (mag er zes op een dag).
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef Tain het volgende:
En ik krijg al de hele dag commentaar op mijn t-shirt, zal wel even een paint maken
Haha, geweldig!!! Mooie paint ook trouwensquote:
Trutquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef Poit het volgende:
Ja, dat moet je ook niet doen he, ademen. Echt niet goed voor je, maar goed dat het pijn doet
quote:
Hmmm asperinequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee![]()
.
Ze denken dat het komt doordat ik zoveel heb gehoest (weekje terug had ik de griep).
Het zit ook echt binnen in me, dicht bij mijn long. Dus steeds als ik adem, lach of hoest voelt het weer alsof ik aan een mes wordt geregen
. Ik eet de hele dag door asperines (mag er zes op een dag).
Geen idee!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmmm asperineMaareh waarom krijg je geen Ibuprofen? Dat is ook ontstekingsremmend namelijk
Ze moet mij entertainen jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:02 schreef Poit het volgende:
Nu mag je mij gaan entertainen aangezien ik geen schijt zin meer heb vandaag.
Het was al 17:02 toen je dit posttequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Poit het volgende:
Bijna vijf uur... Tijd voor een dansje
: D-|--<
: D---<
: D-/--<
Mooi dan wordt het dan eindelijk tijd om een Wii te gaan halenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef Poit het volgende:
Persconferentie van Nintendo zitten kijken..
Resident Evil
Metroid
Mario Kart
Mario Galaxy
Wii FitDie kan ik écht goed gebruiken
![]()
Wii heb ik al.. PS3 hoor besluit ik misschien vanavond als aangekondigd wordt wanneer hij goedkoper wordt en wanneer MGS4 uit komt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Mooi dan wordt het dan eindelijk tijd om een Wii te gaan halenEn misschien ook wel een PS3 dit jaar
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef Poit het volgende:
Persconferentie van Nintendo zitten kijken..
Resident Evil![]()
Metroid![]()
Mario Kart![]()
Mario Galaxy![]()
Wii FitDie kan ik écht goed gebruiken
ik weet het niet hoor...
![]()
Ik wil Killzone PS3 wel spelen eigenlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Wii heb ik al.. PS3 hoor besluit ik misschien vanavond als aangekondigd wordt wanneer hij goedkoper wordt en wanneer MGS4 uit komt.
Geen Wii halen dusquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Laniboekje het volgende:
Om eerlijk te zeggen vond ik de persconferentie van Nintendo echt kut hoor. Waar was het nieuws? Alleen maar cijfertjes, irritante reclamespotjes en vage Wii-ware. Nee, ik vond het niks.
Haha, ja, heb je gelijk in maar ik had ook niet veel anders verwacht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Laniboekje het volgende:
Om eerlijk te zeggen vond ik de persconferentie van Nintendo echt kut hoor. Waar was het nieuws? Alleen maar cijfertjes, irritante reclamespotjes en vage Wii-ware. Nee, ik vond het niks.
HELL YEAH!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:30 schreef BroesWillems het volgende:
+ Mario Kart Wii Online
+ Super Mario Galaxy
+ Super Smash Bros Brawl
+ Zapper met:
* Resident Evil : Umbrella Chronicles
* Ghost Squad
* Special Medal of Honor
+ Guitar Hero III Online
+ Metroid Prime
Ik ga me wel vermaken met de Wii, (doe ik nu ook al trouwens)
Het was allemaal niet veel nee. MicroSoft heb ik ook niet gezien maar naar verluidt was dat nog de beste conferentie met het meeste nieuws in tegen stelling tot Sony. Sony had eigenlijk ook veel trailers van MS gezien er veel games op de Xbox 360 en de PS3 uitkomen. Sony was dus meer een tweede conferentie voor MS leek het wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:48 schreef Poit het volgende:
Een hele goede morgen deze morgen.
Iedereen genoten van de persconferentie's gisteren?
Microsoft heb ik niet gezien, Nintendo was mak maar Sony viel me helemaal tegen. Had graag wat gehoord over eventuele rumble functies. PSP lite was ook te verwachten. Ach ja, we hebben ook een hele hoop leuke dingen om naar uit te kijken.
Er zal altijd wel een reden blijven om te kiezen voor een bepaalde console, maar het verschil lijkt wel een stuk kleiner te worden, al valt dat volgens mij nog steeds wel mee. De PS3 houdt genoeg exclusives over, alleen zitten er niet zoveel bijster interessante titels voor mij tussen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:44 schreef Poit het volgende:
Ja, inderdaad. Aan de ene kant wel mooi natuurlijk dat games voor een zo groot mogelijk publiek beschikbaar is. Aan de andere kant haalt een een beetje charme van de "verschillende" consoles af.
Maar we zien het wel volgend jaar op de E3. Dan komen ongetwijfeld écht grote klappers voor de 3.
Ik zou persoonlijk voor de xbox 360 gaan, de console is goedkoper, heeft een betere online functie en heeft zowat al het goede van de PS3 op enkele exclusives na.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:02 schreef Poit het volgende:
Verschil tussen de consoles lijkt meer in de extra's (online, interface, connectiviteit met handhelds, andere accesoires) te gaan zitten dan daadwerkelijk in de games, althans, voor mijn gevoel dan.
Thuis heb ik een mooie Sony Bravia staan, deze wil ik wel eens gaan verwennen met wat HD graphics. De 480P plaatjes die de Wii op m'n scherm tovert ben ik heel blij maar toch wil ik nog een van de andere twee machines. Welke? Ik weet het nog niet maar ik denk toch dat het uiteindelijk de PS3 gaat worden. Waarom? Toch de naam en de faam denk ik.
Vet shirt trouwens!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:28 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
http://cartoonwinkel.nl/
Is de winkel waar ik het shirt gehaald heb, alleen bij mij doet de site vrij weinig
Weet je wat het gekke is.. Ik heb helemaal niks met de Xbox. Puur gevoelsmatig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de xbox 360 gaan, de console is goedkoper, heeft een betere online functie en heeft zowat al het goede van de PS3 op enkele exclusives na.
Enige reden waarom ik een PS3 zou halen is voor metal gear solid 4, voorderest heeft de PS3 niks wat de 360 niet heeft
Site lijkt het hier gewoon te doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DANK U DANK U DANKU!
edit: site doet idd vrij weinig...![]()
Site doet het wel, maar zodra je wat zoekt staat er klik op een afbeelding, maar die komt niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je wat het gekke is.. Ik heb helemaal niks met de Xbox. Puur gevoelsmatig.
Online gamen vind ik niet zo belangrijk. Enige wat ik echt leuk vind zijn FPS games en die doe ik nog steeds het liefst op de PC. Daarnaast heeft de PS3 wel Bluray, iets wat ik juist wel interessant vind voor in de toekomst als klein filmliefhebber.
Ach, ik laat het gewoon nog even bezinken. Wachten tot de toptitels er zijn.
Ohja, ik vind de PS controller nog steeds fijner spelen dan de XboX controller.
[..]
Site lijkt het hier gewoon te doen.
Hier anders wel.. Gewoon in FFquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Site doet het wel, maar zodra je wat zoekt staat er klik op een afbeelding, maar die komt niet...![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:25 schreef Poit het volgende:
McDonalds :(
De reacties op dit topic.. Meesterlijk
HAY CHRISquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:41 schreef Tain het volgende:
En wtf Resident Evil 5
http://jeux-france.com/ne(...)resident-evil-5.html
Niet vechten hè!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Tain het volgende:
Dinsdag: T-A komt 's ochtends spullen ophalen
Ook deuren of niet? Die kosten extra namelijk...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Poit het volgende:
Klinkt spannend.
Ik heb dinsdag m'n tweewekelijkse vrije dag en mag om 11 uur naar de bank voor een gesprek met een hypotheekadviseur. Had haar net aan de telefoon, ze klonk aantrekkelijk![]()
* Poit wilt een huisje gaan kopen.
Een hele mooie! Zo een met een dak enzo!!
Vechtenquote:
Hang wel een gordijn op, best zat. Of zo'n foute hippie kralending.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef Tain het volgende:
Ook deuren of niet? Die kosten extra namelijk...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef Tain het volgende:
VechtenIk ben een pascifist! En als je dat niet gelooft sla ik je
Die zijn tofquote:
quote:[..]![]()
* Poit rent hard weg!!
Stiekem best wel.quote:
quote:[..]
mietje
idd, stink Italiaan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:39 schreef Poit het volgende:
Aah, je bent toch niet zo'n laffe counter voetballer he. Vind ik ook kneiter irritant. Beetje afwachten en counteren, naar de doellijn lopen, naar het midden passen en scoren. Homovoetbal is dat idd.
Als je tegenstander z'n aanval niet goed opbouwt kan dat zeker wel. Speel vaak tegen een, door Broes heerlijk verwoord, stink Italiaan en menigeen wedstrijd verloren. Inmiddels ken ik z'n truukjes wel en kan ik van hem winnen maar het blijft lastig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Game_Error het volgende:
met counter alleen in pro evo win je echt geen wedstrijd met 3-0 hoor, ik had meer schoten op doel dan hem...
De oude is een rode(nouja roodquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:16 schreef Poit het volgende:
Is de andere inmiddels total loss??
Oooh, ik dacht dat je de cros auto bedoelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De oude is een rode(nouja rood) Opel Corsa 1.5D uit 1992 wat voorheen een grijskenteken was. Het is dan de laatste maanden een geliefd object voor andere weggebruikers om de auto tegen aan te parkeren terwijl die gewoon stilstaat, geen briefje uiteraard. hij zit nu letterlijk rondom in de deuken.
en aangezien m'n vriendin kraamverzorgster is, is een betrouwbare auto wel belangrijk.
Op koninginnendag viel de uitlaat eronderweg, uiteraard heb ik dat vakkundig gerepareerd met slangenklemmen, ijzerdraad en kachelkit, maar het leek ons toch verstandig dat we naar een andere auto gingen zoeken...
Misschien is het ventiel gewoon niet goed... doe er wat zeepsop op, kan je het controlleren...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je de cros auto bedoelde.
Moet zelf binnenkort ook weer bandjes vervangen ben ik bang. twee weken geleden toen ik naar rock werchter ging m'n banden opgepompt voor een zware belading. Gisteren getanked, banden nagekeken, staat m'n rechter achterband gewoon echt angstaanjagend leeg!!
M'n autotje steeg op bij het vullen van de band
Je hebt gewoon een goedkope vorm van een pimpbakquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:37 schreef Poit het volgende:
M'n autotje steeg op bij het vullen van de band
Nee niet leuk, niet als er meteen 5 mensen rond je bureau staan en je ook nog platgebeld wordt. Ik weet verdomme dat de site eruit ligt want dan kan ik ook niet werkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Poit het volgende:
Haha, leuk man, beetje puzzelen.
Ik zit hier met tegenzin wat problemen van een klant op te lossen. Hoerige kutlamopen!!
Luister dan Veronica, de hele dag door zulke muziek...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef Poit het volgende:
Vrijdag hé... geen zin meer..
Maar gelukkig wel Guns n' Roses op 538
I know, maar dan krijg ik ruzie met collega's. Die willen graag 4 keer op een dag monsoon horen en nog liever 12 keer umbrella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella Hey heyh ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella vvquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Luister dan Veronica, de hele dag door zulke muziek...
Als je umbrella wilt horen dan kan je je maar beter laten inchecken in een hotel met matrassen aan de muren en personeel met witte jassen aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef Poit het volgende:
[..]
I know, maar dan krijg ik ruzie met collega's. Die willen graag 4 keer op een dag monsoon horen en nog liever 12 keer umbrella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella Hey heyh ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella ella vv
ijsmeis gaat naar sensation blackquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Tain het volgende:
Met de muzieksmaak van de meeste hier is het ook niet al te best gesteld
Status Quo is wel vet hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ijsmeis gaat naar sensation black![]()
Ik ga naar Status Quo op de zwarte cross..![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ijsmeis gaat naar sensation black![]()
mijne ook, maar sensation black plaats ik niet onder het kopje muziek...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Mijn muzieksmaak is overigens erg breed.
Breed met weinig diepgangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mijn schouders zijn dat ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Die onderste kan ik niet lezen... ben kleuren blind...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef Tain het volgende:
Ik hoop dat ik gauw mijn Credit Card weer krijg, moet wat shirtjes bestellen bij http://www.tshirthell.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Duurt alleen nog even, mijn CC komt als het goed is in september als de nieuwe CC's worden uitgegeven door de ABN en dan heb ik er meteen 3quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die onderste kan ik niet lezen... ben kleuren blind...
maarem als je wat besteld, kun je dan ook wat voor mij bestellen? ik heb geen CC... ik betaal vooruit aan jou...![]()
pmquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef Poit het volgende:
Haha.. 2 voordelen, mijn CC doet het nog en ik heb nieuwe shirts nodigIk zie opties (en ik zie wel wat er staat broes
)
Wat zijn de verzendkosten op die site?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Duurt alleen nog even, mijn CC komt als het goed is in september als de nieuwe CC's worden uitgegeven door de ABN en dan heb ik er meteen 3
1 van mijn priverekening
2 van de gezamelijke rekening van mij en T-A
Oké het begint op te vallen sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:57 schreef Tain het volgende:
Het gaat weer over bier en de eerste die post is Ipho...
Ik moet er geld voor gaan vragen... Heintje heeft ook al 1 van mijn quotes als sig...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:06 schreef Ipho het volgende:
[..]
Oké het begint op te vallen sorry![]()
Leuke quote ook als onderschrift
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
*zucht.. waar zijn die tijden dat je nog vrolijk uit je werk kwam tain?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
*zucht.. waar zijn die tijden dat je nog vrolijk uit je werk kwam tain?
[afbeelding]
beetje ver wegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Zomerfeesten in Nijmegen?
ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 14:56 schreef Roi het volgende:
Ben nu lekker aardbeien aan het eten, lekker vol met suiker!
Vandaag iemand??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Zomerfeesten in Nijmegen?
Mag daar niet komen van de dokterquote:
Verstandige doktorquote:
Berniequote:Op zondag 15 juli 2007 21:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ja verdomme! En nu wil ik weten wie de nieuwe GAM MOD wordt!
![]()
Jorienvdherik heeft 5 euro gebodenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
Diegen wie het meeste geld heeft geboden wordt het!
Ze zouden vanuit FOK! je eigenlijk geld toe moeten stoppen voor het ondankbare werk dat je doet als moderator.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
Diegen wie het meeste geld heeft geboden wordt het!
Ik een familiezak lolly'squote:
Die zijn 1.99 bij de Edah, Jorien wintquote:
Neeeeeeeee.....quote:Op maandag 16 juli 2007 09:12 schreef Poit het volgende:
Je gaat toch niet weer belletje lellen bij hans en grietjes heks he!!
Laniboefje!!
Ik zou het ook maar niet doen als ik jou was, als ik er achter kom stuur ik de grote boze draak op je af!!quote:
Haha, ik ga me ook niet misdragen hoor. Uiteraard wel als een idioot rondlopen maar dat is niets nieuws.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:32 schreef Heintje het volgende:
Toen wij met de MAVO naar de efteling gingen hadden we ons ook voor genomen om ons vreselijk te gaan misdragen.
Is uiteindelijk niks van gekomen natuurlijk.
Ga een leuke foto's met ons delenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef Poit het volgende:
Morgen naar de hypotheekadviseur... En laat ik nou net een heel schattig klein huisje hebben gevonden voor onder een ton.
Trouwens nog best kapot van't weekend. twee keer rond de 6 uur thuis gekomen.. En dat voor zo'n ouwe lul als ik
Bij ons op werk lag zelfs de muziek eruit omdat die landelijk geregeld wordtquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef Chanty87 het volgende:
OnweerAlle commerciële zenders liggen er meteen uit
Nee, dat viel reuze mee. Langst dat we hebben moeten wachten was zo een twintig minuten voor de Bob.quote:
Hier goed te doen, zacht weer met een rustig windje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hier heeft het vannacht alleen geregend. Lekker warm is het ook weer.
Dat wel ja, rest nietquote:
Die kunnen goed met elkaar overweg?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat wel ja, rest niet
Komt dat denk ik ook alleen omdat mijn pa en haar pa erbij waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |