dat had je moeten doenquote:
Voor welk strafbaar feit wou je hem aanhouden dan ?quote:
Nje, eh.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voor welk strafbaar feit wou je hem aanhouden dan ?![]()
grappige reactie...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Oldbie het volgende:
Bejaarde komt van rechts: bejaarde heeft voorrang.
Conclusie: niet zeiken
Is verboden hčquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef Houniet het volgende:
gewoon op de stoep fietsen
wat ist nicht verboten?quote:
Ik weet niet in welk donker hol jij leeft, maar hier is het al licht om half 7 's ochtendsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Mr.Johnson het volgende:
Had je wel een reflecterend hesje aan? Zo niet, eigen schuld dat je van de sokken wordt gereden
a) poging tot doodslagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
over de stoep fietsen IST VERBOTEN JAH!!!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
over de stoep fietsen IST VERBOTEN JAH!!!
Verkeerde kant van de weg rijden en daarmee een mede weggebruiker aanrijden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij bent dom.. hij wil toch niet oversteken? hij neemt gewoon de bocht, dus bejaarde is fout en moet dood..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:45 schreef Oldbie het volgende:
Bejaarde komt van rechts: bejaarde heeft voorrang.
Conclusie: niet zeiken
Ik denk toch dat jij dom bent door een beetje serieus te reageren in KLBquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef KeessieK het volgende:
[..]
jij bent dom.. hij wil toch niet oversteken? hij neemt gewoon de bocht, dus bejaarde is fout en moet dood..![]()
Mensen mensen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij dom bent door een beetje serieus te reageren in KLB
Sukkel !!!!
Sinds wanneer moet men op de LINKERbaan gaan rijden om naar rechts te gaan? Rij jij wel vaker tegen het verkeer in als je naar rechts toe moet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:39 schreef fathank het volgende:
Vanochtend ik rustig op mn fietsje naar 't station, aldaar op de trein te stappen naar m'n werk. Kom ik op een gegeven moment op een t-splitsing waar ik bijna voor m'n flikker wordt gereden door een bejaarde die niet op zite te letten. Zie paint voor meer info.
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07282/bejaarde.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klacht: Bejaarden die zo nodig om half 7 in de auto moeten stappen. Doet dat lekker midden op de dag ofzow, zodat je de hardwerkende mens niet lastig valt met je levensgevaarlijke capriolen in het verkeer.
dude waar heb je het over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet men op de LINKERbaan gaan rijden om naar rechts te gaan? Rij jij wel vaker tegen het verkeer in als je naar rechts toe moet?
Buschauffeur geweest!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:39 schreef fathank het volgende:
Vanochtend ik rustig op mn fietsje naar 't station, aldaar op de trein te stappen naar m'n werk. Kom ik op een gegeven moment op een t-splitsing waar ik bijna voor m'n flikker wordt gereden door een bejaarde die niet op zite te letten. Zie paint voor meer info.
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07282/bejaarde.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klacht: Bejaarden die zo nodig om half 7 in de auto moeten stappen. Doet dat lekker midden op de dag ofzow, zodat je de hardwerkende mens niet lastig valt met je levensgevaarlijke capriolen in het verkeer.
Nu je het zegt...nou ja, lekker deuidelijke tekeningquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef B_BOY het volgende:
dude waar heb je het over.
de ts slaat rechts af kkorte bocht.
en de bejaarde slaat links af grote bocht.
Als je die tekening niet snapt......quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nu je het zegt...nou ja, lekker deuidelijke tekening
Dan ben je hendig gepwnd!!! LOLLEROMGEINS!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
dan?
ik moest lachenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan ben je hendig gepwnd!!! LOLLEROMGEINS!!!
ok, resecpt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan ben je hendig gepwnd!!! LOLLEROMGEINS!!!
Ik wou dat je pa een keer geen voorrang kreeg toen die naar jou moeder toe ging om jou te maken, dan was het misschien een ander zaadje geworden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef Operc het volgende:
TS geeft geen voorrang en wordt daardoor bijna van zn sokken gereden. en dan nog klagen ook
zullen het nooit weten natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef OhEcht het volgende:
[..]
Ik wou dat je pa een keer geen voorrang kreeg toen die naar jou moeder toe ging om jou te maken, dan was het misschien een ander zaadje geworden.
Ik hoef toch ook geen voorrang te geven sukkel. Als hij fatsoenlijk zou rijden kun je daar prima met 2 auto's tegelijk door die bocht, dan moet 1 auto + 1 fietser helemaal makkelijk kunnen. Het is gewoon een 2 richtingsverkeer weg, dus je moet gewoon zo veel mogelijk rechts houden als auto zijnde, ipv maar alvast op de linkerhelft te gaan rijden en de bocht afsnijden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef Operc het volgende:
TS geeft geen voorrang en wordt daardoor bijna van zn sokken gereden. en dan nog klagen ook
nou hoor...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat jij dom bent door een beetje serieus te reageren in KLB
Sukkel !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |