kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
[afbeelding]
dit is de biertafel
disclaimer: het is niet toegestaan de biertafel na te bouwen of te kopieren Š
edit: oja deze foto is best oud. toen waren de pijpjes nog bruin
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag dan maar weer op deze toch zonnige dag![]()
[..]
kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??
nu snap ik hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af isquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
dat dacht ik
de hoogte van de koelkast+blad is ongeveer gelijk aan een sta-tafel
aan de zijkant hebben we nog wieltjes en handvaten gemaakt zodat de biertafel makkelijk verplaatsbaar is
haha. zal ff kijken of ik daar tijd voor hebquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af is
maakt mie niks oet gek!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
toch wat minder drinken als je dat soort dingen niet eens meer weet!!![]()
Zeker mooie etappe, ik telde Freire al.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooie etappe vandaag![]()
EDIT: op de laatste centimeter geklopt worden![]()
![]()
ja, ik dus ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker mooie etappe, ik telde Freire al.
true, truequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
De spanning en sensatie vergoedde veel.![]()
neuh jij bent liefquote:
uhhuhquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh jij bent lief![]()
![]()
goedemorgen iedereen
mag ik jou knuffelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |